להדפיס עטיפות של דיסקים

GM1988

Well-known member
להדפיס עטיפות של דיסקים

זה לא קשור לפורום אבל יכול להיות שמישהו פה יכול לעזור.
אני רוצה להדפיס תמונה שתתאים לקופסה של דיסקים, אבל מכל החיפושים באינטרנט לא מצאתי ממש תוכנה לזה, ואלה שיש הבנתי מהתגובות שזה מדפיס עם הלוגו של היצרן או משהו ככה שזה לא רלוונטי.

אם מישהו מבין בזה אשמח שתסבירו לי איך עושים את זה.
 

TA2020

New member
תן יותר פרטים

אתה מתכוון להכין עטיפה או למצוא תמונה באטינטרנט של עטיפת דיסק כלשהו ולהדפיס אותה? או שאתה מתכוון למשהו אחר בכלל...?
 

GM1988

Well-known member
אני רוצה להדפיס תמונה מוכנה מהאינטרנט

שתתאים לקופסת דיסקים.
ניסיתי אתמול איזו תוכנה שכביכול התאימה את התמונה בול לfront cover אבל כשהתחלתי להדפיס אותה ראיתי שזה נמרך כמעט על דף שלם ומיד עצרתי את ההדפסה.

הבעיה אצלי שהמדפסת שלי לא מחוברת ישירות למחשב, אלא אני מעביר את התמונה לטלפון ומדפיס דרך הwifi.
לא יודע אם זה משנה משהו, אבל סתם שתדע.
 

TA2020

New member
אני חושב שהכי כדאי לעשות את זה בפוטושופ

תמדוד את גודל הקופסא ולפי זה תפתח קובץ חדש במידות הללו (של הקופסא שמדדת). יש מצב שלא כל התמונה תיכנס ותצטרך קצת לחתוך את הקצוות אבל לא משהו רציני... תשמור כ-JPEG או PDF ותדפיס.

השאלה היא האם יש לך גישה לפוטושופ?
 
האלבום החדש של לורין


לא יכול להתאפק. אפילו לא סיימתי להאזין לכולו. יש 12 שירים. נשארו לי 3. אבל בשלב הזה כבר ברור שזה אלבום מצוין.
בזמן ההאזנה היו לי קונוטציות למדונה, טורי איימוס, ביורק(פחות ממה שחשבתי). ההפקה אייטיז- ניינטיז. מהוקצעת ועשויה לעילא. שומעים שעבדו הרבה זמן על האלבום. מצאתי את עצמי בשירים מסוימים עם חנק בגרון. יש איזה זרם תת קרקעי מלנכולי. אין כאן בשורה חדשה לעולם המוזיקה, אך בהחלט בשורה מלורין שעשתה כאן אלבום אישי וקומוניקטיבי כאחד, בעיקר בזכות הלחנים המאד קליטים מיד עם האזנה ראשונה, וזאת כנראה הסיבה שמיהרתי לכתוב, פשוט תופס מהאזנה ראשונה. בטקסטים לא התעמקתי. משפט פה משפט שם אני מבין שלורין בעיקר שרה על קשרים אישיים, בינה לבינו. מה גם שנדמה שהמוזיקה כאן היא העיקר. שלא משנה על מה היא שרה. גם ככה האנגלית שלה לא ברורה לי. קשה להבין מה היא אומרת..
תוך כדי כתיבה סיימתי את כל השירים
אני שם כאן שני שירים שאהבתי במיוחד אבל כולם טובים.
תקשיבו קודם לJupiter Drive
ביוזר Loreen Music יש את שאר השירים.



 
צטערת

אין לי קובץ. אני רק ביוטיוב. לא ספופיטעי, לא עפול, לא אפליקציות ולא כרטיס אשראי. לא מבין למה צריך קובץ אם יש הכל ביוטיוב. כמעט הכל. יש אמנים שממש מקפידים שהאלבומים שלהם יהיו למכירה בלבד באחד מהנ"ל ומוחקים כל שיתוף פיראטי מהיוטיוב. אני שונא אותם. לא רוצים לא צריך. לא קונה לא מקשיב.
אז למה באמת אתה רוצה קובץ? מתעניין
אגב, פעם ממש מזמן הייתי מוריד מהיוטיוב. הייתה איזו תכנת הורדה. עם הזמן הפסקתי, אבל בטוח שעוד קיימת.
בהזדמנות זו אצרף עוד שיר יפה. היא מזכירה לי את טורי כאן. בלחן.
אני בלופ שלישי כבר. כל הערב רק לורין. יופי של אלבום

 

tajci

New member
אם כבר שאלת, אז ככה:

מכיוון ששאלת אענה:)
אני ממש אוהב לשמוע מוזיקה, מכל סוג, כל הזמן. תמיד אני עם אוזניות, בכל הזדמנות. אני קצת אולד פשן, ובגלל זה עדין מוריד קבצים. ככה תמיד יש לי פלייליסטים מעולים שזמינים לי כל הזמן, בלי פרסומות, בעיות קליטה של אינטרנט (לפחות עד שספוטיפי תהיה זמינה בארץ)או בטרייה שנגמרת באייפון. ומכיוון ששאלת הדרך שאני הכי אוהב לשמוע היא באמצעות אייפוד...
תודה בכל אופן על השיתוף. אאזין בקרוב לדיסק. מקווה שהסגנון לא דומה מדי להופעה האחרונה במלודי וימשיך יותר את הקו המצויין של השירים האחרונים שלה.
 

GM1988

Well-known member
וואו מאד אהבתי את רייד

ואני כבר מוריד את האלבום לשמוע את שאר השירים : )
 

GM1988

Well-known member
אני כבר בשיר הרביעי של האלבום ו... WOW

מה זה השירים האלה?! איזו מוסיקה מדהימה ומיוחדת

אין לי ככ מילים, כי זה מסוג המוסיקה שאני הרבה פעמים שומע בכל מיני ערוצי יוטיוב של אייטיז וסתם מוסיקה כזו שכיף לשמוע ברקע שמכניסה אותך לכל מיני מצבי רוח מדיטטיביים וקסומים כאלה.
זה אלבום ככ לא צפוי מהמוסיקה שציפיתי לשמוע אצלה עכשיו, ובכלל, חוץ מלנה דל ריי שיותר מוכרת בסגנון המלנכולי והפופ האינדי, אחרים פשוט לא מוציאים מוסיקה כזו היום.

מאד מאד לא צפוי ומאד מיוחד
 
קבלו הופעה חיה של הסינגל הראשון + תהיות....


אלבום חדש, יחסי ציבור חדשים. שזה אומר הרבה הופעות בתכניות טלויזיה ורדיו.
אז כאן היא בהופעה ראשונה (נראה לי בטלויזיה) עם הסינגל הראשון- שונאת את הדרך בה אני אוהבת אותך, שלטעמי יש הרבה יותר טובים ממנו באלבום. היא מצויינת כאן, קולית. אבל ריגשית לא הגיעה אליי, קצת לחוצה. מקווה שתשתחרר עוד. היא בדרך הנכונה. הקרחת זה חלק מהשחרור. יפה לה.
באלבום הבא (שאני מקווה שייצא בעוד פחות מ5 שנים) היא צריכה לצאת מעצמה ולהתבונן בעולם......
כמו כן חייב להוסיף (לאחר שלושה ימי האזנה) שזה אלבום שאם היה יוצא ב98 הוא היה מתחרה עם מדונה על הגראמי. כמובן שריי אוף לייט היה מנצח אבל הוא בהחלט ברמה מתאימה לגראמי. 98. נחמד האמת, ההפקה הניינטיזית היא סוג של דרישת שלום, כמו אלבום נשכח, וזה אני חושב מה שגרם לי לחנק. כמו לשמוע אלבום מוכר שלא שמעת הרבה זמן..
יכול להיות שיש כאן פלגיאטים? אני תוהה בקול.. בכל זאת, שבדים.
זה לא מוריד מההנאה שלי מהאלבום, אבל אני תוהה שוב, או שיש כאן פיצוח וזה פשוט אלבום נהדר. או שיש כאן פלגיאטים על גבי פלגיאטים. בכל זאת, אין כאן חידוש מוזיקלי. אבל העיבודים השבדים... מוזיקאים יקראו לזה מהלכים הרמוניים זהים, לא יודע....
אשמח לשמוע את דעתכם לאחר כמה ימי האזנה. תתרגלו קצת לשירים, ואחר כך תגיבו.
מיסיס פות ועל מה ולמה אשמח גם לדעתכם. האזינו והגיבו. זה אלבום מושלם או חיקוי מושלם? זה משנה בכלל??

 

GM1988

Well-known member
Jupiter drive שיר מושלם!!

הגניחות האלה
וואו ... וההפקה. מדהים!
 

alma velama

New member
השיר הכי מהפנט באלבום ביחד עם DREAMS ו-RIDE

הסאונד האלקטרוני עם נגיעות של פופ אלטרנטיבי ורוק קל באווירת האייטיז מוציא מלורין סגנון וקול ייחודיים, אבל לפעמים זה נשמע יותר מדי אקספרימנטלי. לעיתים נדמה שהיא מחניקה את הקול הטבעי שלה ומסרסת את המטענים הרגשיים שלה כדי להתאים את עצמה לפאזה החדשה בה היא נמצאת אמנותית. לפעמים זה מתגמל ולפעמים זה נשמע לא מפוענח ומבולגן משהו, אבל התחושה היא שמדובר בניסיון אותנטי לבטא עבודה פנימית לשינוי מצב תודעה והדבר מקבל ביטוי בסאונד החדש.
 
למעלה