גרמניה: 20 שנים של פספוסים

alma velama

New member
בחזרה למופע שנות השבעים.

ב-1972 כמעט זכה הצמד הבא לייצג את גרמניה:
Geh' Die Straße CINDY AND BERT (צא לדרך)
https://www.youtube.com/watch?v=JZNzOuZRfaU
הדימיון לספיריטואל הידוע LET MY PEOPLE GO בטורים הראשונים של הבית היה מקשה על השיר להתקבל לתחרות, אבל עדיין מדובר בשלאגר גוספל חזק.
הצמד זכה לייצג את גרמניה ב-1974 עם שלאגר סנטימנטלי לא ממש ממריא בשם SOMMERMELODIE שסיים במקום האחרון עם עוד שלושה שירים (3 נק' לכל אחד)..

ב-1973 הגיעה למקום השני בקדם הגרמני זמרת בשם TONIA. ב-66' היא ייצגה את בלגיה עם שיר סופר-חביב UN PEU DE POIVRE UN PEU DE SEL (קורט פלפל, קורט מלח) שסיים במקום הרביעי באותה שנה.
כאן היא שרה בגרמנית את 'סבסטיאן': שיר שמזכיר פתיח של סדרת טלוויזיה קומית אמריקאית מראשית שנות ה-70 ("הזוג המוזר"). המחוות הגופניות המוגזמות לאורך השיר משאירות אותו בגדר קוריוז משעשע ולא יותר מכך.
https://www.youtube.com/watch?v=qopOS3as2zo
 

alma velama

New member
תסביר/י מה הבעייה

התייחסתי לשני שירים שסיימו במקום השני בקדם הגרמני בתחילת שנות ה-70. אמנם הנושא הוא '20 שנים של פספוסים', אז בסך הכל הלכתי עוד 20+ שנים אחורה. זאת לא סטייה מנושא השרשור.
ואם העניין הוא שלא התבטאתי ביחס לשיר QUIETLY, הדבר לא נעשה מתוך התעלמות אלא משום ש-STANDING STILL שיר ראוי יותר בעיניי. לא אומרת שאורנלה לא ביצעה בלדה קלאסית פשוטה ומרגשת, אלא שהיא נשמעה כאילו נקלחה מפסקול של דיסני או ממחזמר מוכר כלשהו ולא נראה לי שבאותה שנה הייתה מתבלטת בהכרח לטובה.
מכל 12 השירים פה, ההחמצות הכי קשות הן BLITZKEADS, UNHEILIG ו-סינמה ביזאר. ג'יגה ג'יגה היה מקפיץ את איסטנבול גם בלי משל הנערה והדג. זה טוב בשביל האסתטיקה של הקליפ, אבל ב-3 דקות היינו צריכים לקבל טראנס כבד ישר לתוך הווריד בלי פילטרים.
 

L e j l a

New member
כשאתה מגיב אתה צריך לכתוב תגובה להודעה הראשית

מה שאתה עושה זה להגיב לתגובה האחרונה בפוסט במקום להודעה הראשונה של הפוסט
 

צוות Kuss

New member
והנה גם מופע שנות השמונים

עם שני שירים אלוהיים שגורמים לי למיחושים ב-Kuss



 

alma velama

New member
metoo#

ה-SCHLAGERKONIGINNEN שעושות לי grosses vergnugen מאז ומעולם. נציין גם את אינגריד פיטרס שביחד עם פאולה התחרתה על הזכות לייצג את גרמניה בירושלים ב-79' וכמו פאולה ניסתה כמה פעמים לייצג את גרמניה עד שסוף סוף זה קרה ב-86' עם עוד שיר שיכול להוות גשר...

אבבא של פאולה 1979
https://www.youtube.com/watch?v=EbKpf-ZvQqE
אינגריד יאנט 1979
https://www.youtube.com/watch?v=FYw5BXBVr7g
 
למעלה