מצעד Mariza Ikonomi

צוות Kuss

New member
מצעד Mariza Ikonomi

אמש פורסמו השמות המשתתפים בקדם האלבני הלא הוא הפי"ק והשם הבולט ביותר הוא של אלוהימה האלבנית בכבודה ובעצמה, מריצה איקונומי האלילה המושלמת. הבה נזכר בשירי הפ"יק שלה מהעשור הקודם שהיו יכולים להוביל את אלבניה לגדולות ולנצורות. היא תמיד סיימה במקום השני ואולי השנה הזו תהיה השנה שלה סוף סוף. א א מן.

 

צוות Kuss

New member
מקום ראשון: יצירת המופת של כל הזמנים

המצעד הזה הוא רק תירוץ להצגת אחד השירים הטובים ביותר בכל הזמנים. שיר השנה 2007
והשיר הטוב אוור שיצא אי פעם מהפסטיבל האלבני. אלוהי, נדיר, מרטיט, יוצא דופן. השיר ארוך יחסית אבל לא מרגישים את הזמן, אלא נשאבים אל תוך עולם שכולו טוב. בכל פעם שיורד גשם אלו הם מלאכים שמנגנים את התקליט הזה בפטיפון עשוי ענן ומזילים דמעה. השיר. הכי. טוב. אי. פעם. נקודה.

 

alma velama

New member
אלבניה: זאת האיקונומי STUPID

אם לא עכשיו, אז אימתי? אממה, שלא תבוא עם שיר מעל 4 דקות בשביל הפסטיבל שיעבור אחר כך מקצה שינויים שלא ישאיר זכר לשיר המקורי...והעיקר: שתשיר באלבנית שהיא שפה מדוברת גם במונטנגרו, מקדוניה וסרביה (36 נקודות בפן הפרקטי) וגם שפה שמביאה צירופים מאד ייחודיים בהגייה ובצליל שאינם דומים לשום שפה אחרת בדרום-מערב הבלקן.
השיר הבא מוציא ממנה את מה שהייתי רוצה לראות בליסבון: רוך, עוצמה, תשוקה, נגיעות רוק עם אתניות ואתסטיקה בקול ובמראה.
*בוא נקווה שיירד גשם בקרוב כדי שהדימוי שלך לא יישאר יתום.*


https://www.youtube.com/watch?v=6iQnlHdiCE0
 

צוות Kuss

New member
בשקט בשקט שאף אחד לא מסתכל

אני עוטף את גופי עם שמיכת פוך ענקית ומעמיד פנים שזו שמלת ערב מפוארת ומבצע מול המראה מחרוזת שירי מריצה בג׳יבריש-אלבנית. לפעמים שממש מתחשק אני גם מתגנב לחדר אמי ומשתעשע עם האיפור שלה ושם גם לק לפני ה״הופעה״.
 

L e j l a

New member
אהבתי גם את השיר שלה לאירוויזיון 2012

Më ler të të dua. לא מצאתי קישור אליו ביוטיוב
 
למעלה