Aisel תייצג את אזרבייג'אן בליסבון (לא זו מ-2009)

צוות Kuss

New member
יש גם שמועה מהולנד שמי שתייצג אותם השנה היא

Sharon Den Adel הסולנית של להקת Within Temptation.
 

alma velama

New member
הייתה לנו כבר אייסל ב-2009 ב-Y

גם מאזרביג'אן, ביחד עם מפיק העל ממוצא אירנו-שבדי אראש. הגיעו אז למקום השלישי. בשנים האחרונות אזרביג'אן לא מצליחה להתברג בעשירייה הראשונה. ההופעה של דיהאז' הייתה יותר מדי אקסצנטרית וטעונה בעומס סמליות. נקווה שהפעם אייסל תיתן הופעה נטו עם שיר שיהלום את סגנון הג'אז לאונג' האהוב עליה.
 

צוות Kuss

New member
לא אשכח איך התאכבתי כשג'יהאד חשפה את שירה

היום אין ספק ששלדים הוא שיר אהוב עליי עד מאוד וההופעה לדעתי ממש טובה. לכן קשה קצת להבין את המיקום היחסית נמוך. פייר? אהבתי. אבל כאשר השיר נחשף לראשונה התעצבנתי עד מאוד. מפלצת השלאגר המשובדת בלעה אותה, את ג'יהאד, הכתיבה לה לפזם זמר ומזמור שאינו הולם את סגנונה האוונגרדי, וחשתי עצבים בקצה קצות אצבעות רגליי. לכן למדתי: אסור לצפות. אין ציפיות אין אכזבות. ככה זה באירוויז, במלופסט ובסן רמו, ככה זה באמריקן איידול, אקס פקטור, דה וויס. ככה זה בכל מקום, תמיד - על מנת לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר הזמיר מוכן לסלק הצידה את סגנונו המובהק והאמנותי, ומודבק לו שלאגר מיינסטרימי ממוחזר, שיכניס כסף העיקר.
 

alma velama

New member
אבל...לג'יהאד שלנו קוראים בכלל דיאנה!

במדינה כמו אזרביג'אן הזמר הוא רק כלי למימוש אמביציות של המדינה. מה שהוא עושה בשירות המדינה לא יכול להתקרב למה שהוא עושה כיישות עצמאית. אם הייתה חירות אמנותית מוחלטת, לשבדים לא הייתה שום מעורבות בהפקת השיר מדי שנה. כנראה זה משרת איזושהי מערכת משומנת של יחסי ציבור ובניית תדמית חיובית למדינה. (קמפיין התייר/ת ה-3 מיליון מזכיר משהו?)
 

צוות Kuss

New member
נכון ואותי זה מרגיז

מרטין סטנמרק למשל שהוא זמר רוק (אאל"ט) שר באירוויז שלאגר זול, מהחנות של הכל בשקל, למרות שהוא אף פעם לא שר שלאגר ב"עולם שבחוץ". אז למה?! אבל הנה עובדה, הלך לו: הוא זכה! אז מצד אחד ישנם שיקולים אמנותיים אבל עם שיקולים אמנותיים לא הולכים למכולת, ובטח ובטח שלא לחנות של הכל בשקל.
 

nit li

New member
הרינגטון שלי זה שיר רוק שלו מ2002!

אבל יש לו גם שירים שהם לא רוק (כן, בדקתי קצת מה הוא הוציא מחוץ לתחרות)
 

Brady

New member
וואו

שמעתי את Dilbərin Ariyası ו-Others והתאהבתי

בבקשההההההה שהם לא יקלקלו אותה
 
למעלה