ליסבון - העיר המארחת של אירוויזיון 2018

צוות Kuss

New member
אגב, גם אם נצא מנקודת הנחה שסטילהוק צודק

ומחלת לב זה הכי קשה שיש והצביעו לו אך ורק מתוך רחמים, אז איך זה שסלבדור כשל לנצח את הקדם הפורטוגזי בהצבעת הרחמים של הקהל. זמר מקומי, פורטוגזי, דם מדמם, בשר מבשרם, וכולה 10 שירים, וגם אז לא הצליח לנצח למרות שהכל ידעו על אודות מצבו הרפואי. זה לא צץ רק לאחר הנצחון בגמר הפורטוגזי. לסטילהוק הפתרונים?
 

Willo the Wisp

New member
אם אני מנסה לחשוב כמו סטילהוק:

הפורטוגזים כבר מכירים את סלבדור ואחותו שהשתתפו שניהם באקס פקטור בפורטוגל, ולא קונים את השקרים שלהם בניגוד לאירופאים התמימים שהתרגשו מקמפיין הרחמים הערמומי של RTP, וכמו כן ידוע שרצו שפורטוגל תזכה השנה בשביל לעשות היסטוריה וזה בכלל לא קשור לשיר, כי כל שיר שפורטוגל היתה שולחת היה מנצח כנראה והשקרים על מחלת לב רק עזרו להבטיח את הזכיה שהיתה מכורה גם ככה.
*הכנס כאן עוד חמש פסקאות חופרות*
 

סטילהוק

New member
פשוט מאוד, בפורטוגל ובספרד יודעים את האמת לגביו.

זאת הסיבה שהוא לא ניצח בהצבעת הקהל אלא בהצבעת השופטים המושחתים של RTP שהיא גם האחראית להפצת השמועה השקרית על החולה המדומה שזרם עם זה, כי זה שירת אותו. עובדה שמאז זכייתו והתרברבותו/שחצנותו במסיבת העיתונאים מיד לאחריה לא שומעים יותר כלום על הקשוש המקושקש או על סכנת חיים שנשקפת לו. למה? כי אין יותר סיבה להמשיך עם השמועות השקריות אחרי שהמטרה הושגה.
 

Willo the Wisp

New member
אגב

שלושה שבועות אחרי שניצח, סלבדור סירב להצעה לטוס ולהתארח בתכנית האירוח הנצפית ביותר בארה״ב מכיוון שמצבו הבריאותי לא מאפשר לו להתרחק מהמולדת לתקופות ארוכות, אותה סיבה בגינה נעדר מהחזרות. איך אתה מסביר את זה?
 

צוות Kuss

New member
אם היה נוסע התרמית הייתה מתגלה וה-EBU היו מבטלים את הזכייה

ו-RTP היו מפסידים הרבה כסף שתכננו להרוויח מאירוח התחרות. הרי לא יתכן שלחזרות בקייב הוא לא יכול לנסוע ופתאום לארצות הברית כן.
 

צוות Kuss

New member
מאיפה לך שה-EBU לא שיתפו פעולה עם התרמית?

הרי סלבדור לא יכול לקום בבוקר ולהחליט שהוא לא מגיע לחזרות. צריך לקבל אישור מיוחד מה-EBU. האישור מתקבל ככל הנראה על ידי הצגת מסמכים רפואיים, שאחרת כל אחד יוכל להגיד שהוא לא מגיע וכך לייצר הייפ תקשורתי. אז לא רק סלבדור ו-RTP ששותפים לתרמית אלא גם ה-EBU שככל הנראה רצו שפורטוגל תנצח משיקולים כאלה ואחרים. מנגד, יתכן שדווקא כן הוצגו מסמכים רפואיים שזויפו על ידי רופא מקומי, אולי רופא הבית של RTP, שלקח חלק במזימה תמורת מעטפות חתומות.
 

nit li

New member
כי זה לא באמת מעניין מישהו...

וכי זה ממש לא עניינו של מישהו מצבו הבריאותי של זמר כזה או אחר
 

nit li

New member
הבעיה היא לא בזוכים

אלא במכלול השירים שמגיעים לתחרות. הרמה פשוט ירדה, יש הרבה פחות שירים מצוינים בשנתיים האחרונות.
לגבי הזוכים, זה עניין של טעם. אני מאוהבת בזוכה האוקראיני (למרות שברור לי שהוא זכה רק כדי להתנגח ברוסיה, שהייתה הפייבוריטית שלי. אם לא היה עניין רוסיה, זה היה מתברג היה מתברג בחמישייה הפותחת אבל לא זוכה). לא עפה על השיר הפורטוגזי אבל מבינה למה הוא זכה. האם הייתה למחלה שלו קשר לזכייה? אני מניחה שאנשים הבינו שמשהו מוזר שם אצל הבחור הזה, עובדה שהרבה חברים שלי שאלו אותי בזמן הצפייה בהופעה אם יש לו איזו בעיה. לומר שהמחלה שלו מומצאת? הגזמת.
 

Brady

New member
אהבתי את התמונה והקליפ!

כחול + ים

גם הוידאו. קליל, מרענן, רגוע ויפה, כמו הרושם שליסבון עושה עליי מתמונות.
איזה כיף שנפטרנו מהצורות המכוערות והצבעים המעייפים. האירו הזה מתחיל ברגל ימין.
 
למעלה