היינו יכולים להכשל בסבבה

צוות Kuss

New member
היינו יכולים להכשל בסבבה

יש להדגיש כבר בהתחלה: השיר הזה לא מתאים לאירוויזיון ואם היה מגיע אליו היה מסיים באחד המקומות האחרונים.

אבל: אם בכל זאת היינו שולחים למשל את זה במקום את I Feel Alive, המזעזע, המחריד, האשפתי, פח הפחים, עולב העולבים, תחתית התחתיות, אז לפחות אני באופן אישי הייתי מרוצה מהבחירה גם אם הכשלון ידוע מראש. כמו שהייתי ממשיך לחשוב ש-Amar Pelos Dois הוא שיר האירוויז הטוב בכל הזמנים גם אם היה מגיע למקום האחרון.

I Feel Alive היה סיוט בדמות שיר (אף מילה על הזמר!), ואילו השלאגר הזה של משה פרץ, אחד מזמרי השלאגר המובילים בישראל, היה יכול להפוך את חובבי האירוויז לגאים ומבסוטים, גם אם הכשלון היה ידוע מראש. ממכר, מעניין, טראשי אבל לא גרוע, נטול איכות לחלוטין אבל עושה חשק להאזין שוב ושוב. נו שיהיה.

 

צוות Kuss

New member
אוי שבדיה שבדיה...

פליטה אירנית אחראית לאחד משירי הפופ החזקים שיצאו משבדיה בשנים האחרונות. יש כאן פוטנציאל להפוך ללהיט עולמי שאינו בשפה האנגלית. אוהב.

 

GM1988

Well-known member
אבל זה ידוע שככה זה בארץ

זה לא שאין בישראל שירים ממכרים במיוחד מהג'אנר המזרחי המרקיד שמשפריץ להיטים!!
אבל איכשהו כשזה מגיע לאירוויזיון זה כאילו תוקף מישהו במערכת חוסר בטיחון ובסוף שולחים שיר בינוני מינוס, עד מתחת למינוס כמו שהיה עם i feel alive.

אני אומר כבר כמה שנים שכל יציאה של ישראל בארץ נהדרת - זה שיר לאירוויזיון!!
אפילו הפרסומות אצלנו מלאות בגימיקים ויציאות מבדרות וכייפיות!
ישראל עם כל השיגוע שלה יודעת לא פחות אם כי אולי יותר מאחרים איך לעשות כיף, אבל זה לא קורה שנה אחר שנה בתחרות הכי טראשית בעולם, כי משהו שם לא מספיק משוחרר.
 
למעלה