ניתוח המבנה הייחודי של Amar Pelos Dois ע״י מעבד השיר

השיר הכי יפה בעולם

בביצוע הזמר הכי מרגש בעולם
זה הדבר הכי טוב - מוזיקלית- שקרה לי בחיים
גם אהבה לשניים, וגם סלבדורי
אף אחד לא עשה לי מעולם את מה שהוא עושה
ואף שיר לא עשה לי את מה שאהבה לשניים עושה
מתנה
צפו בוידאו שצירפתי בשרשור הקודם. קהל של אלפים מתמוגג ושר את אהבה לשניים. זה עונג צרוף. בעצם אני מצרף שוב. לא לפספס. החל מ3:28

 

צוות Kuss

New member
במשך השנים האחרונות הייתי בטוח שהסיכוי היחיד של פורטוגל לנצח

הוא עם להיט קיץ בסגנון נוסה נוסה. כמה שאני שמח שטעיתי. זה בהחלט השיר הטוב ביותר בתולדות האירוויזיון. נקודה.
 

bee905

New member
על טעם ועל ריח...

לדעתי היחיד שמציל את השיר הזה מלהיות הזוכה הגרוע בתולדות האירווזיון הוא ג'אמאלה של 2016 .

מדובר בלא יותר מגימיק , לא שמעתי את השיר ולו פעם אחת בשום מדיה ( בניגוד לזוכה השבדי למשל מ 2015 )

בקיצר - לדעתי השיר ממש זוועה , רוב התחרות היתה ברמה הרבה פחות טובה מ 2016
 

צוות Kuss

New member
נו ברור, כל שיר שאיננו שלאגר סקנדינבי

כל שיר שאיננו עומד במבנה הסטנדרטי
A B A B C B B
בית פזמון בית פזמון גשר פזמון פזמון חוזר
כל שיר שאיננו קל לעיכול ושלא משתייך לזרם המיינסטרים
כל שיר עם טיפת תחכום
כל שיר שלא ניתן לזמזמו לאחר חצי שמיעה
ישירות מקוטלג על ידי חובבי האירוויז כגרוע

את זה הבנו.

מה שלא מובן זה הצורך שלכם חובבי האירוויז להתפאר כל פעם מחדש בנכות הזו שלכם. יש דברים שעדיף להצניע ובטח שלא להתגאות בהם. זה ממש לא עניין של טעם. ממש ממש לא.
 

bee905

New member
אז זהו שפה הטעות שלך ידידי

משום מה החלטת והכללת .
לא בהכרח אוהב את הנפוץ , הונגריה למשל היה ייחודי ו (קצת ) יותר טוב מהשיר הנדון למשל .

אבל כל אחד זכותו לחשוב מה שבא לו
 
אני כאילו נוטה להסכים איתך בויכוח הבלתי נגמר הזה אבל יש בעיה

נסכים שמעריצי האירוויזיון היו רוצים שבכל שנה יזכה שיר שיהפוך ללהיט עולמי. אבל הם יודעים שלשיר כמו אוקראינה 2016 אין סיכוי. ואולי גם לשירים איכותים שלא נכתבו "לפי התקן השוודי" אין סיכוי: הונגריה 1994 לדוגמא.
אז יש כאן דילמה.
האירוויזיון משמש אכסניה גם לשלאגרים וגם לשירים איכותיים וגם לשירים שיש להם זכות קיום מחוץ לאירוויזיון.

עם כמה שאני מעדיף שירים איכותיים, אני מרגיש לפעמים שזה קצת טיפשי לעוף עליהם ולדרג אותם גבוה בסקרים. בדיוק כמו שזה טיפשי, לטעמי, לדרג שירי רוק כבד. די, חאלס, המסגרת של האירוויזיון והייחודיות שלו היא קיטש, עם זה הוא שרד והלך במשך שנים.
כמו שלא תתקן באסטיונר בשוק הכרמל שאומר "עשר שקל", אבל כן תתקן אם באוניברסיטת תל אביב יגיד את זה סטודנט. צריך להבין את מקומך. ואם תתקן את הבאסטיונר, אתה כנראה דביל בעצמך - כי תראה איפה אתה נמצא - בשוק! מי מתקן באסטיונר בשוק, מה זה ייתן?
אז לדחוף בכוח שירי איכות לאירוויזיון ולדבר על מופת ויצירה ואת מה שפורטוגל מחזירה לתחרות - זה כאילו לא שייך בכלל לקונספט.
 
למעלה