4K ביו טיוב בשידור חי , גם האירווויזיון הבא?

רמי אב

New member
4K ביו טיוב בשידור חי , גם האירווויזיון הבא?

שידור ראשוני חי ביו טיוב של אירוע מאוד חשוב באיכות תמונת שידור של 4K, הרבה יותר טוב מאיכות של FULL HD , בקרוב גם האירוויזיון הבא ישודר ביו טיוב באיכות 4K ?
https://www.youtube.com/watch?v=ycbboXDO2kA
מה דעתכם?
 
המדינה שהייתה צריכה לסיים מקום 2 אחרי פורטוגל

עד הניצחון של סלבדורי קסם לא היה לי שיר אחר מלבד אהבה לשניים. כך שכל האנרגיה שלי הופנתה אליו. אחרי שהוא ניצח, ואבן נגולה, ושמחה ואושר עטפוני, עד היום, שירים אחרים החלו לצוף, או יותר נכון- הופעות. לא הרבה. צפיתי שוב בבלגיה, מלטה, ואולי עוד שלושה ארבעה. אבל יש אחת במיוחד, שאני מוצא את עצמי צופה וחוזר אליה לא מעט- טריאנה פארק, לטביה. לדעתי זה הנאמבר הכי טוב השנה אחרי פורטוגל כמובן. נשגב מבינתי איך סיימו אחרונים בסמי.

 
הכי טוב ניצח. אבל

זה שהם לא עלו לגמר זה חטא שאין לו מחילה. וזה קרה רק בגלל שבשתי השניות הראשונות לא היה סאונד ולא שמעו את לאורה. זה פגע בכל ההופעה. מדובר בפשע של ההפקה שהיה צריך לתקן מיידית בכך שיתנו להם להופיע שוב. במקום זאת הם לא עלו לגמר ובכך נוסף חטא על פשע.
מה שמדהים זה שהם לקחו מקום 7 בטלווטינג. כלומר עם הופעה טובה הם יכלו גם לקחת מקום 2-3 ולעלות כמו גדולים למרות ניקוד השופטים.
זה אחד השירים הבודדים שאהובים עליי השנה. היו צריך לסיים טופ 10בגמר.
 
ברור שכן ! האירוויזיון תמיד רדף אחרי הטכנולוגיה החדישה ביותר

אני חושב שזה היה ביורקמן בעצמו שאמר לפני כמה שנים שהפקת התחרות הפכה להיות Technological Arms Race בין ההפקה העתידית להפקת מהאשתקד. (הוא דיבר על כל שנה, לא ספציפית הזו). האירוויזיון מאז שנות ה90 ממהר לאמץ (ואף לנסות) כל טכנולוגיה פורצתה יחד עם טרנדם החדישים ביותר.
 

רמי אב

New member
אני מקווה שכן

בהחלט שאני לא רשמתי את זה בצחוק.
היום זאת לא בושה לשדר באיכות של 4K
אני מקווה שהתקדים משחק הזה ביו טיוב באיכות תמונת שידור של 4K תתן תנופה לעוד שידורים חיים באיכות תמונת שידור של 4K למשל ביו טיוב, כולל שידור האירוויזיון.
כאשר כיום והיום וברגע זה, שארגון UEFA יכול לשדר ומשדר ביו טיוב באיכות תמונת שידור של 4K , אז זה כבר לא חלום שגם ארגון ה EBU יכול לשדר בצורה הזאת.
 
אבל UEFA לא אירגון שידור. ה-ebu משדר עבורו


על כל זה בנוי ה-ebu, העברת התוכן בין החברות.
אני מניח שבדיוק מזה באה הדרישה של ה-ebu, שכל רשות חברה מצלמת ומשדרת תוכן חדשות אקטואליה, וחומר זה מועבר בצורה זולה ומהירה בתוך הארגון לחבריו.

עכשיו ההיגיון קצת מסתדר לכם ?
 

רמי אב

New member
אז את לא מעודכנת

ה UEFA זה גם אירגון שידור שמוכר זכויות שידור של המשחקים שלו
וגם השנה ארגון הEBU קנה ממנו את זכויות השידור של משחקי המונדיאל,
ומזה מודאגים גם אוהדי המונדיאל, שאם בישראל לא יהיה הסכם שלום בין תאגיד כאן לתאגיד החדשות, והשידור יעבור באותו ערוץ שידור של כאן, רק בגלל החוק, או מה שרוצה לעשות מנכ"ל משרד התקשורת לבדוק ואולי גם לעשות שבערוץ הממלכתי של ישראל שלא יהיה מהדורת חדשות, בתנאים שמנוגדים לחוקי ה EBU אז יש סיכוי שגם המונדיאל לא ישודר במדינת ישראל.

אז כאשר ארגון ה EBU קונה מארגון UEFA זכויות שידור של משחק שהיא כוללת באיכות תמונת שידור של HD 4K, אז זה אומר שארגון ה EBU גם בדעה שכיום זה מאוד הוגן לשדר גם באיכות תמונת שידור של 4K , אז אני מקווה שלקראת האירווזיון הבא, שארגון ה EBU לא רק יהיה בדעה שכיום זה מאוד הוגן לשדר גם באיכות תמונת שידור של 4K, אלא שהוא גם ישדר את האירוויזיון הבא גם באפשרות תמונת שידור של HD 4K, אני מתכוון לאירוויזיון הילדים, ואם לא אירוויזיון הילדים מבחינת הערכות לשידור שהוא גם של HD 4K, אז אני מקוה שזה היה באירוויזיון הראשי של שנת 2018.

ורשום בכתבה
"פיפ"א הרחיבה את חוזה זכויות השידור עם איגוד השידור האירופי (EBU) אז זה אומר שמי שנותן זכויות שידור זה המשדר הראשי, אז FIFA גם משדרת.
זה כמו שיש חברת שידור מארצות הברית בשם CBS וחברת הלווין YES קיבלה זכויות שידור לשדר אצלה את התכנים של חברת השידור CBS.
זה אותו עיקרון.
וזאת הכתבה
המילה חינם בכתבה בינתים היא לא עכשווית כי מתי שזה קרה, לא הוחלט לסגור את רשות השידור ששידרה בערוץ הראשון גם מהדורות חדשות.

ולדעתי אם איגוד ה EBU לא היה קונה מ UEFA את זכויות השידור של משחקי המנודיאל, אז כנראה ששוב חברת צרלטון הייתה קונה מ UEFA את זכויות השידור של משחקי המונדיאל, ואז גם אם לא היה ערות ממלכתי במדינת ישראל, אז עדיין היה אפשר לצפות במדינת ישראל במשחקי המונדיאל, כאשר נראה לי שגם אז כמו בפעם הקודמת שחברה צרלטון קנתה את משחקי המונדיאל שמשרד התקשורת חייב את חברת צרלטון למכור במחיר מוזל לא מעט משחקים של המונדיאל לערוצי טלוויזיה אחרים.
https://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3567128,00.html
 

רמי אב

New member
אז שורה תחתונה

אני מקווה שהאירוויזיון הבא ישודר גם עם אפשרות של איכות תמונת שידור של HD 4K.
 

schweine

New member
לא סתם כל העולם הערבי ראה את מונדיאל 14 בערוץ 1


בשנת 2014 עלה לאוויר ערוץ קטרי בשם BEIN שקנה את זכויות השידור של המודנאיל מ UEFA ולמעשה מנע מכל ערוץ ערבי לשדר את המונדיאל.
זה לא צלחת לויין אלא ממיר אינטרנטי עם כרטיס מיוחד (כלומר, אי אפשר לראות אותו באופן פיראטי) ועלות חבילת המונדיאל עמדה על יותר מ-100$ לחודש.
יצא מצב כל כך אבסורדי שתושבי אלג'יר שמדינתם השתתפה במונדיאל ואפילו עלתה לשמינית גמר לא יכלו להרשות לעצמם לקנות את חבילת הBEIN וכללללללל העולם הערבי ממרוקו עד עיראק ראה את המונדיאל בערוץ ה-1.
הייתה על זה כתבה בערוץ 1 שבו רואים את הקהל האלג'ראי חוגג כשברקע השידור מהערוץ ה1.
מזל שהם לא מבינים עברית ולכן נחסך מהם עוגמת נפש כתוצאה מהשטויות שאומרים השדרנים הישראלים.
&nbsp
מה שיקרא בארץ עם התאגיד במידה והוא לא יעמוד בקריטריונים של הEBU זה שכמה ערוצים ירכשו את השידורים כדי שנשלם כמה שיותר!
למשל ביורו האחרון המשחקים שודרים בלא פחות מ-5 ערוצים
ערוץ 2,1 ו-10 החינמים וערוץ ספורט 1 וספורט 2 שהם בתשלום כאשר לא משתלם לרכוש את כל חבילת הספורט כי המשחקים המכריעים הם בערוץ החינמים אבל אוהדי כדורגל שרצו לראות את משחקי הבתים היו צריכים להזמין גם את ספורט 1 וגם את ספורט 2.
&nbsp
&nbsp
 

רמי אב

New member
זה אפשרי בכלל ? אם אין חלופה לשידור האירוויזיון בישראל

חוץ מארגון ה EBU שעושה ולכן הוא אחראי על שידור תחרות האירווזיון לתחנות השידור בטלוויזיה,
אז מבחינת הערוץ הראשון של ישראל, בדוגמא של הכדורגל, מאוד יהיה לי קשה להאמין שאם איגוד ה EBU שקנה את הזכויות שידור של המונדיאל 2018 בצורה בלעדית לאזור מדינת ישראל, שאם בערוץ הראשון של ישראל תהיה בעיה בנושא שידור מהדורות חדשות, שגם בעניין שידור משחקי המונדיאל במדינת ישראל שהוא יסכים לוותר ולמכור את זכויות השידור של המונדיאל גם לערוץ שהוא לא ממלכתי.
כמו שכיום הוא מחליט שמי שערות רוצה לשדר את תחרות האירוויזיון שהערוץ הזה צריך להיות ממלכתי ולא מסחרי כלומר עם כמה שפחות פרסומות, אז זה לא מספיק אם למשל ערוץ 2 של ישראל שכנראה לא מעט אנשים במדינת ישראל צופים בו שהוא ישדר גם חדשות וגם עוד כל מיני תוכניות אחרות, כי בגלל שהוא ערוץ מסחרי ויש בו לא מעט פרסומות אז זה עלול לפגוע בהנאה של הביצועים בשידור תחרות האירוויזיון וגם במשחקי תחרות של כדורגל זה עלול לפגוע בהנאה של הביצועים בשידור התחרות בין הקבוצות של המשחק הזה .
 

schweine

New member
ערוץ 2 דווקא נכנס חזק לכדורגל ובשבת שדר את גמר ליגת האלופות

היו פרסומות במחצית ולא זכור לי חסויות תוך כדי המשחק.
סך הכל זה עובד טוב וזו הסיבה שגם לרוב הגמרים של המונדיאל/יורו משודרים בערוץ 2 או 10 שהם מסחריים.
באירו יש גם כמה הפסקות שאפשר לצאת בהם לפרסומות כך שהדרישה של ה-EBU היא צבועה כי חווית הצפיה כה חשובה להם אז שלא יעשו בכלל הפסקות באירו.
 

רמי אב

New member
אבל ההפסקות בשידור של האירוויזיון הן יותר קצרות

מאשר היציאה לפרסומות בערוץ 2.
 

TA2020

New member
טוב אז חצאי הגמר ישודרו בספורט 1 והגמר בערוץ 2


 

צוות Kuss

New member
זה מה שקורה בגרמניה- הסמי בערוץ חדשות נידח והגמר בערוץ הראשי

ואאל״ט גם בבריטניה. כלומר חצאי הגמר משודרים בערוץ בכבלים שצריך לשלם עליו ורק הגמר משודר בערוץ של רשות השידור שפתוח לכולם.
 

רמי אב

New member
האם בבריטניה שני חצאי הגמר של האירוויזיון משודרים

בערוץ מסחרי?
כי רשום ערוץ בתשלום ונראה לי שערוץ מסחרי הוא לא בתשלום בגלל שהוא מקבל כסף כי משודרים אצלו לא מעט פרסומות מסחריות של חברות שונות, או שאני לא הבנתי טוב?
 

TA2020

New member
במקרה של הביג 5 המצב שונה כי הן לא מתחרות בחצאי הגמר

אז באמת שאין להם רצון לשדר את זה בערוץ טוב- כזה שיביא רייטינג גבוה...
 

GM1988

Well-known member
4K זה כבר פחות מגניב

בקרוב יצא 5K!! - חווית צפייה שתאפשר לך לצפות באיברים הפנימיים של הדמויות על המסך!!
לרוכשים הראשונים - הפתעה
ממיר מיוחד 5K פלוס שמשלים לך את החוויה שתקח אותך לחוויית החושים ה"על טבעית"

עכשיו לא רק שתוכלו לראות הכל באפקט "הרנטגן", אלא גם להרגיש את החוויה המעצימה אצלכם בסלון!!
כן כן!! אצלכם בסלון כמו בחדר ניתוח

מהרו והזמינו עכשיו!!
 
למעלה