שירי מימון התארחה ב"קארפול קריוקי" של ניקי גולדשטיין ב"כאן"

trilliane

Well-known member
מנהל
שירי מימון התארחה ב"קארפול קריוקי" של ניקי גולדשטיין ב"כאן"

גולדשטיין סיפר [06:10] שבעיניו הביצוע שלה באירוויזיון היה הטוב ביותר של ישראל. מימון סיפרה שאחרי "כוכב נולד" (2003) היא קצת ירדה מהתודעה (כזכור, היא הצטרפה לצוות המנחים של "אקזיט", אבל הבאז היה בעיקר סביב נינט). ב-2004 היא אספה והקליטה שירים לאלבום בכורה וכבר שחררה סינגל לרדיו. כשהמנהל שלה סיפר לה שהגיעה הצעה להשתתף בקדם אירוויזיון 2005 היא שאלה אותו "עם איזה שיר?" והוא ענה "השקט שנשאר". ברור.

מכאן אני מסיקה שגם השיר הזה לא נכתב במיוחד לתחרות... וכשחשבו על שיר טוב, שיר סוחף עם פוטנציאל לנצח, השתמשו בו. וידוי אישי: לא התלהבתי ממנו בקדם. אני בד"כ פחות מתחברת לבלדות מהסוג הזה, מודה, ולא חשבתי שהוא יצליח. נדרשו לי עוד כמה האזנות להבין את גודל הטעות, ולשמחתי אירופה הבינה מהר ממני...
.

זה מזכיר לי סיפורים של שירים כמו "אבניבי" (שהעבודה עליו החלה מתוך רצון לכתוב שיר לפסטיבל שירי ילדים, וכשהוא היה מוכן הגיעו למסקנה שהוא טוב מדי, ושלחו אותו לפסטיבל הזמר) או "עולה עולה" (שנכתב לפסטיגל, ושלמה צח אמר "לא, זה טוב מדי, לקדם אירוויזיון!") ומתחבר למה שכתבתי כאן לפני כמה ימים – כשבמקום לכתוב שיר במיוחד לאירוויזיון בלחץ זמן אנשים כותבים שירים ויוצא להם שיר טוב ואז הם אומרים "יאללה לאירוויזיון!" הוא בד"כ מצליח הרבה יותר...

 

musicislife91

New member
אפרופו שירי, הנה דירוג 10 הביצועים הכי טובים שלה- מסכימים?

המקום ה-1 די צפוי ומוצדק...

כל פעם מדהים אותי כמה היא חזקה בלייב


 

סטילהוק

New member
הנציגה הישראלית הכי חזקה שישראל שלחה לאירוויזיון בשנות ה2000

את ההישג הענק שלה אף אחד עוד לא שבר ואף לא השתווה לו. וגם לא נראה שזה יקרה, לפחות לא בקרוב.
 

Willo the Wisp

New member


שירי הגיעה למקום כל כך גבוה בזכות הגימיק של ההפסד בכוכב נולד, הצופים רצו לפצות אותה על האכזבה של המקום השני בניצנים. כמו כן הסירוב של לבנון לשדר את השיר הישראלי עוררה אמפתיה כלפי המשלחת הישראלית, וכמובן תכנית ההתנתקות שאושרה בכנסת הביאה את האירופאים לצ׳פר את ישראל. אלה העובדות. אין קשר לשיר ולהופעה.
 

סטילהוק

New member
לצערי אתה וחבריך חסרי הטעם המוזיקלי מקרה אבוד.

הסנדובל שלכם יכול לזכות ב100 תחרויות אירוויזיון והוא עדיין לא יגיע לעשירית מיכולותיה הווקאליות של שירי מימון, הנציגה הישראלית הכי חזקה וטובה ששלחה ישראל לתחרות האירוויזיון בשנות האלפיים. וזאת אם תרצה או לא תרצה עובדה.
 

צוות Kuss

New member
אני מסכים כמעט עם הכל

אבל אל תשכח גם שמימון מתחרז עם אפרסמון. זה אחד הפירות שישראל מייצאת לאירופה בהצלחה גדולה. הקהל שצפה בשירי מימון, דמיין שהוא צופה בעצם בשירי אפרסמון, והתאווה והתשוקה לפרי הכתמתם והנפלא גרמה לאנשים לסמס ללא הכרה, מה שהביא את שירי בסופו של יום להישג הכי טוב של ישראל במאה ה-21.
 

Willo the Wisp

New member
זאת ועוד,

מימון מתחרז גם עם ״רשומון״ - יצירת המופת של הקולנוען אקירה קורוסאווה, ושירי מתחרז עם "קווירי״, מה שעזר לשירי לגרוף קולות גם ממחנה האיכותיים האנינים וגם ממחנה החובבות האוחצ׳ות.
מיותר לציין שמאנס זכה לפני שנתיים לקונצנזוס חוצה מחנות כי השם שלו מתחרז גם עם ״דאנס״ וגם עם ״ואלס״, והלהקה השוויצרית טיימבל לא עלתה לגמר השנה כי השם שלה מתחרז עם "Terrible" ו-"Horrible".
 

nit li

New member
וואו

ללא ספק אחת התגובות ההזויות שקראתי כאן. למי באירופה אכפת מזה שהיא הפסידה בכוכב נולד? הסירוב של לבנון לשדר את השיר גרמה לכך שהיה לנו מתחרה אחד פחות (ועוד בלדה שיושבת על המשבצת שלנו) אז היו לנו יותר נקודות פנויות, ומה קשור התנתקות. הגיע לנו, לא סתם זוכרים באירופה את השיר ואת ההופעה כל כך לטובה עד היום. "אלה העובדות"- אפשר להביא עובדות עד מחר, שירי הגיעה למקום הרביעי בזכות הופעה מדהימה לשיר טוב. אם היא לא הייתה כזאת מדהימה, היא הייתה נשכחת די מהר.
 
לא לקחת קשה, זאת פרודיה על תיאוריות

קונספירציה שמסתובבות פה בפורום לגבי הזכייה של פורטוגל.
 

סטילהוק

New member
זו לא שום פארודיה, זה הטעם הגרוע שלהם במוזיקה

בזה שהם לא סובלים את השיר של שירי מימון, הם הודו הרבה לפני שבכלל התחילה תחרות האירוויזיון האחרונה. ולא מדובר בתיאוריות קונספירציה, מדובר בעובדות, שאפילו הם עצמם יודעים אותם, אך מעדיפים להתעלם מהן, מפני שזה משרת אותם כרגע. אם החולה המדומה שלהם סנדובל היה נפגע מהעובדות הללו, תאמיני לי שהם הראשונים שהיו זועקים שחיתות ומפנים אצבע לשופטים המושחתים.
 
למעלה