בואו נשכח לרגע מהאירוויזיון, ונדבר על אירוויזיון הילדים..

בואו נשכח לרגע מהאירוויזיון, ונדבר על אירוויזיון הילדים..

ב16 במרץ 2017 פורסם כי אירוויזיון הילדים שתארח גיאורגיה ב26 בנובמבר השנה יתקיים בהיכל הספורט הגדול במדינה, ארמון הספורט בטבליסי ולא באחד האולמות הקטנים יותר שבעיר. כלומר התחרות יכולה להתקיים מול קהל של עד 10,000 צופים ובכל אופן מול קהל גדול בהרבה מזה שהיה במלטה שנה שעברה אלא דומה יותר לתחרות שהיתה בסופיה-בולגריה לפני שנתיים.



 
3 דקות של מג'יק

מזכיר לכם מישהו? לא? תחשבו עוד קצת..
ובינתיים אספר שזו השנה הראשונה בה צפיתי בג'וניור. כלכך הייתי נעול על השיר הרוסי הנהדר שפיספסתי את הילדה המדהימה הזו לפני התחרות. ואז היא הגיעה, אחרונה, ויצרה 3 דק' של קסם. מאותו רגע היה ברור לי שהיא הזוכה. איזה יופי של שיר. ואיזה ילדה מקסימה ומצוינת. היא החזיקה את השיר לכל אורכו בלי זיוף אחד. זה היה מדהים וכל פעם מחדש שאני צופה אני מתרגש.
נו אז מי עוד גורם לכזו תחושה? מי הזמר הקסום הרגיש העדין והכלכך מוזיקלי שכל הופעה שלו מחדש היא קסם?
נכון. סלבדורי שלנו. אני כבר מדמיין את המחיאות כפיים באמצע השיר. מעניין איך יהיה הסטייג'ינג. כלומר התאורה. מה עוד כבר יכול להיות, כוכבים? אין מצב. מעניין באילו צבעים. אולי סגול? מעניין מה הוא ילבש.
מרים המקסימה תישאר לעד בליבי. וגם סלבדורי שלנו קסם


 
רק שההפקה הגיאורגית תהיה ברמה טובה

כי חייב לציין שלמשל הצגת השיר שלה לאירוויזיון 2017 היתה לקט תופעות מזעזעות כמו הסאונד מהמופע (ההופעה החיה הכי טובה שלה היתה בכלל על במת הקדם באוקראינה), האולם והבמה המכוערים, השמלה, האיפור ולבסוף גם השיר. הכל כל כך מיושן וחסכוני (אם להשוות עם ההפקות העניות של רשות השידור, זה היה שווה ערך לבמת הקדם הפרטי המכוערת של אחינועם ומירה ב2009). לכן אני מקווה שגיאורגיה תפציץ עם הפקה ברמה גבוהה כמו סופיה לפני שנתיים ואולי זה יקרב אליה בעתיד גם את האירוויזיון עצמו.

 
אני מאוד שמח נבחר אולם גדול

שנה שעברה לנוסעים היה קשה מאוד להשיג כרטיסים
השנה יהיה הרבה יותר קל גם אם הם יפרסמו את המכירה בשעות לא נוחות.
אני החלטתי לנסוע גם השנה לתחרות לאחר שביקרתי בסופיה ב-2015
ונשאר לי רק להזמין כרטיסים למופע, כל השאר כבר מוזמן.
 
באמת לא יודע למה נתנו למלטה לארח שוב אם היא לא השקיעה

בפעם הראשונה היא דאגה לקיים את התחרות באולם גדול של מעל 4000 צופים. בפעם השנייה לא חושב שהיה מקום ליותר מ1000-1200 צופים. נכון שהיא ניצחה אבל היו מדינות אחרות שיכלו לארח ברמה גבוהה יותר כמו סלובניה למשל (מקום שלישי בתחרות).
 
כבר כמה שנים הם מעדיפים שהמנצחת תארח

ונותנים לה זכות ראשונים כי זה הכי הוגן
מה שכן יאן אולה סאנד לא אוהב את התחרות וכבר סגר את אירוויזיון הרקדנים הצעירים וזו מלטה הידועה בתור שבדיה הקטנה או חיית המחמד של איגוד השידור האירופי אז נתנו להם לארח באולם קטן
אם ולדיסלב או קייט היו עדיין שם
שום אולם מתחת ל-3,500 לא היה אפילו נשקל לאירוח התחרות.
כנ"ל ביטול הצבעות הקהל.
 
ושימו לב שמעט מאוד מדינות שאירחו את התחרות אירחו למבוגרים

עד עכשיו אירוח אירוויזיון הילדים לא הביא את התחרות הרגילה למלטה, ארמניה, קפריסין, בולגריה, רומניה ובלארוס.
 

schweine

New member
שונא את התחרות הזאת וזה נופל על היום הולדת שלי


מישהו אשכרה מאמין שהילדים כתבו את השירים?
 
ושוב התחרות לא סוחפת בהרשמה.

עד כה רק 8 מדינות (כולל המארחת) אישרו השתתפות (גאורגיה, בלארוס, רוסיה, פורטוגל, אירלנד, מלטה, קפריסין והולנד) וגם הם לא ממש מהמדינות המובילות באירופה מוזיקלית (כמו שבדיה דנמרק ובריטניה) או בגודל האוכלוסייה (מלבד רוסיה). בהחלט גם לא בטוח שישראל תשתתף בה שוב השנה.
 
למעלה