שמעתי את השיר של אימרי שוב ושוב והגעתי למסקנה

dosfer

New member
שמעתי את השיר של אימרי שוב ושוב והגעתי למסקנה


הוא הולך להיקבר בסמי!!!


סורי, אני לא יכול לשקר יותר!! זה כזה נורא!! שלא לדבר על המבטא.. פשוט לא!

ישראל השנה לא רואה גמר.. והוא כל כך הולך לזייף את נשמתו..
 

TA2020

New member
חייב להגיד ששמעתי אותו כמה פעמים והוא יחסית בסדר

זה לא שיר אלוהי אבל הוא סבבה כזה.. עובר בצורה נעימה ליד האוזן..
כמובן שהכל תלוי בהופעה עצמה (איך היא תיראה ועד כמה הוא יזייף) אבל אם ההופעה תהיה באופן כללי טובה יש מצב גדול שיעלה לגמר.

לאחר השמיעה הראשונה אמרתי מה זה השיר הגרוע הזה אבל לאחר כמה שמיעות נוספות התחלתי לחשוב שהוא לא עד כדי כך גרוע..
 
הוא דווקא שר סבבה לגמרי באנגלית עם מבטא טוב

השיר הוא אחד הבולטים השנה ולדעתי הוא יעלה לגמר בקלילות, במיוחד שהסמי שלנו הוא מאוד חלש.
 

GM1988

Well-known member
לא שיר חזק במיוחד אבל לא גרוע

ואם יחשבו על קונספט יפה להופעה אפשר להפוך גם שיר פרווה כזה לשיר מדהים שפתאום יתן ווייב אחר ויעיף את הקהל ואת ישראל לגמר!
בעניין השירה, יש פה אתגרים שהיו צריכים לקחת בחשבון שיצטרכו להתבצע בחי, ואני סומך על אמרי שלקח את זה לתשומת לבו והוא עובד על זה כל הדרך לבמה.
 
יש לנו שיר סבבה לגמרי. כשיר.

עלייה לגמר? ממתי זה קשור לשיר? הכל תלוי בהופעה ובשירה.
אם ישראל תביא הופעה מחוץ לקופסה (ולא, רקדנים וזיקוקים זה לא מחוץ לקופסה) אז בהחלט יש סיכוי. ולא, נקבר בסמי.
ואני דווקא מאלה שחושבים שהסמי שלנו הוא הסמי הקשה יותר.
 

schweine

New member
השיר חמוד ולשמחתנו אנו בסמי כל כך חלש כך שיש סיכוי שנעלה

לגמר.
אני חושב שינסו לעשות הופעה דומה ל-14.
ההופעה לא צריכה להיות סופר מוצלחת כי יש איתנו שירים זוועתיים אבל צריך לקרות משהו סופר לא צפוי כדי שלא נעלה לגמר בים השירים השקטים.
 

צוות Kuss

New member
נאחל לו לפחות לעלות לגמר, לדעתי סיכויי קלושים

אבל ידוע שהכל תלוי בהופעה. גם ערב הסמי כולם הספידו את גולדן בוי ואז הגיע השידור החי וההופעה - אנשים שפשפו עיניהם כלא מאמינים: רגע, זו הייתה ההופעה של ארמניה או טורקיה או אזרבייג׳אן?? לא יכול להיות שזה מישראל. והשאר היסטוריה. כלומר ההופעה יכולה לשנות אוכל התמונה, גם כאשר מדובר בשיר פח.
 
לפעמים מחשבה יתרה על הופעה יכולה לשחוט את השיר

יש הופעות שמורגש שהן מהונדסות מדי, נורא מחושבות ומתוכננות, שלא נשאר שום רגע שבו המבצע לא יודע באיזה מילימטר של הבמה הוא ידרוך. צריך שלפחות למראית עין ישדרו לנו נינוחות. אנשים מאמינים יותר לביצועים שנראים להם טבעיים ולא מאולצים.

לפעמים גם למדינות יש דימויים סטריוטיפים על האירוויזיון של משהו מיושן ונלעג, וגם אם הם לא חושבים את זה, הם עדיין מתנהגים את זה. זמרת שמסירה את הבגד באמצע ההופעה כגימיק למשל.
או BLACK SMOKE מגרמניה ב-2015 שבוצע מעולה וכיפי ומשחרר בקדם הגרמני, אבל לכבוד האירוויזיון, העניקו לו העמדה שבה הזמרת לבושה בבגד גוף, כל קימורי הגוף שלה מובלטים והיא זזה באופן מיני. הרעיון של לשדר מיניות ושפנפנת פלייבוי ממה הוא נובע? למה לשנות את אופי, תוכן והופעת השיר ב-180 מעלות? בעיני זה נובע מהתפישה של המשלחת הגרמנית את האירוויזיון באותה שנה כזירה שבה "ידוע שהכל תלוי בהופעה" ולכן צריך להשתמש בגימיק או לבלוט או לעשות דווקא.
 
הסמי שלנו מאוד קשה לניבוי

אני יכול לראות אותנו באמת נקברים ומאופסים על ידי כל השופטים ומצד שני גם לראות אותנו בטופ 3 (בסמי). מה שכן אין ספק שהדחתה של רוסיה עושה לנו שירות טוב.

הניסיון לימד אותנו שאין לפסוק לגבי זיופים: נדב הזייפן דפק אחלה של ביצועים וסקעת הפרפורמר המהולל זייף באופן צורם.
 
רוסיה לא הודחה מהאירוויזיון !

כרגע יש בעיה עם הנציגה, שבסוף האוקראינים יתקפלו והנשיא בטח יחתום לה הזמנה לאוקראינה בשבוע האירוויזיון.
ורוסיה עולה כמו גדולה ומצליחה (אולי זוכה בטלמסר)
 

סיני חן

New member
בוא נראה

בשנים שמסתיימות בספרה 7 אנחנו בדרך לא כל כך מצליחים. אילנית הגיעה למקום 11 ב77 הבטלנים למקום 8 פספסנו את 1997 וב2007 טיפקס מקום 24 בחצי גמר.
אימרי זיו כבר עלה פעמיים ברציפות לגמר והשנה משתתפים איתו אמנים שהשפפתו בעבר בתחרויות שהם ישראל הצליחה יפה. קודם כל אסטוניה שלה ולישראל יש קשר מיסטי מיוחד מיוצגת על ידי קויט שהשתתף ב98 בזכיה של דנה ולאורה ב2005 עם שירי מימון.
גם הזמרים שמייצגים את מולדובה עזרו לנו לשבור את הנאחס שהיה לנו בנורווגיה עד 2010. הבעיה היחידה היא השיתוף פעולה בין ראלף זיגל לולנטינה מונטנה שב3 פעמים שעברו לא בשיר טובות לישראל. כמו כן הזמרת הסרבית שהיתה זמרת מלווה ב2 תחרויות שבהן לא העפלנו לגמר.
בשורה התחתונה האירוויזיון באוקריאנה שם כבר רשמנו הצלחה אז כנראה שגם השנה.
&nbsp
 
זהו, שישראל מאד-מאד לא עקבית עם הסטטיסטיקות....

לא בשנים עם מספר מסויים, לא במיקום התחרות, לא לפי התאריך, או איזה סמי, ולא בכל מיני גורמים אחרים כמו הלינה שלי בעיר (ברצינות, 8 אירוויזיונים ראשונים שלי, ההצלחה הישראלית היתה ביחס הפוך לטיב הלינה שלי בעיר המארחת).

דוגמאות בולטות לחוסר עקביות של ישראל
כך את שנה שעברה, אני נבאתי בשרשור השנתי שלי שקללת שנת ה-"6" תוסר חלקית עם עליה לגמר, אבל עם התרסקות בו (שבסוף הוא סיים באמצע). את שנת ה-"0" האיומה, בנוסף לשני אירוויזיונים קודמים בנורווגיה, ובניגור למחזוריות הלת-שנתי של חצי עליון - חצי תחתון - מחוץ לגמר. הראל סקעט בכל זאת הצליח להסיר עם עלייה לגמר (לא משנה שזה רק בגלל שופטים). גם אירוויזיון אחד בגרמניה הסתיים בכמעט נתחון, והבא הסתיים בהתרסקות של זוכת אירוויזיון.

רואה, לישראל אין שום מגמה עקבית לגבי מתי מצליחים ומתי לא,
אולי פרט למתי ששולחים שיר טוב עם הופעה טובה
 

סיני חן

New member
בקשר לגרמניה

היא אחת מהטופ 5 שלישראל יש הצלחה יוצאת דופן בתחרויות שמתקיימות במדינות. לכן ההתרסקות של דנה ב2011 היתה עבורי הפתעה גדולה.
 

עiמר

New member
חן חן מרים בנימיני

למרות שאני חייב להודות שהמיקום באוקראינה גם עבר לי בראש והרגיש לי חיובי וגם על אסטוניה-ישראל חשבי אבל וואו כל השאר...

עכשיו רק נותר שאימרי יעלה לבמה, רק ברגל ימין כן! עם שרשרת חמסה עדינה ואולי כמה שיני שום בכיס, גם לא יזיק בכלל אם הוא יבלה כל היום בחוץ.. אולי תחרבן עליו ציפור ואז האירוויזיון בטוח שלנו!
 
למעלה