אז מה יקרה בסוף עם רוסיה ואוקראינה?

אז מה יקרה בסוף עם רוסיה ואוקראינה?

בעוד חודש המשלחות כבר אמורות להתחיל להגיע לחזרות.

אני לא מצדיק את אוקראינה, אבל יש מעריצים אירופאים שלפי התגובות שלהם לעמדה האוקראינית אפשר להבין למה אירופה כל כך אנטי ישראל בהקשר פוליטי.
מישהו כתב בתגובות בESCTODAY.COM שזה לא הגיוני שפוסלים זמרת "רק כי היא שרה בסך הכל שיר במקום הלא נכון". כזו ראייה שכאילו מפשטת את המצב, מיתממת, כמו להגיד שX כל כך מסכנים, רק רוצים לחיות, אבל Y מתעללת בהם ולא נותנת להם, אז צריך להתייחס בסובלנות והבנה כש-X שולפים סכינים ודוקרים.

ומצד שני, אוקראינה, חוקקת חוק, את רוצה לעמוד בו, את לא רוצה להתרפס, אבל את מארחת פה אירוע, קרה מקרה מצער שנופל בין הכיסאות, קחי את האחריות. אי אפשר להשתלט בכוח על אירוע שאת רק מארחת שלו ובאגרסיביות לשנות את האופי שלו.

זה יהיה מדהים אם רוסיה תבחר זמר אחר לבצע את השיר. זמר אחר יוציא אותם לוזרים אבל גם לפרוש יוציא אותם לוזרים.
מניח שאוקראינה תוותר ותתן ליוליה להכנס.
 
אני מאמין שהנשיא יחתום על אישור כניסתה לאוקראינה

כמובן שאין לי שום מידע שלכם אין, אני פשוט מנחש עם ההיגיון שלי.
כרגע חושפים שרירים, ה-ebu ילחץ על הממשלה, הממשלה תסרב, אחרי זה ירפו ויקבלו את ההכרעה, כי זה החוק האוקראיני, ואז כשהאוקראינים יוצאים חזקים עם יד עליונה, הנשיא אישית יחתום על הזמנה ליוליה.

אגב, אני מצדיק את עמדת האוקראינים. הזמרת הופיע על אדמה שנכבשה מהם (עזבו אם בצדק או לא) ובכך הכירה בכיבוש. להוסיף שמן למדורה, אני חושב שבעבר הביאה תמיכה (למרות שאני לא הלכתי לבדוק עם זה בכלל נכון או סתם פרופוגנדה אנטי-רוסית). אירוויזיון או לא, האוקראינים אינם חייבים לאשר כניסתה של פושעת לתוך שטחה. זמרים רוסים רשאיים להופיע באוקראינה... היא לא ! האיסור הוא נגדה, לא נגד רוסיה. שתשתתף פעם אחרת ולא על אדמת מדינה שהיא רואה אוייבת.
 
למעלה