טוב, אז ריוויו מלא לשנת 2017

Tommy Tanision

New member
טוב, אז ריוויו מלא לשנת 2017


טוב, אז הגיע הזמן להקשיב לכל שירי האירוויזיון ולדרג!
מוכרח לציין שהשנה הזו לא רעה בכלל, יש המון שירים טובים. כמו כן, מדובר באחד האירוויזיונים העדכניים, והרלוונטיים ביותר שהיו אי פעם, אך יחד עם זאת- אין מספיק גיוון, בולט חיסרונם של הסגנונות האתניים והפולקלוריסטיים, והמון שירים נשמעים דומים לשירים אחרים.

אז נתחיל מהגרוע, לטוב
 

Tommy Tanision

New member
השירים הנשכחים


43- גרמניה- אני רק שומע את העשר שניות הראשונות וסוגר. מזעזע. העתקה בוטה מדיוויד גואטה, מביך לשמוע את זה. אך גם בלי ההעתקה, השיר הזה לא מריח ולא מסריח, חסר אופי ומשעמם.

42. מלטה- תזכורת לאיך זה הולך שוב?
41. בלארוס
40. קרואטיה- לא ברור מה זה.
39. ספרד- מעצבן ומעייף. מירלה עפ"י זילותה- הייתה הבחירה הנכונה.
38. צ'כיה
37. נורווגיה- שיר שעל פניו הכל בסדר בו, אבל אין בו כלום.
36- בריטניה- בוטם 6 קלאסי.

35- ליטא- לא הצלחתי להבין שום דבר כאן. לא מה השיר מנסה להיות, מה הזמרת לובשת ומה היא רוצה בעצם. יש בשיר הזה משהו מעניין, אבל אני זקוק לעוד שמיעות כדי להחליט מה אני חושב עליו.

34. שוויץ- הגרסא הראשונה של השיר הייתה נוראית. הגרסא החדשה קצת שיפרה את השיר הזה. ב2010 השיר הזה היה יותר מתאים, ב2017 זה כ"כ שחוק. שיר קליט זה מצויין, אבל כשהמאזין יודע בדיוק מה התו הבא שהולך להגיע- זה הופך אותו לזול ומאוס מהר מאוד. מעבר לזה, לזמרת יש קול קצת מעצבן.

33. סן מרינו- ולנטינה בפעם הרביעית, זמרת עם הסטטיסטיקה הכי גרועה באירוויזיון. השיר מיושן להחריד, אבל אם זאת יש בו משהו קצת חינני ונעים לשמיעה.

32- יוון- סובל בדיוק מאותה הבעיה של שוויץ- נוסחאתי ומיושן. מאמצע השיר הופך להיות קצת יותר נחמד כשמקבל את הטאץ' האביצ'י, אבל הבתים איומים. והיה צריך לשיר כזה זמרת עם קול קצת יותר צלול.

31- גיאורגיה- אפקט ג'מאלה. הבעיה שבניגוד לג'מאלה, לא מרגיש שהזמרת מבינה על מה היא שרה, ובעיקר מתעסקת בדיוותיות שלה. ומין הסתם שהשיר לא מתקרב ל1944. הוא כזה נוחסאתי ואירוויזיוני של פעם. הזמרת שרה נהדר, למרות שיש המון קטעים שזה עדיין לא נשמע מספיק מקצועי כפי שנראה שהיא רוצה להיות. יש מצב לעלייה לגמר, ולנפילה כואבת שם
 

Brady

New member
מגיב! עשיתם לי חשק עם הריוויוז

43- גרמניה
צודק. מדינה שרוצה להשקיע אבל לא יודעת איך
42. מלטה
מצטרף לבקשה
41. בלארוס

40. קרואטיה
אהבתי כשנבחר אבל לא חוזר אליו הרבה. עדיין סבבה
39. ספרד

38. צ'כיה
אין לזה סיכוי וזה אולי לא שיר לתחרות, אבל מסיבה כלשהי אני אוהב. הזמרת הכי טובה השנה
37. נורווגיה
מבין על מה אתה מדבר אבל
36- בריטניה
אכן
35- ליטא
אחלה שיר, יותר מעניין מרוב מה שהם שלחו העשור. אבל זה כ"כ יסיים עם 40 נק' שכולן ממהגרים

34. שוויץ-
כל מילה בסלע!
33. סן מרינו-
לא מעניין גם כשיר טרולינג
32- יוון-
אוהב לשמוע למרות שזה גרוע
31- גיאורגיה-
+גם הזמרת לא וואו בכלל
 

Tommy Tanision

New member
בסדר כזה

30- אוקראינה- היה להם שיר אחד בקדם שהיה מהמם, חבל שזה נבחר. אבל זה לא רע, זה קצת מרענן בשנה הזאת.

29- רומניה- זול מאוד, אבל זה אחד היודל שהזמרת עושה הוא אחד הכי טובים ששמעתי. במצבי רוח מסויימים, השיר הזה יכול לבוא בטוב. אבל הוא בהחלט קצת חופר לאורך זמן.

28- מולדובה- קאמבק! מת על הזמר הזה, על הקול שלו ועל איך שהוא מופיע. השיר הזה יותר טוב מ2010 בעיניי, הבעיה בו- זה דווקא הקטע של הסקסופון, שהוא חופר, לא מספיק מלודי וחזרתי מדי.

27- אסטוניה- השיר אמנם מיושן, אבל הוא חביב וכיף לשמוע אותו. ההופעה מזעזעת, וצריך לעשות אותה קצת פחות טלנובלה, והזמרת צריכה לשנות שמלה.

26- סלובניה- שיר חלש יותר של עומר נבר, מאוד מיושן ונוסחתי. מקווה שזה יספיק לו בשביל להגיע לגמר. זה שיר שמנסה לצעוק שהוא ווינרי, אבל שכחו לעשות שיר בדרך. אני אישית מחבב את זה, אבל ציפיתי מעומר נבר לקצת יותר.

25- אלבניה- השיר היה לא רע, האלבניזציה הרסה אותו לגמרי בעיניי, והורידה ממנו כל טיפת ייחודיות שהייתה לו.

24- קפריסין- נחמד, טיפה מונוטוני וחזרתי. היתרון הבולט כאן זו ההפקה, שהיא מאוד גרנדיוזית ו(מתיימרת להיות) עדכנית למה שקורה היום (חבל שגם המלודיה והכתיבה לא כאלה), קצת מופק מדי לטעמי, ולא דינמי. מסוג השירים שירשימו בלייב. רואה את זה מגיע לגמר.

23- אוסטריה- שיר אמצע-הדרך חמוד, זמר חמוד. מסוג הפנינים שיבלטו מאוד בין כל הדרמה שיש השנה. ג'וריז- יש. קהל- יש מספיק. קללל בגמר.

22- אירלנד- פשטות כובשת, חמוד מאוד. אבל זה רק בגדר החמוד, מעט נשכח, אבל עם הופעה נכונה יכול לנצוץ על הבמה.
 

Brady

New member


30אוקראינה
בחירה נחוצה וטובה בשנה הזו
29- רומניה
אכן זול והזמרת טובה. אחלה שיר שמעביר את מסר ה"חיו את החיים" השחוק בצורה יותר זורמת ואפקטיבית מהשאר
28- מולדובה
כי אני אוהב
כי מה שציינת (שאני אוהב גם) יגרום לו כנראה להשאר בסמי
27- אסטוניה
מעפן. דווקא הזמרת מילפית חמודה ומוזרה בקטע טוב
26- סלובניה
אכן מיושן נוסחתי ומשעמם. רק מקווה שזה יספיק בשביל שיסיים אחרון

25- אלבניה
דווקא אוהב את האלבניזציה. לפחות ניסתה לתת בראש. אבל כן, אין לזה סיכוי
24- קפריסין
הפקה טובה לשיר נשכח
23- אוסטריה
המציאו את המילה חמוד בשביל השיר הזה חח
22- אירלנד- לא זוכר את זה חוץ מהמהקהלה המזעזעת
 

Tommy Tanision

New member
הגענו לטובים!

אם השירים הטובים מתחילים מהמקום ה21 זה מספיק טוב בשבילי.

21- אזרבייג'אן- אזרבייג'אן לא מאכזבת מבחינת איכות השירים, הבעיה שלה בשנים האחרונות זו רמת הזמרים שהיא שולחת. השיר הזה מצויין ומיוחד- אני נורא מקווה שהזמרת תצליח לבצע אותו, גם ככה הוא קצת כאוטי ומצריך מישהו שיצריך לנצח על כל זה.

20- פורטוגל- אין מה לעשות, השיר הזה מאוד תופס את העין ואת האוזן. שיר מרענן שנשמע קצת שונה ביחס לכל השירים השנה.

19- איסלנד- הזמרת נשמעת כמו מדונה בצעירותה. אני אוהב את זה.

18- מקדוניה- וואו, אחד הדברים הכי מגניבים ואיכותיים שיש בתחרות השנה. גם השיר, גם הסאונד, גם הקליפ. מפתיע לקבל את זה ממקדוניה (שרק בשנה שעברה שלחה את דונה דונה). מקווה שההופעה תצליח להעביר את אותה מאגניבות שמועברת בקליפ, כי חסרה כאן עוצמה וזה בהחלט יכול ללכת לאיבוד על הבמה.

17- סרביה- שיר מציין וקליט, והקליפ מצוין עוד יותר. אם כי יש משהו קצת לא-נגיש בזמרת.

16- הולנד- איזה תענוג לאוזניים! הסגנון מאוד הזכיר לי בשמיעה ראשונה את הספייס גירלס. ההרמוניות שלהן מושלמות והן מה שעושות את השיר.

15- לטביה- לטביה לא מאכזבת ביציאות המגניבות שלה שהביאה בשנים האחרונות. מאוד מיוחד וממכר. עם הופעה שניתן לעכל- זה יכול להפתיע.

14- אוסטרליה- הקול של הזמר הוא אחד הקולות הגבריים הכי טובים ומיוחדים ששמעתי לאחרונה, והוא זה מה שעושה בעיקר את השיר. על פניו, זו היציאה הכי חלשה של אוסטרליה, אבל היא עדיין כשלעצמה מאוד חזקה וטובה. השיר קצת מונוטוני, אבל עדיין מצוין, קצת מזכיר לי את אדל לעיתים.

13. פינלנד- מרגיש שהשיר הזה הכי קרוב השנה ליצירה אומנותית אמיתית. שיר מרגש ומיוחד, הקטע האינסטרומנטלי באמצע מושלם. הוא קצת אווירתי לי מדי, וחסר לי בו קצת אופי ורגש. אני מקווה שיעשו לו הופעה קצת יותר נגישה ובולטת, כי בהחלט מגיע לו להגיע גבוה.

12. ארמניה- איזו יציאה מיוחדת! שיר אדיר וקליפ מושלם! הבעיה איתו שהוא מתפתח קצת לאט מדי, והקטעים החזקים באמת קצת קצרים מדי. עוד דוגמא לכך שהאירוויזיון עובר שינוי, איזה שיר מגניב, יצירתי ומיוחד!

11. מונטנגרו- אין יותר גיי מזה. נראה לי שזה הכי גיי שהיה אי פעם באירוויזיון. אבל זה הגילטי פלז'ר שלי, מאוד אוהב לשמוע את זה. הפזמונים הרבה יותר חזקים מהבתים. ראיתי קצת הופעות של הזמר, ונראה שהוא פרפורמר ורקדן מצוין, כזמר הוא על הפנים. יש לי תחושה שההופעה הולכת להיות קרקסית ומקושקשת לחלוטין. מקווה שלא יחריב את זה לגמרי!
 

Brady

New member
על:

אזר, פורט, לטביה וארמניה. איסלנד וסרביה נחמדים.

מבין מה אתה מוצא בפינלנד, יש בו משהו יפה, אבל לטעמי זה שיר שמנסה להיות הרבה יותר ממה שהוא.
פחות מתלהב ממקדוניה שהחליטה לשלוח שיר מערבי די בנאלי במשקל נוצה, אבל זה בסה"כ שיר חמוד.
 

schweine

New member
מקדוניה לא נשמע ונראה מקדוני כי הוא לא קשור למקדוניה


הכותבים של השיר לא ממקדוניה.
 
הסיכוי של מקדוניה סוף סוף לקבל מקום בעשירייה הראשונה גבוה

הביאו שיר שאפשר לשמוע באוזניות מבלי להתפאדח שמישהו לידך יישמע צלילים מביכים שבוקעים דרך האוזניות.
מתי היה שיר מקדוני שאפשר היה להקשיב לו בלי להרגיש אשם אחרי זה? ב-2008 אולי עם LET ME LOVE YOU.

מה שיכול לסכן אותם זו הופעה בנאלית: זמרת עם רקדן בבגדי גוף שלפעמים מתקרב אליה, המצלמה מתמקדת בו מדי פעם, וברגע השיא של השיר הוא מחזיק את הזמרת ואז היא מעיפה אותו הצידה והוא מתגלגל ומחבק את עצמו.
ראינו כבר את הכיראוגרפיה הזו מיליון פעם וזה נראה מתנ"סי ולא WINNER.

אם הם לא יכשילו את עצמם, יוכלו לגרד 3-5 נקודות מחצי מהמדינות ולהכנס לעשירייה.
 

Tommy Tanision

New member
העשירייה הראשונה


10- הונגריה- וואו, מאוד מרשים. זו דוגמא לציאה טובה שבאה בעקבות ג'מאלה. סוף סוף משהו מיוחד, שנשמע שונה, ולא באנגלית. ראיתי לאחר מכן את הלייב- וזה דורש עבודה בימתית רצינית בשביל שיעשה עבודה טובה גם בקייב.

9- צרפת- שיר נהדר, הבתים משגעים! ואז מגיע הפזמון שקצת צריך להתרגל אליו. יש פה סכנה מאוד גדולה להופעה לא מספיק חזקה וסוחפת

8- דנמרק- זה הולך להגיע כ"כ גבוה השנה. זמרת יפיפייה, עם קול ענק (איזה מיקס וויס היסטרי!). השיר כשלעצמו לא כזה מדהים, אבל הזמרת עושה ממנו וואו.

7- שבדיה- אין מה לעשות, השבדים יודעים מה הם עושים, גם השנה. השיר הזה אגב הוא דוגמא נפלאה לאיך בונים מוצר פופ נהדר מחומר גלם לא איכותי- הזמר לא משהו (בלשון המעטה), מלבד למראה- אין שם קול מספיק חזק (אך זה מכוסה בהפקה משגעת ובזמרי ליווי), אין לו שום יכולת תנועה- אך הדרך בה הם שילבו אותו עם הרקדנים בהופעה- מסווה את זה. ויחד עם זאת- אין מה לעשות, אני אוהב את זה וזה כנראה (שוב) יגיע גבוה.
מילה על לורין- שום דבר השנה לא התקרב אליה בעיניי, וזה היה טוב מדי למלודיפסטיבולן.

6. בלגיה- אני מאוד אוהב את זה. שיר שבהחלט היה אפשר למצוא עכשיו בראש מצעדי הלהיטים. קול האלט של הזמרת מהפנט, והשיר קליט ומלא אווירה. יש לו פוטנציאל גדול, אף על פי שיהיה קשה מאוד לשמר את אותה אווירה קסומה בלייב.

5- בולגריה- איזה כיף לראות את בולגריה מככבת בהימורים ובדירוגים! איזה שיר נהדר, הבלדה הזו עשויה כ"כ טוב, ואפילו יש בה משהו מרגש.

4- פולין- בהתחלה היה לי קצת קשה עם השיר הזה, הוא היה לי דכאוני, כבד ודרמטי מדי. אבל למדתי לאהוב אותו. לזמרת יש קול חזק והיא יפיפייה אמיתית, ולשיר הזה יש נוכחות מאוד גדולה. עם הופעה קצת פחות לחוצה ומדויקת יותר מהקדם- זה יכול לעשות עבודה טובה גם בקייב.

3- רוסיה- קצת הפתעתי את עצמי שאהבתי את השיר הזה. המבטא מחריד, השיר מיושן מאוד, נוסחתי מאוד- אבל עדיין נשביתי בקסמיו. יש בו משהו מאוד מרגש ומהפנט. מקווה שימצאו פתרון והשיר הזה אכן ישודר וישתתף.

2- ישראל- אני מאוד אוהב את השיר הישראלי השנה, אני חושב שהקלף הכי חזק שלנו השנה זה אימרי עצמו- המראה וההגשה שלו באמת ברמה בינלאומית. הקול והשיר קצת גנריים (אף על פי שחמת החלילים והקטע הסופי של השיר- מבריקים בעיניי), אבל אימרי ווקאליסט טוב בתחומו, ופרפורמר טוב (קצת מתאמץ מדי לטעמי, אבל זה עבד טוב למונס). וזה בא בשנה שמאוד חסרים בה להיטי קיץ, ולהיטים בכלל. צריך רק לחשוב מחוץ לקופסא מבחינת ההופעה, וזה בהחלט יכול לעשות עבודה טובה בקייב.

1- איטליה- השיר הכי טוב וממכר שיש השנה
. הזמר הזה הוא בית ספר לפרפורמנס, צפיתי לדעתי בהופעה עכשיו איזה 5 פעמים ברצף. שיר כ"כ פשוט, אבל כ"כ גאוני וסוחף! אני בד"כ נגד גימיקים קרקסיים, אבל השימפנזה כאן כ"כ במקום! כ"כ מגיע לזה לזכות. ומה, איך הזמר בן 45??
 

GALxp

Well-known member
פרנצ'סקו בן 34 וחצי. איפה צוין שהוא בן 45?

 

schweine

New member
על מה שכתבת על שוודיה ועל לורין!

אני לא מסכים איתך על הכל (איטליה, ישראל, רוסיה ובולגריה שאצלך בבטופ 5 הן לא בטופ 10 שלי) אבל נהניתי מאד לקרוא את הריוויו.
 
לייק על לורין

אתמול זה קרה לי. פתאום היה בא לי על סטייטמנטס. משומקום. לא האזנתי לו מאז המלודי. פשוט צף לו ממעמקי התת מודע. ומצאתי את עצמי מאזין בריפיט. אני חושב שזה שיר שהיה יכול להיות ברפרטואר של מדונה. ומסכים איתך, זה אכן טוב מידי למולודי. שיר תענוג
מעבר לזה לא מתחבר לטופ שלך. בעיקר לישרעהל הפח, ולפולין הנוראית. השיר הזה מפחיד אותי. עושה לי רע. ממש פיזית. רצון להקיא. אז אני לא מתכוון להאזין לה לעולם, גם לא בסמי, בתקווה שלא תעלה. מלבד הנ"ל- נהניתי לקרוא

 

צוות Kuss

New member
הנה הגילאים של כל הזמרים השנה

750301 Valentina Monetta MAL
770208 Svala ICE
790103 Koit Toome EST
810407 Omar Naber SLO
810414 Jacques Houdek CRO
810922 Joci Papai HUN
811101 Tijana Bogicevic SER
820909 Francesco Gabbani ITA
830317 Tako Gachechiladze GEO
84 Leena Tirronen FIN
840429 Yevhen Halych UKR
841021 Artsvik ARM
851004 Slavko Kalezić MNG
860112 Aleksander Wallman NOR
860511 Agnese Rakovska LAT
870218 Sergey Yalovitsky MOLl
870303 Kasia Mos POL
880225 Claudia Faniello MAL
880830 Laura EST
880901 Martina Bárta CZR
880927 Alma FRA
890103 Hovig CYP
890324 Lindita ALB
890407 Yuliya Samoylova RUS
890613 Diana Hajiyeva AZE
891228 Salvador Sobral POR
900427 Robin Bengtsson SWE
910320 Lucie Jones UK
910821 Demy GRE
910912 Imri Ziv ISR
910915 Alex Florea ROM
911104 Levina GER
911221 Ksienija Žuk BLR
920404 Nathan Trent AUT
920813 Arciom Lukjanienka BLR
930706 Jana Burceska MAK
940621 Lisa Vol NET
951018 Amy Vol NET
951018 Shelley Vol NET
951106 Anja Nissen DEN
951128 Miruna Manescu SCH
960307 Manel Navarro SPA
961116 Brendan Murray IRE
980817 Ilinka Balica ROM
990610 Blanche BEL
991121 Isaiah AUS
000315 Kristian Kostov BUL
 
למעלה