"דוד ד'אור וטיפקס לא היו בחירות טובות לאירוויזיון"

"דוד ד'אור וטיפקס לא היו בחירות טובות לאירוויזיון"


[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4939194,00.html[/URL]

הוא טעם את הניצחון עם דנה אינטרנשיונל, חשב שימות ביחד עם להקת איזבו באזרבייג'ן, ונתקל בניסיונות שוחד: אלון אמיר מלווה משלחות לאירוויזיון כבר שנים, וכתב על כך ספר שמשלב עלילת מתח והרבה נצנצים. בראיון הוא מסביר למה ישראל אשמה בכל אותן פעמים שלא הגיעה לגמר, ומציע לשלוח רק שירים באנגלית: "העברית לא נעימה לאוזן"

 
שירים ופוליטיקה: 10 הופעות פוליטיות באירוויזיון.

http://rotter.net/forum/scoops1/391112.shtml


2005
מתמודדת מלבנון הייתה צריכה להופיע לראשונה בתחרות. המדינה היתה אמורה להיות מיוצגת על ידי אלין להוד עם השיר "Quand tout s'enfuit", אבל השדרן הלבנוני רצה להחליף את הופעתו של המשתתף מישראל עם פרסומות טלוויזיה. איגוד השידור האירופי אסר על המדינה להוציא את ישראל מהשידור, וכתוצאה מכך לא התקיימה הופעת הבכורה של לבנון.


 

Ran Bimba

New member
בדרך כלל אנשים שמדברים עם אובר-ביטחון עושים זאת בגלל

הצלחה מסחררת. אני מבין שאצלו פשוט החוסר מודעות שולטת.
איזה איש מעיק.
 

mont

New member
נצל"ש הקליפ הזה של אימרי הגיע ליותר מ718 אלף צפיות

יחד עם הקליפ של אירווזיון הרשמי עברנו את המיליון, אני לא זוכר אם גולדן בוי היה באחוז צפיה כזה.

https://www.youtube.com/watch?v=XDURs6wwxJM
 
לא נעים להגיד אבל יש לו כמה נקודות טובות

הבחירות של ישראל משנת 2000 היו לא פעם בעייתיות. עדיין לא השתחררנו מהחשיבה של מה שנכון וטוב וראוי לאירוויזיון. יש עוד מדינות שחושבות שצריך לבחור שיר "שמתאים לאירוויזיון".
לגבי השימוש בעברית - לא חושב שזה המוקש, אבל כן הקושי שלנו להפרד מהעברית קשור לדברים פנימיים בישראל. פוליטיקאים שמשפיעים על רשות השידור למשל. להכניס את מרגלית צנעני לוועדות השיפוט ב-2003 כדי לתת יצוג מזרחי שווה, ואז היא תבחר את ליאור נרקיס כי הוא מזרחי (או כי הוא חבר שלה). אלה דברים שיכולים לקרות גם בשנה הבאה, לא השתחררנו מהם. זה לא כי אנחנו פרובינציה, פרימיטיבים ומושחתים. זו התפישה שמשקפת את איך שדברים עובדים בארץ.

מצד שני...
הבעיה שלי עם אלון אמיר היא שדווקא בגלל הניסיון שלו והידע שלו, הוא תקוע במשבצת "המומחה" של ישראל, יחד עם יואב גינאי, צביקה פיק, עופר נחשון ועוד כמה ח'ברה. אולי הגיע הזמן לתת הזדמנות לחדשים?
אנחנו לועגים לראלף זיגל מגרמניה, לפיליפ קירקורוב, לצוותים השוודים שכבר שנים כותבים לכל מיני קדמים במולדובה, אבל אצלנו גם יש את אותם אנשים מקבילים, נדמה שמאז ומתמיד... הגיע הזמן לחדש.
 
מסכים לגמרי!

אני תמיד נזכר איך אדיסיליה ההולנדית הוטסה מהסמי ב2007( זה היה 07?) והופ- כשהגיע תור הולנד לתת נקודות היא הופיע על המסך בחינניות ובחיוך. הכל ספונטני וטבעי. אצלנו אפשר רק לחלום שדבר גזה יקרה. עופר נחשון יאייש את הספוט של הדובר גם עם קטטר. ככה זה. מספיק קשרים ומבטא ואתה. "המתאים ביותר"...
 

Willo the Wisp

New member


היה איזה דיבור על שחיתות בוועדה שבחרה את ליאור נרקיס. זוכר במעורפל משהו שקשור לאמרגן שלו ולשוק השחור.
והיה גם את הקטע המטומטם ששירות צבאי היה תנאי סף להשתתפות באירוויזיון
 

Willo the Wisp

New member
אני חושב שזאת היתה גחמה של יו״ר ספציפי של רשות השידור (שקלר)

והוא לא היה בתפקיד כששרית ייצגה. עכשיו הוא יו״ר ערוץ 20, כמה הולם.
 

צוות Kuss

New member
ברור שזה נעשה כדי למנוע מערבים לייצג את ישראל

ערבים דוברי עברית דווקא ייצגו בכיף. אז לפחות הזמר הישראלי באמת ייצג את ישראל. היום הסיפור הזה נגמר שכן הנציג הישראלי בשנים האחרונות באירוויז כבר לא מייצג את ישראל אלא את הקהילה האוחצ׳תית בישראל בלבד. השירים גאים, הכותבים גאים, המשלחת גאה (לפחות חלק לא קטן ממנה) והמסר ברור. זה לא משהו שלילי, אבל נראה שהדלתות למגזרים אחרים חסומות.
 
ב-2003 בשלהי האינתיפיאדה השנייה זה היה נשמע הגיוני

שזמר המייצג את ישראל חייב לשרת שירות צבאי. לגבי שחיתות בבחירתו של ליאור נרקיס, אין לנו הוכחות, ולמרות שמרגול הסתבכה כ-10 שנים מאוחר יותר בגלל פרשייה מפוקפקת אחרת, נעצרה ובסוף שוחררה - אי אפשר להאשים אותה בדבר. אבל בשידור החי של קדם 2003, כשהיא מחזיקה מיקרופון ומפלסת את דרכה בין הקהל שלא הבין מה הוא עושה שם, היא נאמה ש"אומרים שאני בחרתי את ליאור נרקיס. אז נכון! אני בחרתי אותו. הוא חתיך? חתיך. עשה צבא? עשה צבא. שר טוב? שר טוב" (הציטוט מזכרוני...)
כל אחד מוזמן להיות כנה עם עצמו ולאור הדברים האלה, גם בלי הספר של אלון אמיר, להחליט אם ההתנהלות בבחירת הזמרים הייתה תקינה או לא.
 

Willo the Wisp

New member
לי זה לא נשמע כמו קריטריון הגיוני בשום תקופה

בעיקר כי אין כזה סטטוס ״משתמט״. יש עריק ויש מי שהצבא החליט לפטור אותו משירות מסיבותיו. אם כבר אז יותר הגיוני בעיני לפסול זמרים שהורשעו בהעלמת מס למשל.
מאז ליאור נרקיס עברו 14 שנים ואני זוכר שהתפרסמו ידיעות על השחיתות לכאורה. לא זוכר פרטים או אם מרגול היתה מעורבת. גם לא זוכר את הנאום שלה, אבל זכורה לי גברת בעלת לוּק וכריזמה של רכזת שכבה שאיחלה לליאור בהצלחה בשם רשות השידור, רק בישראל חגגו על הנאום שלה.
 

צוות Kuss

New member
ישראל היא מדינה שהשחיתות היא חלק בלתי נפרד ממנה

כמו בלארוס, אוקראינה, רוסיה, אנחנו חלק מהגוש. כמו מדינות ערב, גם מהגוש הזה אנחנו חלק. אלי ניסמן לבטח יחלוק עליי, בעוד שהוא ניסה שנה אחר שנה לקדם את אמניו יוצאי בריה״מ, נחל כל שנה אכזבה שעה שחזה דווקא בערבים דוברי עברית שזוכים בשרביט הייצוג שנה אחר שנה.
 
למעלה