הקדם המדובר של השנה - פורטוגל - התחיל

צוות Kuss

New member
הקדם המדובר של השנה - פורטוגל - התחיל

למי שמעוניין לצפות: http://www.rtp.pt/play/direto/rtp1

קדם מדובר כיוון שכל הזוכים של דה ווייס ועוד זמרים מובילים וכן כל הכותבים הטובים ביותר במדינה התאגדו השנה במטרה אחת: למצוא זוכה אירוויז. גם אין יותר חובה לשיר בפורטוגזית לשם הגשמת המטרה העילאית הזו.
 

צוות Kuss

New member
שיר 1: לא זוכה אירוויז


בלדה איטית מאוד, בפורטוגזית מלאה, נשמע כמו צ'עמום המחץ. אהבתי את הנגיעות האלקטרוניות הקלות והעדינות. הזמרת טובה. אשתדל לראות את הטוב שבכל שיר. שיר דווקא סבבה, אבל אנחנו מחפשים זוכה אירוויז וזה לחלוטין לא.
 

צוות Kuss

New member
שיר 2: לא זוכה אירוויז


שיר טוב, אפשר לראות שהרמה השנה ממש גבוהה. בלדת בלו-גראס עדינה, יש אפילו ווייב של הולנד 14, אבל זה לא מספיק חזק. אולי טוב לרדיו, אבל לא ממש לאירוויז.
 

צוות Kuss

New member
שיר 3: אההההההההההההההההההההה


לא זוכה אירוויז, אין צורך להסחף, אבל בלדה אותנטית, עם ניגון נפלא. מה שכן, נראה שהזמר לא רוצה להיות שם, והקול שלו לא הכי מרשים בעולם. עדיין מבוצע נפלא, כלי הנגינה פשוט עושים קסם בשיר. ובסוף זה הופך לרוק... וואט דה פאק?!

במילה אחת: אהההההההההההההההההההההההה
 

צוות Kuss

New member
שיר 4: שיר חזק

זו הכושית הגדולה שממנה היו לי הכי הרבה ציפיות. היא לא מאכזבת אבל ציפיתי למשהו קצת יותר מתפצפץ. עליי להשתחרר מהתפיסה האירוויזיונית שרק שלאגרים זולים יכולים לנצח באירוויז. השיר השקט הרביעי ברציפות. אווירה ג'יימס בונדית, וגם קצת דיאנה רוס. שיר ממש ממש טוב אבל זוכה אירוויז? לא נראה לי.
 

צוות Kuss

New member
שיר 5: רוי שייצג את פורטוגל בקייב 2005

הוא זמר טוב, נותן את נשמתו ומוכיח את עצמו. השיר נחמד, לא מזעזע כפי שחשבתי שיהיה. אבל מתאים יותר לאירוויזיון 1996.
 

צוות Kuss

New member
שיר 6: שיר מצוין

פופ דיסקו אבל איכותי. מאוד מחובר, עדכני, עכשווי, והביצוע נחמד. אין שונא דיסקו יותר ממני, אבל כאן זה ממש עובד. אבל גם זה לא זוכה אירוויז. אין כאן התפצפצות שלאגרית ולכן חובבי אירוויז ירוצו לשירותים להקיא, אבל אני ממש חיבבתי.
 

צוות Kuss

New member
שיר 7: זהו זה. DONE. יש לנו את זה. זוכה אירוויז


הפתיחה מזכירה את רייז לייק א פיניקס. ואז זה הופך למיקאל סאארי 2013 בשילוב של זוכה סן-רמו טיפוסי. אווירת שנות ה-20, וביצוע מרטיט ודרמטי. אני זקוק למכונת הנשמה. הקהל מתרסק לרסיסים. זהו זה, יש לנו את זוכה אירוויז 2017
 

סטילהוק

New member
שיר משעמם ומרדים


שלא לדבר על זה שחוץ מדוברי הפורטוגזית, גם לא מבינים מילה ממה שהוא שר.
עם השיר הזה פורטוגל תבטיח לעצמה עוד אי העפלה לגמר אחת לאוסף שלה.
 

Angry Beaver

New member
עשה לי דמעות בעיניים


שיר מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם וואו ואיזה ביצוע מרגש, עדין ומינימליסטי. מדהים. וואו.
 

צוות Kuss

New member
בגלל השיר הזה שלשלתי כל היום

מטבעות לקופת צדקה והתפללתי לרבי מאיר בעל הנס בן פורת יוסף בן פורת שובל ניר מוזס שלום שהשיר ינצח בגמר הפורטוגזי ושנזכה לראותו באירוויז. הכי משבצת שיר אחרון בגמר. הכי ווינר בשופטים. הכי איטליה 11. הכי פיור קוואליטי. מה שכן, כיוון שהגיע רק מקום 3 בקהל אני לא בטוח שזה יקרה. יכול להיות שבגלל הבאזז שהשיר הזה מייצר, הוא יזכה לנס שמיימי.
 

צוות Kuss

New member
שיר 8: כושית עוד יותר גדולה מהקודמת

הבתים מאוד חזקים, העיבוד פשוט מדהים, אפילו אמנותי. אבל בפזמון מצטרפים שני זמרי אופרה?! וואט דה פאק זה אמור להביע?! הפזמון הורס את השיר והופך אותו לדרעק מיושן. לא לא לא לא לא. זה נשמע כמו אזרבייג'אן 2008. פשוט לא.
 

צוות Kuss

New member
וזה הזוכה ב״הצבעת הקהל״


בטח המשפחה של הזמרת התאגדה כדי לזייף קולות. טוב שיש שופטים ונקווה שבגמר עצמו להם יהיה הקול המכריע.
 
למעלה