שליחת שיר לאירוויזיון

thewinneris

New member
שליחת שיר לאירוויזיון

היי
לא מצאתי מידע בגוגל
אבל עם ידע כמו שלכם מניח שתוכלו לעזור או לפחות קצה חוט...
האם יודעים איך שולחים שיר לוועדת האירוויזיון שמתכנסת לבחור את השיר הזוכה ביום ב' הקרוב?

תודה רבה רבה לכם
 
תפנה בפייסבוק ליואב גינאי


 

dosfer

New member
אני מציע לך לא לשלוח השנה


אם כבר תחכה ל2018, "כאן" (המחליפים של רשות השידור) כנראה יפסיקו את שיתוף הפעולה עם טדי הפקות ויפיקו קדם אירוויזיון רגיל.

אז מציע לך למצוא זמר טוב שמעוניין לנסוע לאירוויזיון, להשמיע לו את השיר, לראות אם הוא מתחבר אליו, אם כן אז מצויין, תקליטו את השיר כסינגל באולפן הקלטות ותשמרו את השיר בסוד עד 2018 שיוכרז (אני מקווה) על חזרתו של הקדם.

בכל מקרה כל עוד שזה בידיים של טדי, כותב השיר יהיה דורון מדלי (בשל קשרים רבים עם טדי הפקות, ולא רק זה הוא גם מבצע את ההעמדה אז זה חוסך להם כסף לעוד כרטיס טיסה).
 

צוות Kuss

New member
את כרטיסי הטיסה משלמים אנחנו

כיוון שרשות השידור מעניקה טיסה ומלון למשלחת (כמובן בהגבלה של כך וכך אנשים), והכסף מגיע ממשלם המסים.

אין ספק שדורון מדלי לא יתעקש להיות כותב השיר לאירוויז ולא ישבור את הכלים בשל כך כיוון שהוא נוסע במילא, תחת כובעו כצדי צרפתי הישראלי. כלומר גם אם בדרך נס ימצא שיר מדהים וטוב יותר משל דורון מדלי (שלא יתפרש חלילה שאני סבור שתסריט כזה יכול להתרחש, שהרי אין איש בכדור הארץ שכותב שירים יפים יותר מהלה) זה לא משנה שעה שמדלי נוסע בכל מקרה.
 

צוות Kuss

New member
הליך בחירת השיר לאירוויז יכול ללמד אותנו הרבה על החיים:

אם אתה לא מקושר, אם לא נולדת למשפחה הנכונה, אם אתה אדם פשוט מן היישוב - אבוד לך. כך גם עם השיר לאירוויז. ממליץ לך לקרוא את התגובה שלי לאחד אחר ששאל גם לפני כך וכך זמן כיצד מגישים שיר לאירוויז.
 
למעלה