טבלת המדינות הווינריות בתחרות האירוויזיון בכל הזמנים

סטילהוק

New member
טבלת המדינות הווינריות בתחרות האירוויזיון בכל הזמנים

מכיוון ששמתי לב על פי שרשור הנבואות בפורום שיש כאן גולשים שעדיין לא יודעים מי נחשבות למדינות הווינריות ומי למדינות הלוזריות של תחרות האירוויזיון לדורותיה, אני רוצה לעשות קצת סדר בבלאגן ומציג לכם את טבלת המדינות הווינריות בתחרות האירוויזיון בכל הזמנים:

במקום הראשון בראש הטבלה נמצאת: אירלנד, שמחזיקה בשיא מספר הזכיות הגבוה ביותר. עם 7 זכיות במקום הראשון (כולל רצף של 3 שנים של זכיות במקום הראשון משנת 1992-1994, ולאחר הפסקה של שנה שבה היא הגיעה למקום ה-14 עוד זכייה במקום הראשון בשנת 1996, 4 מקומות שניים, מקום שלישי אחד ועוד 4 מקומות רביעים. ולעומת זאת רק שני מקומות אחרונים עם 5 נקודות בכל 50 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון.

במקום השני בטבלה נמצאת: שבדיה. עם 6 זכיות במקום הראשון, מקום שני אחד, 6 מקומות שלישיים ושני מקומות רביעים. ולעומת זאת רק שני מקומות אחרונים (אחד עם 0 נקודות בשנת 1963), בכל 55 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון.

את המקום השלישי בטבלה חולקות 3 מדינות: צרפת, לוקסמבורג ובריטניה. עם 5 זכיות במקום הראשון כל אחת, כשלצרפת יש בנוסף 6 מקומות שניים, ו-7 מקומות שלישיים. ולעומת זאת רק מקום אחרון אחד (עם 2 נקודות בשנת 2014), בכל 59 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון. ללוקסמבורג יש בנוסף 2 מקומות שניים, ו-2 מקומות שלישיים. ולעומת זאת 3 מקומות אחרונים (שניים עם נקודה אחת ב-1956 וב-1960 ואחד עם 0 נקודות בשנת 1970), ב 37 השנים שבהן היא השתתפה בתחרות האירוויזיון. ולבריטניה יש בנוסף 15 מקומות שניים, 3 מקומות שלישיים ו-5 מקומות רביעים. ולעומת זאת 3 מקומות אחרונים, (אחד עם 0 נקודות בשנת 2003), בכל 59 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון.

במקום הרביעי בטבלה נמצאת: הולנד. עם 4 זכיות במקום הראשון, 3 מקומות שניים, ומקום שלישי אחד. ולעומת זאת 5 מקומות אחרונים (שניים עם 0 נקודות, שניים עם נקודה אחת, ומקום אחרון אחד בסמי פיינל של שנת 2011), בכל 47 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון.

ואת המקום החמישי בטבלת הווינריות חולקות שוב 3 מדינות: דנמרק, ישראל ונורבגיה. עם 3 זכיות במקום הראשון כל אחת, כשלדנמרק יש בנוסף מקום שני אחד, 3 מקומות שלישיים ושני מקומות רביעים. ולעומת זאת רק מקום אחרון אחד (עם 7 נקודות בשנת 2002), בכל 45 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון. לישראל יש בנוסף 2 מקומות שניים, מקום שלישי אחד ושני מקומות רביעים. ולעומת זאת אף מקום אחרון בכל 39 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון. ולנורבגיה יש בנוסף מקום שני אחד, מקום שלישי אחד ו-3 מקומות רביעים. ולעומת זאת 11 מקומות אחרונים, (3 מהם עם 0 נקודות, אחד מהם עם נקודה אחת בשנת 1969 ושלושה מהם עם 3 נקודות), בכל 55 השנים שבהן היא משתתפת בתחרות האירוויזיון.
 

סטילהוק

New member
לעומת זאת, המדינה הכושלת ביותר בתחרות האירוויזיון בכל הזמנים

פורטוגל, עם 0 זכיות במקום הראשון, 0 מקומות שניים, 0 מקומות שלישיים, 0 מקומות רביעים ואפילו 0 מקומות חמישיים. 3 מקומות אחרונים (שניים מהם עם 0 נקודות ואחד עם 3 נקודות) + 8 אי העפלות לגמר.

כך שאם מישהו רוצה דוגמא למדינה לוזרית, פורטוגל זו בהחלט מדינה לוזרית. ולמעשה המדינה שהשתתפה הכי הרבה זמן (48 שנים) בתחרות האירוויזיון בלי שום ניצחון או אפילו מקום חמישי.
 

mmmyala

New member
נשמה אנחנו לא בתחרות היסטוריית האירוויזיון

תאמין לי שלמרות גילי הצעיר אני מכיר וזוכר טוב מאוד את ההיסטוריה של התחרות בצורה של רעה בכלל
לטעון שאירלנד נחשבת כיום למדינה מצליחה זה מופרך כיוון שבמילניום הנוכחי היא חוותה התרסקויות רבות, בדומה לשכנתה
ולהשוות את האירוויזיון למונדיאל, תחרות שמתרחשת בתדירות מרובעת, שבה הצלחה היא מצרך הרבה יותר נדיר זה לא רלוונטי גם כן
עד כאן לסד"ח התמוה שאתה מנסה להעביר כאן וחבל לי על כלהטחינת מים הזאת
היה שלום אני לשרשור הזה לא חוזר להגיב
לילה טוב וחלומות מתוקים
מממיאללה
 

סטילהוק

New member
נשמה אלה עובדות שאי אפשר להתעלם מהן

ולא משנה כמה תתעלם מהן, הן עדיין יישארו עובדות.
ועזוב מונדיאל, שבכוונה הבאתי אותו כי כולם מכירים ויודעים מי זאת ברזיל במונדיאל, אך יש עוד מיליון דוגמאות שנתיות אחרות, כמו למשל פסטיבל סן רמו שהרבה יותר ותיק מהאירוויזיון, ושלמעשה תחרות האירוויזיון נבנתה בצלמו ובהשראתו.
 

סטילהוק

New member
אגב, אם נסתכל על פי שיטתך ונבדוק רק את 10 השנים האחרונות

הרי שישראל במצב גרוע, עם 0 זכיות במקום הראשון, 0 מקומות שניים, 0 מקומות שלישיים, 0 מקומות רביעים ואפילו 0 מקומות חמישיים, שישיים, שביעיים או שמיניים. + 5 אי העפלות לגמר. למעשה מאז שירי מימון שהגיעה למקום הרביעי המכובד בשנת 2005, אין לישראל שום הישג משמעותי בתחרות האירוויזיון בכל 10 השנים האחרונות (2006-2016). וזה על פי שיטתך.
 
נכון, ועל זה אנחנו מתבכיינין כבר 10 שנים....

... השאלה היא מה יקרה עם חלילה ישראל תצליח מתישהו, מה נאמר אז ?

וזכותך לכתוב כמה סטטיסטיקות שתרצה לשטף
, אבל אנחנו כבר 17 תחרויות אל תוך המילניום הנוכחי (טוב, 16 אל להיות קטנוניים), ומייחסים חשיבות לשנים הללו, ולכן כיום אירלנד, וישראל הן מדינות כושלות.
 

סטילהוק

New member
בוא נגיד זאת כך

אם אירלנד תזכה שוב זה כבר יהיה הניצחון השמיני שלה בתחרות האירוויזיון, כך שאף אחד לא ממש יתפלא שמחזיקת שיא הזכיות בתחרות בכל הזמנים זכתה שוב. אך אם למשל פורטוגל תזכה, זה יהיה הניצחון הראשון שלה, וזה כבר יהיה סנסציוני שהמדינה הכי לוזרית בתולדות תחרות האירוויזיון זכתה סוף סוף בתחרות.

כך שמילניום או לא מילניום, יחי ההבדל הקטן.
 

uk23

New member
דילגת על מעודה ב2008. מקום 9. גולדן בוי, 2015 - מקום 9.

שווה ערך למקום ראשון עבור ישראל
 

סטילהוק

New member
לא דילגתי על אף אחד, אם תשים לב דיברתי עד השמיניות

ואפילו השמיניות זה עדיין לא טופ 5. אבל אפילו את זה לא היה לנו בעשר השנים האחרונות. 9 זה הכי גבוה שהגענו בהם.
 
למעלה