חובי מסכם את התחרות בשיחה מאד משעשעת ברדיו

ראיון מעצבן

חובי אמר שבהתייחסות לזה שהשופטים הישראלים לא נתנו ניקוד לרוסיה:"וטוב שכך" ובתור אדם שהחמיא לסרגיי כל הזמן זה לא ראוי לאמר כך (כמו כן שופט אחד לפחות מישראלים היה צריך להיפסל)
בנוסף יש פה זלזול גם ביורי הנציג האסטוני (ובלי קשר לדיבור על ההולנדי)

וגם התעלמות מהמשפט ומגרסת הנוכחים במקרה ההולנדי
וכמו כן אם חובי וסניה באו יחדיו למה דאוה העיר אך ורק לחובי
ולמה בשטיח האדום התגובה של חובי היא "מי זה דאוה" בעוד התגובה של דאוה היא "אני חבר של כולם ואני יכול לחזור על זה שוב"
והולנד לא עלתה עד לפני שלוש שנים לגמר מ-2005 מה זאת אומרת שניתן להבין מדבריו שהולנד עולה תמיד.
ואחרי שלושה חודשים זה כמובן לא נכון מדובר על פחות מחודש.

וכמובן "אי אפשר להשמיע את השירים למעט ההופעה בקדם לפני שהגשת את השיר לאיגוד השידור האירופי" שזה כמובן שטויות,יש רק את אחד בספטמבר.

ולגבי שיטת הניקוד-בטח שהוא יקבל יותר מנדב כי מחברים את הנקודות של הקהל והשופטים ביחד ולא משקללים אותם לניקוד אחד מכל מדינה
זו גם הסיבה שאלכסנדר פרסם את הפוסט שלו שבו הוא אמר משהו בסגנון:אני שיאן הניקוד ואני אשאר שיאן הניקוד (ולדעתי גם הסיבה שהזמינו אותו השנה)

נקודה לטובתם:ההערה של אסי הנכונה לגבי 12 הנקודות שהוא היה צריך להרחיב לגביה.
 

צוות Kuss

New member
חובזוש הולך לחזור למקום ממנו הוא בא: אנונימיות מוחלטת

הוא הולך להישכח בדיוק כמו טל סונדק, ואין לו שום סיכוי להצליח בעולם המוזיקה הישראלי. גם ליאור נרקיס, דוד ד'אור ועוד נכשלו באירוויזיון, אך אלו היו זמרים מבוססים ומוכרים עוד לפני האירוויז. חובי סטאר אבוד, לא בגלל שהוא זמר לא טוב, להיפך, אלא בגלל שככה זה. אני מוכן לתלוש את אשכיי, לטגן אותן ולזלול אותן בהנאה אם חובי סטאר יהפוך לזמר מצליח ורווחי (מוכר תקליטים, הופעות, מושמע ברדיו) בישראל או בכל מקום אחר בכדור הארץ.
 

צוות Kuss

New member
+ אהבתי את הראיון! חובי משעשע כהרגלו ומסביר את הצד שלו

בנוגע למריבה עם דאווה בוב ההולנדי. מעניין.
 

Willo the Wisp

New member
איך הוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו


אחרי שחובי הצליח רק בהצבעת השופטים הם הפכו לתו איכות, והכישלון שלו וההצלחה של מיכל הקטנה מפולין בטלווט זה ״הוכחה״ לכך שהכל פוליטיקה. לא משנה שבטלווט בשנה שעברה ישראל הצליחה בטירוף ופולין כשלה. ויופי באמת שהוא ״קיבל יותר נקודות מנדב״ אחרי ששינו את השיטה, הוא קיבל גם יותר נקודות מABBA ומחלב ודבש. נדב היה מנגב איתו את הרצפה אם הם היו מנוקדים באותה שיטה (לא משנה איזו), ושניהם הגיעו לאותו מקום אצל השופטים (רביעי בסמי, שמיני בגמר).
אגב ההערה של אסי היתה נכונה, אם השיטה החדשה היתה בתוקף היינו מקבלים ארבעה דוזים ב-2009, וסיכוי טוב שגם ב-2010 ישראל קיבלה כמה דוזים מהשופטים (לא פורסמה ההצבעה המפוצלת לפי מדינות, אבל ישראל היתה חמישית בג׳וריז).
זה מזכיר לי שדויד ד׳אור התראיין אחרי אירוויזיון 2004 ואמר שהוא בכלל לא רצה לעשות את זה אבל ״עשו סקר והציבור הכי רצה שהוא ייצג את המדינה״ אז הוא לא רצה לאכזב את העם (כשבעצם בחרה אותו ועדה של כמה אנשים לא קשורים לכלום מרשות השידור, לא היה שום סקר) ושהוא היה בטופ 10 בסמי ו״לא העלו אותו לגמר בגלל טעות בחישוב הנקודות״ (זה לא נכון - כשחשפו את תוצאות הסמי הוא היה מקום 12 ואח״כ תיקנו את זה למקום 11 בתיקו עם אסטוניה בגלל טעות עם הנקודות שאסטוניה קיבלה, ועדיין הם היו בפער של עשרות נקודות מהמקום העשירי).
 

צוות Kuss

New member
אין מה להתרגש, מדובר בדף מסרים מרשות השידור או גורם אחר

שמדקלם כל מועמד ישראלי שנכשל על מנת לרכך את המפלה. לרוב הישראלים אומרים "אנטישמיות", כמו שהבריטים משתמשים בכל מני מלחמות ופלישות ועניינים. השנה היו גרמנים שהשתמשו במדיניות מרקל על מנת להצדיק את הכשלון. אקיצקץ ברור שמי שהפסיד יעשה הכל על מנת לרכך את ההפסד, ולנסות להציל את הקריירה שלו - אף שברור שהנציג יודע שדבריו לא תמיד נכונים ומדויקים.
 

Willo the Wisp

New member
דף מסרים מאגו גדול אך גם שברירי

מן הסתם דויד ד׳אור יודע לאיזה מקום הוא הגיע וחובי יודע שנדב הצליח יותר ממנו, אבל האגו צריך קצת שכנוע עצמי בשביל להישאר שלם. הכי אהבתי לנחש כל שנה איזה תירוץ פוליטי-מדיני טרי ווגן ימצא לכישלון הבריטי.
 

Angry Beaver

New member
יווווווווווווווווווווו בא לי לשרוף אותווווווווווווו

עלק מזלזל בדווה!!!!!!!!!!!! שהצליח יותר ממנו באירו!!!!!!!!!!!!! והרבה יותר ממנו באופן כללי!!!!!!!!!!!!!! אייייייייייייף בואו נבדוק כמה לייקים יש לדווה באינסטוש וכמה יש לחובית העלובה והפתטית. וכן חובי - אתה אכן פתטי!
 

צוות Kuss

New member
המריבה בינהם לא נותנת לי מנוח

אפשר לומר שזה אחד מהמשברים הגדולים של חיי וזה ממש מטריד ומדיר שינה מעיניי. אני לא מבין למה דאווה היה צריך לבוא 3(!) פעמים לחובי ולהעיר לו. בד״כ מעירים פעם אחת (אלא אם מדובר בילדים) ולכן קשה לי להבין למה 3 פעמים. מה גרם לדאווה להעיר את אותה ההערה לחובי 3 פעמים? לדעתי יש כאן חלק בפאזל שחובזוש מסתיר ואני לא אשקוט ולא אנוח עד שאברר מה באמת קרה שם, ושמישהו ינסה אותי.
 

Angry Beaver

New member
שאלה טובה, גם אני מעורערת מהעניין

אני מרגישה שחובי מעוניין בדווה ברמה המינית
ומשליך את תסכוליו המיניים על המריבה המטופשת הזו. שיא הראיון מגיע כשחובי ואסי עזר משפריצים בצוותא על עור הפורצלן של דווה ועל יופיו האלמותי. בסוף ההשתפכות חובי אומר בביטול ש"לא משנה כמה הוא חתיך, כי יש לו את האופי הכי נורא בעולם", ואומר שהוא היה "שופך כלור" על הקעקוע שיש לו על הצוואר! אין ספק שמדובר בתסכולים מיניים מודחקים ותו לא, שמביאים את חובי לכדי מילים קשות מאין כמוהן!
 

Princess Lotta

New member
בוב הבצק מזכיר לחובי את הסטרייט החתיך והמקובל מהכיתה

שגילה שחובב בו מאוהב ועל כן לגלג עליו מול חבריו
 

Angry Beaver

New member
דווה כל כך שווה ואטרקטיבי שהוא יכול להיות ביסקסואל

ואשכרה לבחור כל יום אם בא לו על נשים או גברים. מעניין אם הוא הצליח בסוף לעקוץ את איווטה הארמנית.
 
למעלה