איטליה: בדיוק כמו מיקאל סארי, גם עריסה מנסה לחקות את עצמה

צוות Kuss

New member
איטליה: בדיוק כמו מיקאל סארי, גם עריסה מנסה לחקות את עצמה

תקציר מאורעות עריסה 2014 למי שלא מכיר:
ב-2014 עריסה ניצחה את הסן רמו באיטליה עם השיר הבא שהוא לא פחות ולא יותר - יצירת מופת שמיימית ואלוהית של פעם בחיים. כזכור הגישה של האיטלקים היא לשאול את הזוכה הגדול בסן רמו אם הוא רוצה לנסוע לאירוויזיון, ואם לא אז בוחרים מישהו אחר. ב-2012 נצחה אמה את הסן רמו עם אחד השירים הטובים אי פעם, אולם שביקשו ממנה לנסוע היא סרבה ונינה צלילי נסעה במקומה. ב-2013 מרקו מנגוני ניצח את הסן רמו ונסע למאלמו. ב-2014 עריסה ניצחה את הסן רמו אבל אמה, ששנתיים קודם לכן סרבה בתוקף לנסוע, החליטה שהפעם בא לה ובכך גנבה לעריסה את הכבוד בייצוג מדינתה בקופנהאגן. עריסה ממש ממש התעצבנה, ובמספר ראיונות הביעה את מורת רוחה על זה שהיא לא נוסעת לקופנהאגן.

השנה עריסה חזרה לסן רמו עם שיר שמזכיר באופן מחשיד את שירה מ-2014, אולם פחות טוב ממנו. מעניין אם השנה עריסה תזכה לעדנה ותוכל להגשים את חלומה, לנסוע לאירוויזיון. יתכן שהסרטים בצבע דגל הגאווה אותם היא מחזיקה במהך ההופעה זה למעשה איתות לשופטי הסן רמו, שהנה זו השנה שלה לנסוע לאירוויזיון.

 

Angry Beaver

New member
וואו אם הם היו שולחים בזמנו את אריסה הם היו מצליחים בטירוף

איזה שיר מהמם היה לה ב-2014... השיר הזה גם יפה. בכלל יש לי חולשה אליה. היא מאוד כנה ומרגשת והקול שלה יפה וצלול. אבל השיר הזה לא דומה ל-Controvento אלא נשמע כמו שילוב של כמה שירים שלה. בכל מקרה יפה.
 

MyESC

New member


 

mati020202

New member
שירה מ2012 היה הרבה יותר מוצלח.אף אחד מהשירים אתמול לא הרשים

אכזבה גדולה מלורנזו פרגולה ששנה שעברה הפציץ עם שיר מעולה חזר אתמול עם השיר פרווה הזה שעלה עימו לגמר ,נעמי באה עם שיר איום ונורא שבכלל לא עלתה עימו לגמר .
מי שבכל זאת השאיר רושם זהו הצמד הזה http://www.dailymotion.com/video/x3...da-qui-sanremo-prima-serata-del-09-02-2016_tv אך לוקח זמן לשיר להתפתח,רק לאחר דקותיים השיר מתגלה במלוא יופיו.

 

schweine

New member
לא עפתי על שירה ב -2014. לא אוהב את שירה השנה. משעמים מדי

וחסרי כל ערך מוסף.
 

E u r o b o y

New member
שני השירים שלה מקסימים ויש לה קול יפהפה

הם לא מספיק "וואו" אבל הם יפים בפשטותם. אולי השנה זו השנה שלה, אבל אני עדיין מחכה לשיר מברווז מאיטליה כמו זה של השנה שעברה או כמו זה של מרקו מנגוני.
 

צוות Kuss

New member
טוב, זה השיר הכי טוב ששמעתי בחיי
|מכור|

עכשיו ממש אתאכזב אם זה לא ינצח בסן רמו ויגיע לשטוקהולם.
 

ramidanino

New member
ממש לא !סתם שיר איך אתה אפילו אומר גרנדה אמורה באותו משפט

 
למעלה