צפיתי עכשיו לראשונה מזה זמן רב בהופעה של מונס בוינה

צוות Kuss

New member
צפיתי עכשיו לראשונה מזה זמן רב בהופעה של מונס בוינה

קשה לי להודות בזה אבל אין לי כל ברירה אחרת: זו ההופעה הטובה ביותר בתולדות האירוויזיון! יותר מאופוריה (שהחזיקה בתואר עד לבואו של מונס), ויותר מכל הופעה אחרת. כיוון שהאירוויזיון היא לא רק תחרות שירים אלא גם תחרות הופעות, אפשר לומר ש... אפשר לומר ש... ניתן להגיד... יתכן ש... אולי... שבדיה... היא זוכה... מוצדקת... אחרי הכל
 

schweine

New member
כמו כל הופעות שוודיה זו הייתה הופעה שחשבו על של שנייה בה

והמבצע עשה את ההופעה כל כך הרבה פעמים ולכן יש אפס טעויות.
&nbsp
המבחן האמיתי הוא מבחן הקהל. לא מבחן החובבים ולא חובב X או חובב Y.
אם הקהל נתן לזה רק מקום 3 סימן שהיו שתי הופעות (שיר+הופעה) יותר טובות ממנו.
לכן ההופעה הכי טובה מאז שיש טלווטינג היא נורווגיה 09.
&nbsp
ההופעות הכי טובות בתולדות האירו לטעמי, בעידן טרום הטלווינטג, היו רובן של לוקסמוברג (לא סתם הם זכו 5 פעמים). ללוקסמבורג 83 ו-72, בהתחשב בזמנים דאז, היה בימוי מושלם עם מימקות שונות מהחיוך המפגר שהיה בכל שיר באירו וכמובן אכיות ווקליות מטורפות.
&nbsp
 

mati020202

New member
רוצה להזכיר שהשיר האטלקי לא ממש הצליח גם אצל השופטים בסן-רמו

בפסטיבל סן רמו הם הגיעו רק למקום השביעי בבחירת השופטים,בסופר-פיינל השופטים העניקו אחר כבוד ל Il Volo את המקום האחרון מבין שלושת הפנליסטים.
אך הם ניצחו בזכות הקהל.
מה שמזכיר לי שמחר פסטיבל סן רמו 2016 נפתח,חבל רק שזה נמשך עמוק אל תוך הלילה.
 

צוות Kuss

New member
זה נכון - השופטים הכשילו אותם בסן רמו

ולכן לא כולם הופתעו שאותו הדבר קרה גם באירוויזיון. השאלה היא מדוע, מה השופטים יודעים שאנו - האנשים הפשוטים - לא? האם השיר כה נחות ברמתו? האם מדובר בזוועה מוזיקלית שרק מומחים יכולים להבין עד כמה? מה הופך את השיר של רוסיה למשל לטוב יותר? לשופטים הפתרונים.
 

mati020202

New member
אני חושש שהשופטים הבינו שמדובר בקיטש עטוף באריזה אופראית

מובן לי שיש רבים הרואים בתחרות האירוויזיון עצמה את ממלכת הקיטש,אך אני חושב שהשיר הזה ספיציפי הוא גרנדה סכריני אפילו לתחרות אירוויזיון בעיקר כאשר קראתי את המילים המתורגמות של Grande amore .הם לא חסכו במילים הנדושות ביותר שאפשר לעלות על הדעת שאפילו חוליו איגלסיאס לא היה מעלה בדעתו לשיר אותן,צמר גפן מתוק עטוף בועות סבון ורודות.

 

Willo the Wisp

New member
א. מתערב איתך שבודדים מהשופטים יודע איטלקית

ב. השופטים זרמו עם הקיטש של רוסיה 15, דנמרק 13, אוסטריה 11, ליטא 11, גיאורגיה 10.
ג. תוספת לסעיף א׳: סביר להניח שבסן מרינו ובמלטה השופטים הבינו את המילים הקיטשיות, ובכל זאת הם נתנו לזה שם מקום שני וראשון בהתאמה.
 

mati020202

New member
אני דיברתי על השופטים בסן רמו.הם הבינו שהשיר קומפלקס קיטש

אתה קראת את המילים המתורגמות של Grande amore ? אף אחד מהשירים שהזכרת לא הגיע לרמה הסכרינית לזה של איטליה.אני חייב לומר שניהלתי עם השיר הזה יחס של אהבה-סלידה ,מצד אחד באמת ביצוע כובש של ווקליסטים מוכשרים עם לחן קליט אך עדיין שיר כולו בנוי מקומפלקס של קיטש.צפיתי בחזרות שלהם בתחרות האירוויזיון ושיערתי שהם ינצחו בתחרות ,בתחרות ההימורים בפורום הימרתי עליהם,אך השיר הזה נכשל בכל פעם שעירבו שופטים כניראה מאותה סיבה שציינתי.רק כדי לסבר את האוזן בתחרות בסן רמו ההצבעה מורכבת מ 40% מהצבעת קהל ,30% מהצבעת שופטים ו 30% מהצבעת עיתונאים, Il Volo לא הצליחו להגיע למקום הראשון לא בהצבעת העיתונאים ולא בהצבעת השופטים,השופטים העניקו להם את המקום האחרון בסופר פיינל עם בערך 20% מתוך 100% מהקולות שלהם ,ולשני השירים האחרים העניקו להם פחות או יותר 40% לכל אחד מהם,בהצבעת העיתונאים הם פחות או יותר חילקו את ניקוד בצורה שווה בין שלושת השירים אך לנק העניקו ייתרון על פני Il Volo . הוא הפך אצלי בחלוף הימים והחודשים לסוג של גילטי פלז'ר.
 

Willo the Wisp

New member
או שלהיפך

בלי לזלזל במומחיות המוזיקלית הנעלה של משתתפי עבר בקדמים ומורות לפיתוח קול עם מקורבים ברשויות השידור ברחבי אירופה,
אולי חוכמת ההמונים הביאה את איל וולו למקום הראשון בטלווט, ולמאתיים הפונקציונרים שישבו בצוותי השיפוט אין את החוכמה הזאת - כי הם מעטים - ולכן הם פיספסו את השיר.
 

צוות Kuss

New member
הבנתי, אז השופטים זה בעצם עבודה בעיניים

כמו שאדריאן עבד על כולם שאמר שהוא עוזב את דיסלדורף ועובר לשנחאי, כדי שאיש לא יחשוד שהוא זה שאחראי לחטיפה של סופיה, התינוקת של קארלה, ולכן הוא גם השאיר סימנים שיגרמו לכולם לחשוד שאנסקר אחראי לחטיפה. אבל כל סוד סופו להתגלות! אדריאן לא לקח בחשבון שהמזכירה שלו קיטי תמסור את מספר הטלפון שלו לסבסטיאן, שבתוך כך יגלה שאדריאן נמצא עדיין בדיסלדורף, ויעקוב אחר ניסיונו לברוח עם הכסף ובכך יאמת את החשד של קונסטנטין, שלא אנסקאר הוא החוטף אלא אדריאן.
 

Willo the Wisp

New member
לא לא, לא הבנת. השופטים מקובעים, עקשנים ושתלטנים

כמו שעידית לינוביץ סירבה לאכול פילֶה בלי בורדו.
 

schweine

New member
הצלחה = רק קהל

השופטים הם גורם לא אובייקטיבי ולכן הוא לא מדד מבחנתי.
 

TA2020

New member
אמנם חשבו בה על כל שנייה אבל...

חדי העין בטח שמו לב (ואם לא אז עכשיו ישימו לב) שפעמיים מופיע המרפק של אחד הצלמים שמצלמים את מונס כאשר הם מסתובבים סביבו....


(2:35, 3:03)

 

schweine

New member
התכוונתי למונס ולזה שהוא רגיל לזוויות הצילום. אגב:

אני מאלה שהפסיקו לראות גמרים אחרי שהוידאו יצא משימוש חח
לא חושב שראיתי גמר אחד שלם מאז 2009.
את כל ההופעות של הגמר השנה לא ראיתי אף פעם למעט הלייב עצמו.
&nbsp
 

Willo the Wisp

New member
אתה לוקה בתסמונת שקטוקהולם

פיתחת מנגנון הגנה שיציל אותך מהכאב והטירוף שבאים עם ההכרה שהניצחון נחטף מאיטליה. אם רק תצליח לשכנע את עצמך ששבדיה היא הזוכה המוצדקת הכל יהיה בסדר, הקונפליקט נעלם, הכל כמו שהיה צריך להיות, השיר הטוב ביותר ניצח. עכשיו אולי תוכל לצאת מהחדר המרופד בו אתה נעול ולחזור לחיים נורמליים כאדם מתפקד.
 

צוות Kuss

New member
אז אני בעצם ממש כמו נטלי

שהמשיכה לאהוב את אנסקאר למרות שהוא השפיל אותה, זלזל בה, והאשים אותה כל הזמן בחטיפה של בנו, האנס, ובכך דרדר אותה לבעיית שתייה שגרמה לה להתאשפז במוסד סגור. ועכשיו, אחרי שנטלי הפכה נקייה מאלכוהול, ומצאה נחמה בזרועותיו של לארס, עורך הדין שמטפל בגירושין שלה ושל אנסקאר, היא ממשיכה להיענות לחיזוריו של אנסקאר ואפילו התנשקה איתו במעלית, כל זאת - למורת רוחו של לארס חסר המזל, שעדיין שבור לב מפרידתו מסוזאנה, שהתגרשה מאשתה קארלה במיוחד עבורו, אולם חיש מהר שבה לעולמה הלסבי.
 

Willo the Wisp

New member
בדיוק ככה

כאשר נטלי מסמלת אותך; אנסקאר מסמל את השופטים; ההשפלה, הזלזול והאשמות השווא מסמלות את גזילת הניצחון מאיל וולו; הנשיקה במעלית מסמלת את השכנוע העצמי שלך בצדקת השופטים; לארס חסר המזל מסמל את שווייץ חסרת המזל, מדינת Kuss מתוקנת שראויה לאהבתך אך נדפקת חזור והידפק ע״י אנסקאר; סוזאנה וקארלה מסמלות את סרביה ואת מונטנגרו; עולמה הלסבי של סוזאנה מסמל את The Hungry Hearts featuring Lisa Dillan.
 

צוות Kuss

New member
אם אתה אומר... אבל אני רק מקווה

שלא אהפוך להיות כמו זארה, שאחרי ששכבה עם אחיה למחצה לאונרד ובכך גרמה למותה בתאונה של יאנה, אשתו של לאונרד, ולמות העוברית שלה אמילי, וכן לגירושין מכוערים מבעלה גרגור, החלה להתמכר לקוקאין ובגללה האנס, התינוק של אנסקאר וטניה, שבהוראת שירותי הרווחה מוחזק במשמורת אצל קארלה, שאצלה מתגוררת זארה אחרי שגרגור גרש אותה מהבית, נחשף לקוקאין ואושפז מחשש שהכניס את החומר לפה. זארה אבדה את כל מה שהיה לה וכעת היא נאלצת לדגמן בעבור מנות קוקאין אותן היא מקבלת מסוכנת הדוגמניות, טניה, שממשיכה לספק לה למרות מה שקרה עם האנס, הבן שלה.
 
הגיע זמן שאתאבד ביום בו הכוס סוטר ת צעמו....

.... יש סדר בעולם, והכוס הגדול בפורום אמור להיות שקוע בדכאונות וכדורים ותרופות בעקבות הנצחון השוודי וההפסד האיטלקי.
אבל ברגע שהוא מתחיל להראות סימני סינדרום שטוקהולם, אז העולם מגיע לקצו, ואני לא רוצה לראות את הסוף האפוקוליפטי.
אולי באמת הגיע זמן שאוחצ'ה תתאבד !
 

צוות Kuss

New member
חס ושלום! אם תתאבד, אז איך תדע

מה יעלה בגורל קריירת האגרוף של כריסטיאן, ואיך אקסל יגיב כאשר הוא יגלה שיריבו לזירת האגרוף מנשנש בחדר המיטות גברבר צעיר העונה לשם אוליבר? איך תדע האם למרות חיזוריו הנוקשים של קונסטנטין, תבחר יודית׳ דווקא בפביאן? איך תדע מה יקרה אחרי שלידיה תגלה שהחבר שלה, סבסטיאן, שכב עם אמא שלה, קטיה, ושכעת היא בהריון ממנו? בקיצור לא שווה לפספס את כל אלה אז אל תתאבד!
 
למעלה