שרשור בוקר ליום ה-46 בעיר 2025

סטילהוק

New member
ברוך שובך לפורום מורבידי וברוך מרפא חולים

אולי ממך תבוא הישועה.

שמע, בשעה 2 ומשהו בלילה שבין שני ושלישי השבוע התנהלה שיחה אולי הכי דוחה שהיתה העונה ואחת השיחות הדוחות ביותר בתולדות הריאליטי, בין דודו ללימור בבניין העירייה, שבה דודו סיפר ללימור על תוכניתו הזדונית ואף תיאר שלב אחרי שלב איך הוא מתכנן לדקור בזה אחר זה את כל התושבים ולנצח במשחק בעזרתו ובייעוצו עם האיש שבקיר. עד עכשיו אף אחד מהמקליטים לא טרח להעלות את השיחה הזאת לפורום למרות שביקשנו מהם עוד באותו הלילה שבו התנהלה השיחה הזאת בלייב והותירה את את כל הפורום המומים מהרוע והזדוניות שנשמעו בשיחה הזאת. שיחה שיכולה לגמרי לשפוך אור על הצופים בבית, ובעיקר על אלה שלא צופים כלל בלייב ולא מודעים בכלל לתככים והמזימות המרושעות של דודו. והמודעות של הצופים אליה יכולה בהחלט לשנות את כל המשחק...

יש מצב שאתה מקליט ומעלה את השיחה הזאת שהתנהלה בין דודו ללימור בשני בלילה בבניין העירייה לפורום?

בחיית אחי, אם אתה יכול תעשה טובה לאנושות ותקליט ותעלה את השיחה הזאת לפורום, כדי שכל מי שפספס אותה באותו לילה שבין שני לשלישי השבוע ישמע אותה.

ותודה לך מראש על כך.
 

מורבידי

New member
צ'לום (תיכף את שנינו יעיפו מכאן),

אין לי אפשרות רק מה שהיה אתמול להקליט הרי. אם הייתה לי אפשרות אחורה -הייתי מקליט שיחות מהארכיונים של השבועיים הראשונים שהיו מזעזעים את אמות הסיפין לגבי דודו ולימור.
אני יכול להעלות שיחה שהקלטתי (נתתי רשות למישהי להעביר אותה בקבוצות אחרות) שדודו ולימור ברמזים מדברים על נטע ומשתמע מזה שהם תכננו עליה מתחילת העונה (השיחה שדודו קורא לנטע סוציופטית מאחורי גבה).
לגבי השיחה ביום שני.. זה היה במקרה כשהוא היה מחובק עם לימור בתא הומלסיה ? נראה לי ראיתי את השיחה אבל לא שמעתי את מה שרשמת :/ הקשבתי חלקית ביותר :/
 

סטילהוק

New member
לא, זאת היתה שיחה שהתנהלה ביניהם בבניין העירייה

ותאמין לי שאם פספסת אותה, שכל השיחות מהארכיונים של השבועיים הראשונים שהיו מזעזעים את אמות הסיפין לגבי דודו ולימור לא מתקרבות אפילו לשיחה המדוברת הזאת. אני אומר לך שכל הפורום היה בשוק מהתוכנית הזדונית שדודו תאר בה ללימור איך הוא מתכוון לדקור בגב את התושבים בזה אחרי זה שלב אחרי שלב ולזכות בדירה. לצפות ולהאזין לשיחה הזאת זה כמו לצפות בחלק השלישי של הסנדק, שבה הם תכננו איך לחסל את כולם בזה אחר זה.
 

מורבידי

New member
הקלטתי חלק מהשיחה הזו אבל לא את החלק שרשמת :/

שיחה שבה דודו אומר ללימור שנטע "כבר לא איתנו, תשכחי מזה , אם לא שמת לב, נטע כבר לא במשחק. והיא לא מאתגרת אותי כבר" (משהו כזה) זה הקטע שיש לי .
 

סטילהוק

New member
זו לא השיחה המדוברת, זו היתה שיחה בלילה שבין שני לשלישי

ודודו תיאר בה שלב אחרי שלב איך הוא שוחט שם את כולם ותוקע להם סכינים בגב בזה אחר זה.
 

מורבידי

New member
וזה לא היה סרט של פרדי קרוגר ? בטוח ?

באסה שפספסתי :/ אין סיכוי שאמצא את זה . שמע, סיכוי אחד - קטנטן ,אולי להציף את זה בקבוצות רשת , ואולי יורם זק יכניס את זה למשדר בחמישי! זה הסיכוי.
נמשיך לדבר בשרשור הקשקושים - לא כאן נראה לי.
 

סטילהוק

New member
הוא לא ישדר את זה בחיים. יודע למה? בגלל שהוא היה שותף לזה

דודו אמר ללימור באותה שיחה בפירוש שכל התוכנית הזדונית הזאת שלו נעשתה בייעוץ ותאום מלא עם האיש שבקיר. ולא צריך לספר לך מי זה האיש שבקיר, נכון?
 
לא. בפרקים לא הראו כלום, אבל אני ידעתי

אפילו כתבתי כאן ואני לא יודעת אם מישהו שם לב,
אבל רמזתי על כך שהן בירח דבש
 
לגמרי, לא נותנת לאף אחד לבלבל לה את הלב


במיוחד לא לדודו שניסה בכל כוחו עד לא מזמן להפריד ביניהן
ועכשיו כשהוא מבין שהוא לא יכול וזאת כבר אהבה, אז הוא הפסיק עם זה.
 

סטילהוק

New member
לימור שוטפת עכשיו את המוח לדניאל שיחזור למחנה של דודו

ונראה לי שהיא מצליחה להשפיע עליו. ואת אותו הדבר היא מתכוונת לעשות בהמשך לנטע.
 

MagnumTA007

Well-known member
והנה הוא רץ להתנצל


תהיה בטוח שנטע הבאה בתור.
אם לא היום אז מחר לאחר ההדחה.
&nbsp
&nbsp
 

מורבידי

New member
זה כל כך מתיש.. ההלוך חזור הזה שהם עושים... וגם זה תמיד אותן

טקטיקות...
הרי דניאל יצא כבר על דודו. ועכשיו צריך תיקון נזקים, ופתאום הוא מבין שהוא יצטרך את דודו.. ואז לימור נותנת לו את כל הסיבות המוכרות שהיא ודודו כבר טחנו עונה שלמה, רק על מתמודדים אחרים. יש לי דה ז'ה וו מהשיחה הזו ,רק על משתתפים אחרים.
(רציתי להגיד "משתמשים אחרים", בגלל שיחת הסמים שלי עם מגנום, סעמק )
 

סטילהוק

New member
דודו לדניאל אתה מקום ראשון אצלי בגלל זה לא הצלתי אותך

או את לימור (כי העדפתי לשמר את הכסף שלי ומי מביניכם שיישאר ימשיך להיות החיי השפוט שלי) אבל אני באמת מת עליך, אתה מקום ראשון אצלי (כמו סמי שהקרבתי בלי בכלל להניד עפעף שתודח) רק אל תשכח כשאתה מודח להעביר לי את הכסף, כי אתה חייב לי, ואתה 'יודע' את זה. כי עובדה שלא התערבתי כשהיית מועמד להדחה. צריך הוכחה יותר טובה מזה?
 
למעלה