שרשור ערב ביום ה-28 בעיר 2025

forom

New member
נחכה ליום חמישי

דודו שאף למקום הנמוך כי ידע שכולם ימסו אותו לכן העדיף לבזבז את הכסף ולא לתת אותו למיסים
דודו לא טיפש הוא חושב 4 צעדים קדימה ששאר התושבים לא רואים מעבר לקצה האף שלהם התושבים חושבים על 15 דקות התהילה שלהם ודודו חושב על הדירה זה ההבדל בינהם
 

סטילהוק

New member
אתה טועה, דודו רק חושב שהוא מבין את המשחק, כשבעצם הוא לא

המשחק לא מורכב רק מהכסף שהצופים מחלקים לתושבים, שלא לדבר על כך שיש רק פלח מסויים בקרב הצופים שמחלקים כסף לדודו, אבל זה ממש לא הופך אותו לזוכה הוודאי של העונה. כי עובדה שנטע שהכי לא אסטרגטגית מקבלת בדיוק כמוהו, וכך גם הודיה. וחוץ מזה, החלק היותר משמעותי של המשחק מתקיים בתוך העיר עצמה, שם דודו תלוי בתושבים ולא בצופים. ואם כל התושבים ימסו אותו שבוע אחרי שבוע נון סטופ הוא יודח בסופו של דבר, ולא יעזרו לו הכספים מהצופים. וגם החיילים שלו לא בדיוק יכולים לעזור לו כספית, להוציא את הודיה, שברגע שתהיה בבעיה כספית בעצמה כבר לא תוכל לחלץ אותו מהתחתית. ולימור בטוח לא תחלץ אותו מהתחתית. אם כבר היא תעדיף שהוא יודח ויעביר לה את הכסף שלו.
 

forom

New member
אתה לא קורה נכון את המהלכים בעיר

דודו חזק בחוץ את זה הוא השיג בשלושה שבועות הראשונים
עכשיו הוא חזק בתוך העיר ואת זה הוא השיג בשבועיים האחרונים
פרט לשני דיירים שבטוח ימסו אותו שהם דומיניק וגו ואולי רומי שאני כמעט בטוח שהיא לא תמסה אותו כל שאר הדיירים לא ימסו אותו
ואני יכול להגיד גם שאם דומיניק יבין את המשחק הוא לא ימסה אותו ויחפש דייר שחלש כספית כדי שהוא לא יהיה בסכנה שידיחו אותו אבל יש לי ספק גדול אם דומיניק בכלל מבין את המשחק
 

סטילהוק

New member
אני קורא טוב מאוד את המהלכים בעיר

ותאמין לי שכמי שצפה בכל עונות הישרדות על כל גרסאותיה, כולל הישראלית, ובעוד אלפי תוכניות ריאליטי מכל המינים והגוונים, דודו לא מבין שיט באסטרטגיה, הוא רק חושב שהוא מבין, ובסופו של דבר אני חותם לך כבר מעכשיו שהוא יפסיד. ואתה יודע למה הוא יפסיד? בגלל שברגע האמת כולם מתאחדים מול מי שיוצר אנטגוניזם ומול הפתח בקרב הצופים שתומך בו מבחוץ. ראה ערך האח הגדול VIP האחרון. ואני אגיד לך אפילו יותר מזה, עם כל כמה שנראה שההפקה דוחפת את דודו לגמר ולניצחון, למעשה גם ההפקה לא תרצה שאדם כזה יזכה, ובטח לא בעונה הראשונה של הפורמט הנסיוני עם הרייטינג הנמוך שלא מצליח להתרומם. אפילו ההפקה תעדיף שמתמודדת כמו נטע שהיא קונצנזוס תזכה ולא דודו שיוצר אנטגוניזם בהתנהגותו וברשעותו. בלי שום קשר לנטיותיו המיניות, שעל זה לא צריך לשפוט אותו, אבל על התנהגותו ואופיו כן. ודודו לא מבין שדווקא הסו קולד אסטרטגיה שלו היא זו שתביא להפסדו במשחק. אסטרטג אמיתי, בניגוד לדודו יודע לנווט את דרכו בפינס ובנועם, ולא באגרסיביות ובהשלטת טרור על כל שאר המתמודדים, כי המשחק הזה כפי שכבר ברור לכולם הוא לא רק על כסף ולא רק על אהדת הצופים, הוא גם על יחסי אנוש, חברויות וקשרים, ובעיקר כניסה ללב של שאר המתמודדים. ואת זה אין לדודו וגם לא יהיה לו.
 

בוףףברכה

Well-known member
מה אליסה אמרה לרומי...?..שתרד מדודו..ושתסמוך עליה..?..שתחבור

לצד של דודו ..?...כי יש אנשים ש?...
 

סטילהוק

New member
אמרה לה שבהתחלה היא נכנסה אנטי כלפיה ולא חשבה שהן יתחברו

ואז כשנכנסה גילתה שהיא הכי מתחברת אליה והכי רוצה שתישאר.
 

רינה 157

Active member
והדבר הכי חשוב שאמרה הפקצה הזו שרומי

היא לא העפרון הכי מחודד בקלמר.... אפשר לחשוב כמה היא חכמה....
אני מקווה שלא תקבל כלום מהקהל.....
 
לא בטוח עכשיו היתה בניהם שיחה התקרבות חזקה

בין השאר הם יתוודו אחד בפני האחר שמיסו אחד את השני לא נראה לי היא תמסה אותו
יותר ההפך לדעתי אולי תעזור לו
 

סטילהוק

New member
שימו לב שבגלל הישרדות VIP של רשת, קשת לא סגורים על עצמם

לגבי לוח השידורים שלהם השבוע, ואי אפשר עדיין לדעת אם ישודר פרק או לא בשני, שלישי, רביעי או חמישי. כי מה שרשום בלוח השידורים של רשת זה פרטים יפורסמו בהמשך בכל 4 הימים האלה. אך מה שכן, הערב בטוח לא ישודר פרק של 2025, כי רשום בבירור שיש חתונה ממבט ראשון.
 
הם הודיעו שהפרק ישודר בשני זה לא מפורסם אבל ראיתי את תחילת ה

הישרדות ואז הופיע סטיקר גם בשני , בכל מקרה לא ענין אותי הישרדות כך שמחקתי את התכנית לא צופה
 
למעלה