״2025״
יש תאריך

queenjane

New member
בשלב הזה אני רשמית מפחדת מפלופ כי תוכנית בסגנון האח הגדול/הש

השרדות אמורה לפנות להרבה אנשים ולכןצריכה להיות פשוטה יחסית עם ה"דחקות" שאני אישית לא אוהבת אבל זה מה שפונה לקהל גדול וזה למה עדיין מלהקים דמויות דביליות כמו קותי/ג'קי/חמימו/אליאב/אורלי כאלו שאנשים מרגישים בנוח לצחוק איתן ועליהן
פה נשמע ניסו ללכת צעד קדימה ולעשות מה שגורם לי לצפות באח הגדול יותר פסיכולוגי יותר תורת המשחקים כזה אבל שוב זה לא בהכרח יצליח עם הקהל הישראלי בפריים טיים
 

tg151

Well-known member
בדיוק מה שחשבתי ואני חושש ממנו

אני לא יודע אם הצופים בארץ יידעו או ירצו ללמוד משחק חדש עם חוקים חדשים. אם תהיה להם סבלנות לזה. כי כרגע יש את האח שהוא מוכר ואהוב. ועכשיו לבוא עם פורמט חדש וחוקים חדשים, לא יודע עד כמה זה יעבור אצל הקהל בארץ. אם תהיה להם סבלנות ללמוד משהו חדש.
&nbsp
צריך להיזכר איך הרגשנו בעונה ה-1 של האח הגדול ב-2008. אני זוכר שהייתי מרותק למסך. לא זזתי מערוץ 20 (ששודר אז רק בהוט חחח)
 

tg151

Well-known member
זה גם מתקשר למה שקורין רומזת פה בקטע הבא:

"מה שמנסים לדמיין, להשוות לתכניות אחרות, זרקו הכל לפח. זה הולך להיות היסטרי. כבר הכניסה של המתמודדים תהיה שונה מאד מאד ממה שאנחנו מכירים".

מצד אחד, אותי אישית זה מסקרן וגורם לי לציפייה טובה. מצד שני, השאלה היא איך הצופים יקבלו את זה. מה שקשת עושים נכון זה שהם ישדרו 4 תכניות בשבוע. אז שבוע הבא תהיה תכנית ביום ראשון,שני,רביעי וחמישי בטח (ביום שלישי יש גמר הכוכב הבא) אז זה ייצור להם רצף של תכנית שימשוך את הצופים לראות מה קורה. מה גם שאם זה נכון ויהיו תכניות בימים ראשון,שני שלישי ורביעי זה ימשוך צופים מהאח הגדול ביום רביעי. כי 2025 תשודר כבר שלושה ימים כשהם משדרים את הפרק הראשון שלהם באותו שבוע (יום רביעי) אז ל-2025 יהיה פור של רצף של תכניות. נראה מה יהיה.



 

shouldistay

Active member
תודה רבה רבה על כל הלינקים והכתבות TG

בזכות מה שהעלת פה, ראיתי הכל
 
האמת היא שלי לא תהיה בעיה עם זה

כי גם ככה אני כמעט לא צופה בתוכניות הערוכות של האח הגדול. אני צופה בערוץ 26 וקולטת את מה שאני רוצה לקלוט וההתרשמות שלי בהתאם. הפרקים הערוכים לא מוסיפים לי כלום ולפעמים רק מעצבנים אותי. בדרך כלל הם גם מתנגשים לי עם תכניות אחרות כמו הכוכב הבא או משחקי כדורגל וכדורסל חשובים. אין לי מספיק זמן לכולם.
אני מעדיפה החל מהשבוע הבא לצפות רק ב-2025 גם בגלל שאני סקרנית לדעת מה צופן לנו זק וגם קצת לצאת מהשבלונה של האח הגדול שקצת יצאה לי מכל החורים. כן, אני משתעממת בקלות. מקווה שלא אתאכזב.
 

רינה 157

Active member
בערוץ 22 יש הרבה רמזים למה שעומד לקרות.... תהיה עיר

עם חנות בגדים, בנק, עיריה, ודואר...(זה מה שאני זוכרת יכול להיות שיש עוד....)
תהיה שם מתמודדת שהייתה באודישנים לכוכב הבא לארוויזיון, בן זוג לשעבר של כוכבת מפורסמת ומישהו עם 60 קעקועים על הגוף....
 

רינה 157

Active member
יש שם גם פרסומת של חי בלילה שכתב שלהם ניסה להיכנס

והשומר רדף אחריו כדי שלא יכנס.... זה אותו השומר שלא נתן לי להיכנס... הוא ערבי ואמר לי שזה שטל ברטי..... שאלתי אותו פרטי? והוא ענה לי לא!!! ברטי....
 
יחפונת ואווווווווווווו
מנהלת ביג לייק


האמת גם אני לא צופה בערוץ 26 מהסיבה שאני לא מסתכלת
פו ושם שומעת מהרשתות החברתיות כמו בפייס מעבר לזה לא .
אני כולי בהתרגשות ליום ראשון
שוב
ממני ושבת שלום
 
ברכותיי למנהלת החדשה מכרתי משמכבר "יחפה בפארק",וברכות גם..

למנהלות הקיימות שיצטרכו מיום ראשון להשתלט על שני הפורומים הכי עמוסים אני מתאר לעצמי שיהיו בתפוז. אני סמוך ובטוח שאם יש שני אנשים שמסוגלות לכך אלו יעלוש ומרי.

קראתי את הראיון של ארז טל במוסף סוף השבוע בידיעות ,לא אהבתי כמה דברים-הדבר הראשון שהוא היה צריך לרדת על הראלטי ה1 שהעלה אותו לגדולה,לא אהבתי גם אם הסכמתי לחלק מדבריו.

דבר שני,הוא חזר שוב ושוב שנושא הבידוד לא יהיה קפדני וקדוש כמו הראלטי הקודם,ושבנוכחי תהיה גישה לעולם שבחוץ,לטעמי זה קצת פוגם בכל הפורמט של לסגור קבוצת אנשים במתחם מבודד 24 שעות.

השקעה של למעלה מ100 מיליון שקל,זה צריך להיות משהו מאוד מיוחד אחרת האכזבה תהיה עצומה.

ארז ניסה להוריד ציפיות מעצמו ומיורם שאמר לגבי הרייטינג שיהיה מסופק על
16%
 

shouldistay

Active member
כתבה מעניינת עם ארז טל, הנה הלינק שלה

מצד שני אלי, הוא אמר שהבידוד יהיה מבוקר. כלומר, לא כל הזמן יתנו להם להיחשף. ברור שלא. זה כנראה חלק מהעניין.
אגב, ראית את הפרק של מראה שחורה, הראשון בעונה השלישית?
אם לא - תראה מהר! זה מתייחס לזב ולתוכנית. חובה!
https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5458641,00.html
 
תודה


רק שיהיה לנו כיף ביחד ושאלוהים יהיה בעזרי ושהאיש שאיתי לא יחליט שנמאס לו מכל הריאליטי וינתק את החשמל בבית
 

tg151

Well-known member
התכנית שעשתה את ארז טל זה הכספת

בגלובס נכתב שבזק היא אחת מנותנות החסות הגדולולת של התכנית, אז מן הסתם יהיה להם תקשורת עם העולם בצורה כזאת או אחרת. גם עצם העובדה שיש בית קפה ובר ובנק מראה לנו שכנראה המשתתפים לא יישבו כל היום וישתעממו (אולי כן, אני פשוט מקווה שלא)
&nbsp
אנחנו עוד לא יודעים את כל החוקים אז לדעתי נחכה לראשון לראות מה קורה. אני חושש שלצופים לא תהיה סבלנות ללמוד משחק חדש ופורמט חדש.
 
ממה שהבנתי זה יהיה בנוי על מלחמת מעמדות.כלומר זק מכוון...

לנושא של פערי המעמד בישראל והון שלטון. כלומר מדוע יש שם בית מלון? בנק? מקומות בילוי? לא רק כדי להעביר לדיירים את הזמן... כל אחד יקבל תקציב מסויים ויצטרך להתנהל איתו כל זמן השהות שלו,למשל מישהו יכנס למינוס יישן ברחוב... יהיה תלוי בחסדי הקהל אולי? התושבים עימו...
&nbsp
זק לא בנה את כל אלו כדי לשעשע את תושביו,הוא הולך להראות לנו מראה של החברה לכמה כסף שולט בנו.
 

tg151

Well-known member
כן, האמת מהתיאור שלך זה נשמע מעניין

אני פשוט לא רוצה שהם יעשו שוב שימים שלמים ה"תושבים" לא יעשו כלום כמו באח.

עוד לא קראתי את הכתבה עם ארז. קראתי רק כמה משפטים. ובהחלט מנמיך ציפיות ברייטינג. 16% לא יהיה מספיק לדעתי עבור קשת. כשהיא עושה רייטינג יותר גבוה עם "הכוכב הבא" משודר מול "האח". אבל אני גם כמוהו. אם אני הייתי מדבר ככה. אני הייתי מנמיך ציפיות כי אני אישית לא הייתי רוצה ליצור ציפיות ואז להתאכזב. זה מקצוע קשה.

אבל המשפט האחר שאהבתי זה שארז אמר שהוא מתרגש מעליית התכנית ושהוא לא הרגיש ככה שנים. אני מקווה שזה סימן טוב שאומר שהוא חושב שזה פורמט טוב. השאלה שוב, אם הצופים ייקנו את זה. אני אלך לקרוא את הכל.
 
יום ראשון ואוווווו אני מתרגשת לשמוע את הקול הבטוח והמוכר

של יורם זק , לא נראה לי שנתאכזב

ארז טל בבטחון שלו קורין גדעון
מרגישה כאילו חוזרים הביתה

מבעס שאין הדחות השאלה אז על מה התוכן יתבסס?
טוב אין עוד הרבה זמן נתראה בערב הפתיחה ביום ראשון
שבת שלום
 
למעלה