״2025״
יש תאריך

tg151

Well-known member
תודה! עיקרי הדברים מהכתבה:

בשבועות האחרונים בעקבות הצורך בשיתופי-פעולה מסחריים, נחשפו לפרויקט גם אנשים מחוץ לקשת והמספרים החלו לצוף. בשוק מעריכים כי עד כה השקיעה קשת כ-100-110 מיליון שקל בתוכנית המתהווה, ואילו בחברה מדברים על סכומים נמוכים יותר - 60-80 מיליון שקל

המילה "עיר" כאמור, קצת גדולה על הפרויקט, שכן מדובר יותר בשכונה שבה אמורים המתמודדים לחיות, אבל כזאת שיש בה את כל מרכיבי החיים שבחוץ - בנק, מלון, בית קפה, סופר וחנות בגדים. אין בה "בית", כמו בפורמט ההוא שעבר למתחרים ברשת, מהסיבה הפשוטה: המשתתפים שייכנסו למשחק החדש לא יודעים עליו כלום, אך ניתן להבין כי סט התוכנית ידמה עיר, במרכזו בית מלון, בנק, חנות בגדים, עירייה ועוד מבנים נוספים. מרגע שהמשתתפים ייכנסו לעיר, הם ייקראו "תושבים", ולכל החלטה שיעשו במשחק תהיה מחיר. החיים בעיר העתידנית, בדומה לאחד מפרקי "מראה שחורה", ייעשו בשקיפות מלאה, ובכל רגע נתון התושבים ידעו כמה כל אחד מהם שווה.

העונה הראשונה צפויה לכלול 40-50 פרקים שישודרו במשך 10-12 שבועות. כלומר, 4 פרקים בשבוע, מתוכם 2 פרקים של כשעה ו-2 נוספים ארוכים יותר שישודרו למעשה בכל שעות הפריים-טיים. צורת הצפייה שקשת מציגה כאן דומה מאוד לזו של "MKR המטבח המנצח" - צפיית בינג'. אבל, במקום שהפרקים 'יימרחו' על פני ערב אחד, הם ישודרו במשך שבוע שלם בתקווה שהמסה תייצר הרגל, תשאב את הצופה במהירות ותשמור אותו מרותק.

למעשה, רף הכניסה המסחרי להשתתפות בתוכנית הוא גבוה משמעותית מהמקובל בארץ. ל"גלובס" נודע כי החסויות ה"זולות" מתחילות במיליון שקל, ועבור היקרות שילמו מפרסמים כמו בזק ושופרסל סכומים שעמדו גם על 3.5 מיליון שקל ו-2 מיליון שקל בהתאמה. בזק תהיה זאת שתאפשר, בין היתר, את הקשר של המתמודדים עם העולם החיצון, ואילו שופרסל תפעיל את מכונות המזון בעיר. בנוסף ייקחו חלק כנותני חסות מרכזיים רשת האופנה רנואר שחנות בגדים שלה תופעל בעיר, בנק לאומי, איקאה, סמסונג, רשת קפה לנדוור וטמפו
 

tg151

Well-known member
מה שאנחנו מבינים מהכתבה

1. התכנית תהיה כנראה בין 10-12 שבועות.
2. המתחם שבו ה"תושבים" יחיו קטן יותר ממה שמתארים (עיר)
3. ל"תושבים" יהיה קשר עם העולם שבחוץ.
4.
 

shouldistay

Active member
אכן מעניין מאד. 10 שבועות זה יוצא עד:

בדיוק עד פסח.
12 שבועות זה כבר לא יהיה, כי זה נכנס לתוך פסח.
 

tg151

Well-known member
תודה על החישוב. 10 שבועות נשמע כזה קצר ):

 

tg151

Well-known member
כן. כרגע אני מצפה להתאכזב

כי אני לא רואה איך הם יצליחו לעשות משהו חדש שלא ייראה כמו חיקוי של האח. ומצד אחר, אם היא כן תהיה טובה, אני מקווה שהיא תצליח ברייטינג ופופלאריות כדי שיעשו עוד עונה, שתהיה ארוכה יותר (hopefully) אני רוצה ריאליטי של 4-5 חודשים. נכון שהעונה הקודמת של האח הייתה 4 חודשים אבל האח הגדול נהיה פח שקשה לצפות בו.
 

Yalush2

New member
בפרומו אומרים התושבים הראשונים

מעניין אם הצופים יצטרכו לבחור להכניס תושבים נוספים
 

tg151

Well-known member
מאמין שלא. עונה קצרה של 10 שבועות זה לא

לא מתאים. נראה לי שהתכנית תתחיל בין 12-13 מתמודדים. ולא 15,16,17 שאנחנו רגילים מהאח. בגלל שזה עונה קצרה לדעתי לא יהיו הרבה "תושבים". בין 11 ל-13 תושבים מקסימום ניחוש שלי. ולדעתי הפרומו מתכוון "התושבים הראשונים" כמתמודדים הראשונים של התכנית אי פעם. לא ככניסה ראשונה ואז תהיה כניסה שניה.
 

רינה 157

Active member
מעניין לאיזה מלון יכניסו אותם להסגר לפני התוכנית כי ביבנה

אין בית מלון... אולי ברחובות שנמצאת במרחק 10 דקות נסיעה מיבנה....
 

tg151

Well-known member
10 דקות זה כלום נסיעה

שבוע שעבר, לפני שהוא פירסם שהתכנית נדחית ב-3 ימים. ערן סוויסה פירסם שה"תושבים" יוכנסו לבידוד היום (יום רביעי) אז מעניין אם הכניסו אותם היום או שבגלל הדחייה גם דחו את הבידוד שלהם.
&nbsp
אנחנו יודעים כבר על די הרבה שמות:
רומי גיאור - אחיינית של גיא גיאור
טיטי איינאו
כלנית מרון (השתתפה בעונה ה-2 של הכוכב הבא)
שרי לביא
אלי טביב (אולי?! אני זוכר בזמנו פרסמו שגם האח הגדול וגם 2025 מחזרים אחריו ואמרו שהוא מתלבט בין שתיהן)
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
ויש לנו מנהלת חדשה שהצטרפה לניהול הפורום - יחפה בפארק


המון המון בהצלחה יחפה! וברכות על הצטרפותך לניהול :)
 
ברוכים הנמצאים כולם


שמחתי להיענות לבקשתך ולעזור במעט במעמסה של הניהול, אני יודעת מניסיוני כמה המטלה הזאת היא קשה ומחייבת ואחראית, ואתן עושות זאת מכל הלב ועם כל המסירות והמקצועיות. לעונג לי הוא להיות לכן לעזר ואני באמת מקווה לתרום ממרצי ומניסיוני לפורום כדי להפוך אותו לפורום מצליח ופורה ובעיקר מהנה.
שיהיה בהצלחה לכולנו


חמישי שמח לכולם!
 

רינה 157

Active member
ביקרתי היום במיתחם וניסיתי

להיכנס... השומר לא נתן לי ואמר שזה שטח פרטי... יש שם גם שלט גדול שהכניסה מותרת רק לעובדי קשת.... אז צילמתי מבחוץ....
 
למעלה