תוצאות משט הערים 2006

תוצאות משט הערים 2006

עכשיו לאחר מנוחה קצרה וסידור כל הניירת סביב המשט אפשר היה לברר את התוצאות הסופיות ולמנוע טעויות מצערות. ושוב התנצלות למנחם לב מהיאכטה גאלי על כך ששמו לא הוזכר בטכס הסיום כמנצח בקטיגוריה העממית והתנצלות נוספת לאמנון תדמור מהיאכטה טנטרום שהגביע בקטיגוריה העממית נלקח ממנו. סך הכל במשט הערים 2006 השתתפו 58 כלי שייט רשומים + סירות עזר ומצטרפים מזדמנים. מבין כלי השייט שהשתתפו במשט היו 3 ליוויתניות, 8 סנוניות מתחרות ועוד מספר סנוניות של צופי ים תל אביב שהצטרפו לקו הזינוק וכן 4 יאכטות מדגם irc, 18 יאכטות במקצה עממי ו-26 יאכטות במקצה התחרותי. ושוב בהזדמנות זו תודה רבה לכל העוזרים בארגון ולכל הספינות המשתתפות להתראות בשנה הבאה
 

רון 198

New member
סיפור עצוב (עלוב) משיוט הערים.

סופר לי היום ע"י רב חובל אמנון תדמור שהפליג ביאכטה "טנטרום" מחיפה,והשתתף בשיוט הערים. רב חובל אמנון תדמור שייט ואיש ים ותיק,בוגר אגודה ימית בית הספר לקציני ים עוד כשהיה ממוקם בחיפה.מראשוני הקצינים בחיל הים,ואחר כך אחד מרבי החובלים הוותיקים והבכירים בצי הסוחר (למעלה מ-40 שנים). אמנון בן 75 ומשייט מאז שיצא לגימלאות על היאכטה "טנטרום" מודי "36 לבדו (היאכטה בדגל אנגלי) .מדי שנה הוא מפליג לבדו לתורכיה למשך מספר חודשים וחוזר לישראל בסוף הקייץ. השנה השתתף אמנון בשיוט הערים לבדו על היאכטה. בלג הראשון עד תל אביב הגיע במקום השני.ובלג השני עד אשקלון נאמר לו שהגיע ראשון. בטקס חלוקת הפרסים שנערך באשקלון .נקרא אמנון לבמה והוענק לו הגביע כזוכה במקום הראשון.הוא זכה ללחוץ את ידם של כל המכובדים ואף צולם למזכרת. אולם כחצי שעה אחר כך. נקרא בדחיפות לאחורי הבמה והתבקש להחזיר את הגביע שקיבל.היות ולטענת האחראים חלה טעות והגביע לא מגיע לו. אמנון תדמור באצילות החזיר למארגנים בחשאי את הגביע והוא הוענק בחשאי לאחר. לדעתי מארגני המשט היו צריכים לקנות גביע נוסף (כמה עשרות שקלים) ולהעניק אותו לסירה שלטענתם הגיע ראשונה.ולא "לבזות" את רב חובל אמנון תדמור אשר עשה מאמצים ובגילו תפעל את הספינה לבדו והפליג בצורה מקצועית. (ההפרש בין הספינות לפי לוח התוצאות הוא כ-2 שניות). לתשומת ליבם של המארגנים.ניתן לתקן את הפגיעה חלקית,על ידי הענקת הגביע במסגרת מועדון "כרמל" בצרוף התתנצלות עמוקה.
 

אדם99

New member
אכן סיפור מצער, שהייתי מעורב בו

במשט העממי שבו השתתפתי הגענו במקום הראשון בלג מחיפה לתל אביב בהפרש של שתי שתי דקות לפני הטנטרום, בלג מתל אביב לאשקלון שוב הגענו ראשונים בהפרש של שלוש דקות (לא שתי שניות) לפני הטנטרום. כשעברנו את קו הסיום ווידאתי עם מישל שרשם את התוצאות שהוא רשם את שם הספינה (גלי) נכון. ובכל זאת בטעות הוא רשם את התוצאה תחת השם של ספינה אחרת גלי 2 כך שהתוצאה של הלג מת"א לאשקלון כלל לא נזקפה לזכותנו. במהלך טכס חלוקת הפרסים נדהמתי לגלות את הטעות ומיד עם סיום הטכס פניתי ליוחאי פלצור והעמדתי אותו על הטעות. לשבחו של יוחאי יש לומר שהוא תיקן את המעוות במקום וביקש מטנטרום ומגלי 2 להחזיר את הגביעים. כאב לי "לקחת" את הגביעים ממי שכבר קיבל אותם ונפגעתי מאי הצדק שנגרם לכולנו. יוחאי פלצור התנצל בפני כולנו ולחצנו ידיים בגנטלמניות ולאחר מכן יוחאי התנצל שוב בפורום. בסופו של דבר נשאר לכולנו טעם רע מהארוע אבל מה לעשות shit happend. בעתיד רצוי לבדוק את רישום התוצאות לפני פרסומן כדי למנוע הישנות של סיטואציה דומה
 

amng

New member
לא נעים אפשר להתחלקבפרס בגלאנטיות

|עם אמנון לא? סתם רעיון!4U|
 
סיפור עצוב? אנושי עם סוף טוב

ראשית העובדות. המקום הראשון במשט הערים בדגם העממי מגיע למנחם עם סירתו gali. איש קו הסיום במרינה אשקלון רשם בטעות את שם הסירה כ"גלית" סירתו של אורי ממרינה עכו שהשתתפה בשיוט. התקלה תוקנה במקום אך גביע נוסף יגיע לאמנון עם התנצלות כנה אליו אול מנחם על הטעות שנעשתה בשוגג ללא כל כוונה רעה. לסיום אני מקווה שכל השותפים בפרשה כולל אותי נזכה להשתתף ולהתחרות במש\טי ערים רבים ככל האפשר עד 120.
 
לא להגזים בעצבות הסיפור../images/Emo10.gif

יש דברים מקובלים בשייט, ומקובל בכל מקום שניתן לערער על טעויות של ועדת התחרות, בניגוד לכל ספורט אחר (כמו טעות בהתעמלות באולימפידה האחרונה). הבעיה היחידה היא שבתחרויות מקצועיות (לא כאלו שאורגנו בהתנדבות) יש תוצאות שמפורסמות על הלוח ולפחות שעה (ולפעמים יום) עד טכס חלוקת גביעים או מדליות. עקב היות משט זה יותר עממי ולחץ הזמן בין קבלת התוצאות לסיכומן לא היה קיים לוח תוצאות (לא היה מעולם במשט ערים קודם) ואופציה לזמן עירעור והעירעור נעשה בצורה "פרטיזנית). אסון גדול לא קרה רוב המשתתפים שייטים שנהנו מהמשט וחלוקת הגביעים זה רק ערך מוסף לכך. אם הגביע היה העיכר אני למשל השנה לא הייתי משתתף, כי הרוחות לא היו די חזקות עבור ספינתי (בשנה שעברה ברוחות עזות חזרתי עם 3 גבעים). למרות זאת השתתפתי מאז חידוש המשטים בכל ארבעת המשטים (רק כ- 10 יכטות עשו זאת) ואחד משתי היכטות שבארבע שנים עשו את הדרך מאשקלון לחיפה בכל מזג אויר. נהנתי השנה לשוט בין כ-40 (שיצאו מחיפה) לכ- 60 (שיצאו מתל אביב) כלי שייט מאשר בשנה האחרונה שהיו מעט מידי כלי שייט. מי שאינו עושה לא טועה, מועדון כרמל ויחאי כקצין תחרויות מארגנים את שני המשטים רבי המשתתפים בארץ (משט "דקר" והערים) בהם יש יותר ממשתתפים מאשר בתחרויות השייט השונות במרכז המדינה. קיבלנו פה התחיבות לתיקון הטעות ויותר מזה לא ניתן לדרוש, הלואי שבכל התחרויות בארץ הדברים יתנהלו באותה רמה סבלנות ורוח טובה.
 

lunatick

New member
בקשה

ושוב תודה על השיוט המלבב. ובקשה: אם אין זה קשה לפרסם רשימת כל הסירות המשתתפות וזמן סיום. תודה יואב
 

אהבת ים

New member
צופה במשט מהחוף בחיפה

היה מרהיב לצפות במשט ובכלי השיט הרבים שהשתתפו בו אומנם בחיפה כמעט ולא זזתם אך הצי היה מרהיב כחניכת זבולון לשעבר שמחתי לשמוע שזבולון חזרה לתת פייט רציני שוב ולהיות חלק מהוועדה המארגנת של המשט מישהו צריך להזכיר לצופי ים מי התחיל את ענף השיט והספנות בישראל ועדין שולט בו!...
 
כצופה מהצד בטח הצלחת לזהות את

"תחרות החתירה" מבית היוצר של בית הספר לקציני ים - מבואות ים על שלושת הסנוניות שלהם . עד עכשיו אני לא מצליח להתאושש מההשתתפות הבלתי ספורטיבית של משתתפי מבואות ים בסנוניות. מרגע הזינוק ועד הגעת הרוח הקלה באזור "חקר ימים" הם לא הפסיקו לדחוף את הסירות בתנועות גוף, הטיות מצד אל צד ,תנועות הגה והשיא של הדברים חתירה בידיים. לצערי כל הפניות שלי לסירת הליווי שלהם בפיקודו של זיו (לא יודע את שם המשפחה) נענו בביטול ובזלזול גמור. סירת השיפוט לא נענתה לקריאות בקשר וכך גם לאחר השיוטים לא הסכימו לדון בבקשתי לערעור.(פשוט לא חזרו אליי) כולי תקווה שהמורים ונציגי מבואות ים שהיו בקו הגמר על היאכטה "פזית" ושמעו את טענותיי(לא מכיר את המורים) , יעבירו את המסר הלאה למנהלי ומחנכי בית הספר . אשמח אם חברי הפורום יגנו את התנהגות השייטים בארוע. אגב- יש תמונות המוכיחות את טענותיי , אולם טכנית כרגע אין אפשרות להעלותם בפורום , אני מקווה שנצליח בהקדם לעשות זאת. ליאור.
 

mosheik111

New member
../images/Emo45.gif כל מילה בסלע

כל מי שהיה קרוב לחוף הקזינו ראה את תחרות החתירה,ורק סירות ועדת התחרות לא ראו.... אבל יכלו לשמוע את קצב החתירה ותנועות הגוף ולמורים של מבואות-ים כל האמצעים כשרים????????????????????
 
למעלה