שיוט ערים-דיווחים

מטש

New member
שיוט הערים : יש גם מה לשפר

ללא ספק מגיע יישר כח ליוחאי על פעולתו המבורכת בארגון ניהול וביצוע השיוט והמשט. כל הכבוד גם לו וגם למתנדבים האחרים. אבל יש גם מה לשפר, וצריך להגיד את הדברים כבר בפתיחת עונת השיוטים: 1. הזינוק בתל אביב - לא מקצועי, לא מתאים לסירות גדולות במספר רב כזה ולא מכובד. אני מניח שאין צורך לפרט. 2. תיאום עם השייטים מהמרכז ומהדרום - כמעט ולא היה (למעט פעולתו המבורכת של אורי גרד). עם תיאום נכון ניתן היה גם למצוא סירת זינוק מתאימה ומצוף מול הרוח. התאריכים גם הם שונו ללא תיאום, וחבל. יום א' היה יום עבודה להרבה אנשים שמשום כך לא השתתפו, וזה בשבוע עם חג, ערב חג ושישבת. ומדוע לא שיוט של 3 ימים, כמו בשנה שעברה? 3. שטחי אש - זה נושא כבד בפני עצמו ואגע בו בזהירות. לדעתי אין זה תפקידה של וועדת התחרות להנציח שטחי אש אלו : מספיק שכתוב בהוראות השייט כי האחריות לבטיחות הינה על כל סירה. ( לטעמי האישי המיים האלו אינם שייכים לחיל האויר, לחיל הים או לשריון אלא לכולנו, וייתכן שהגיע הזמן להזכיר את זה לרשויות. לשם השוואה, במועדון אטאקוי באיסטנבול דורשים מהרשויות לסגור את הבוספורוס כל סוף שבוע כדי שהשייטים יוכלו להיהנות ממנו. הרבה יותר יקר ומסובך משיוט ערים פעם בשנה, בחג או בשבת כשכולנו יודעים שאין שום תרגילי אש). ולבסוף, בכל זאת : כל הכבוד, יוחאי.
 
שיוט ערים 2005

מסכים שצריך לעשות תחקיר רציני ולהפיק לקחים לשנה הבאה וחשוב שהמסורת של משט עממי לאורך חופי הארץ תישמר ותקיף כמה שיותר כלי שייט שמבחינתי היעד לשנה הבאה הוא להביא כמה שיותר סנוניות, וליוויתניות. חשוב לקבל משוב אמיתי על מנת לעלות על הנקודות הבעייתיות כמו למשל: 1. אופציה לעגינה בחדרה ופריסת המשט למשך שלושה ימים. 2. שכלול זיהוי הסירות על פי דגמים. 3. רישום מוקדם. 4. אופי המסיבות וההווי בין השייטים. 5. עגינה בחיפה??
 

d19511

New member
אופי המסיבות..

ניתן לארגן ערבי שירה בציבור בירה ומצב רוח...ובמיוחד שירי ים וימאים..
 

Alex33

New member
אכן צריך לחשוב על הפן החברתי בערבים

בשיוט מתמשך כזה.. שילוב של דברים..קצת MINGLE בין שייטים, שתיה ומעט אוכל, וכמובן מוסיקה לריקודים למי שחפץ ושולחנות עם כסאות בהיקף למי שרק רוצה לשבת עם חברים ולשתות משהו, אפילו בתשלום. זהו לדעתי שילוב ש"עשה זאת " בעבר כשהיה מתוכנן היטב ואיכות סבירה.. ישיבה /עמידה , רק "פלאוורה" ומעט נישנושים ללא אלמנטים מוגדרים שהזכרתי קודם שיחזיקו את החברה' בחוץ כדי שלא יחזרו לאחר חצי שעה חזרה לסירות.. שירי ים וימאים...זה נחמד אבל זו נישה קטנה המכוונת בפועל לקהל יעד..קטן,אך נכון ואפשרי כחלק מוגדר מתוך תוכנית כללית. זה לא פשוט, באשר מחוץ לסירות...כולנו אנשים "רגילים" עם הרגלי בילוי שונים ..אך כפי שאירועים מוצלחים הוכיחו שילוב של מספר אלמנטים כלליים ומקובלים-אבל ברמה סבירה- יכולים ליצור ערב מוצלח. כאמור , לדעתי, מקום לשבת סביב שולחנות, קצת אוכל ושתיה ברמה סבירים, מוסיקה טובה עם רמקולים נורמליים ותאורה לאזור, בפנים או בחוץ,הוא בסיס טוב ב"אמצע הדרך" לערב חברתי.
 

בת ים

New member
אופציה עגינה בחדרה../images/Emo45.gif

לדעתי,שיוט תחרותי ארוך שכזה צריך לקחת בחשבון את הטווחים הרחוקים(יחסית, כמובן) ולאפשר עגינת ביניים. וגם שלושה ימים של משט יכולים להיות הפנניג נחמד ולא מעייף מדי.
 
למעלה