שיוט ערים-דיווחים

cynter

New member
כל הכבוד

יוחאי כל הכבוד היה מהנה ומאורגן למופת. רק חבל שלא היתה לנו רוח בסוף החלק הראשון נרשמים לשנה הבאה!!!!!!
 

dov98

New member
כל הכבוד על הארגון ../images/Emo13.gif ---------->

ותיקון קטן למען הסדר הטוב: על הhofit פיקד איציק יניב ולא שמעון מלכה כפי שנכתב.
 
תיקון טעות בתוצאות שיוט ערים 2004

בקובץ תוצאות שיוט ערים 2004 שצרפתי נפלה טעות סקיפר הספינה חופית מאורט ימי אשדוד היה איציק יניב ולא שמעון מלכה כפי שנרשם. שמעון זכה במקום ראשון בין הסנוניות של אורט ימי אשדוד שהשתתפו בשיוט.
 

Alex33

New member
ארשה לעצמי להוסיף על פי מייל של ..

יוחאי פלצור את התוספת הבאה לתוצאות בשם "אחוות הדרומיים"(
:) .."פרט לזה יש להוסיף סנוניות תחרותיות של אורט ימי אשדוד בקטע תל אביב – אשקלון בדרוג הבא: מקום 1 - סנונית 72233 בפיקוד שמעון מלכה מקום 2 – סנונית 71968 בפיקוד רפי חוליו מקום 3 – סנונית 72232 בפיקוד ירון אל עמי "
 
שיוט ערים חויה לשייטים, ליוחי../images/Emo51.gif

כמי שהשתתף בהרנב שיוטים בתקופת הלויתניות והסנוניות וחזר להשתתף בהם בשנתים האחרונות השיוטים היו חויה מרעננת מעבר לצד התחרותי שלהם. כמות כלי שייט ביחד מול חוף משתנה תדירות מפגשים בערב בכמה מקומות יוצר אוירה שונה מאשר תחרות זו או אחרת, פחות המתח התחרותי יותר המפגש והחויה. על ההצלחה חתום בראש וראשונה ידידנו יוחי פלצור שבדרכו יש לו זמן וסבלנות לענות לכולם בקשר (גם אם התשובה לשאלה נאמרה כבר מספר פעמים, לעזור לספינה בבעיה עם ספינתו הקטנה ועוד פרטים קטנים וחשובים שיצרים ביחד את האוירה המיוחדת. אני חושב שאיני מיצג בדברי רק את עצמי אלה הרבה חברים. לכן תודה לך יוחי וכיף להשתתף בשיוטים אותם אתה מארגן. ערב פתיחת השיוט היה נחמד למרות התנאים של המקום שלא פגמו באוירה, החברה היו במצב רוח טוב ורחבת הריקודים או ב"קוקפיט"ים של כמה ספינות שררה אוירה שמחה וחברותית. השיוט התחיל בחיפה ביום שבת בשעה 0800 מול החוף השקט, עם רוח דרום מערבית נעימה. צי הספינות החל להתגלסס דרומה. לראשונה (למיטב ידיעתי) חיל הים התיר לשייטים לשוט מייל מהחוף באזור 30 (במקום 3). למרות הוראות השייט ותדריך ברור של יוחי- משום מה ולמרות שכל שבכל ספינה יש GPS אחד לפחות הרבה ספינות קיצרו ועברו קרוב לחוף. פעולה זו פוגמת בנו בשני תחומים: א. חיל הים עלול בעתיד לחזור למה שהיה בעבר ולמנו כניסה עד 3 מייל מהחוף (בשנה שעברה הורחקו מספר ספינות ע"י ספינה של ח"י) ב. שייט הוא ספרוט של הרבה אמון בהגינות של עצמינו (לא כדורגל) כמו שאיננו מפעילים מנועים יחד עם מפרשים (כי לא רואים אותנו) בשיוט כזה, עלינו לשמור על משחק הוגן באזור עתלית ניתן היה בעזרת התקרבות לחוף להרויח מייל הפלגה ב- C.M.G יתרון משמעותי לכל הדעות. כל דיגמי ה- IRC היגיעו לתל אביב משאר הספינות התחרותיות רק 4 סימו בזמן. למרות שהרוח הסתובבה למערבית ולאחר מכן לצפון מערבית לקראת החשכה (1800 בערך) כבר לא היה שום טעם לשייט וחוץ מזקן השייטים - נחום בן גל (המכונה חתולי)כולם הניעו בזמו זה או אחר (אני ב-1840) ועל מנו שטו למרינה תל אביב שגם שם כמו בקישון היה ערב חגיגי עם מוזיקה וכיבוד באוירה של ביחד. ביום שבת בבוקר בשעה 0900 נערך הזינוק מערבית למרינה תל אביב. ידידנו "מוגיטה" (משה גל) היה במזניק פתח קו זינוק קצר יחסית (כניראה שכח שזה ספינות מפרש ולא אופטימיסטים) היה קצת לחף בזינוק של IRC ועבר בשלום זינוק של היכטות האחרות. כמו ביום הקודם השיוט החל בדרום מערביות והסתים בצפון מערביות. שוב כמו באזור עתלית גם בין פלמחים לאשדוד היו מספר התקרבויות לחוף בניגוד להוראות. הפעם זה פחות השפיע על המרחק בשיוט, כי כולם הסוף סטו מערבה לעקוף את המכשולים צפון מערבה לנמל אשדוד. אשקלון קיבלה את השיטים ברצה בינלאומית כל ספינה שהגיע הובלה ע"י סירת מנו מנחה (נתב) וקיבלה גם עזרה בחוף. כיבוד וטכס הסיום היו לרגלי המנוף ברחבת המספנה עם קטרינג שמכבד את השייטים בכל טוב. בטכס לא היו עודף נאומים מיותרים ונעשה באוירה נעימה. בשם השייטים - תודה להילל על הרעיון המאמץ והביצוע. מקוה שגם בשנה הבאה יהיה שוב שיוט מוצלח ועם יותר שייטים.
 
נספחת לשייט במשט הערים../images/Emo118.gif

מול החוף הדרומי של חיפה התישבה לה ציפור טטנה על ה"אלקיון" ועשתה איתנו את הדרך לתל אביב.
 
תודות

בשבילנו זו היתה הפעם הראשונה בשיוט הערים ולעניות דעתי היינו גם הסירה הקטנה ביותר במשט (סיל 22). לאחר הזינוק בחיפה, כשלושה מייל דרום-מערב לראש כרמל הבחנו בכמות מסויימת של מים בבילג', שלא היה ברור מה מקורם (בדיעבד התברר שהיו אלה מים שהציפו את רצפת הקוקפיט מפתח הניכוז שלו ל"באר" של המנוע, למי שמכיר את הסיל)וחדרו לגוף דרך חורי הברגה שלא היו אטומים. לבד מזאת, לפתע נשבר בקבוק מתיחה של אחת הונטות. בעיקרו של דבר חזרנו לחיפה לתקן הנזקים ויצאנו שוב ב- 14:00. לתל אביב הגענו אורית ואני בשעה 3:30 בבוקר וזינקנו עם כולם ב-9 לאשקלון. היה נפלא. זה המקום להודות ל"אילנא" שהיה איתנו בחיפה ובעזרתו השלמנו התיקונים. תודה גם לאמיר הפנר ממועדון שייטים כרמל אשר ביום שבת, מביתו, הציע כל עזרה שניתן, והתקשר כמה פעמים לוודא שהכל בסדר. תודה לאנשי מבואות-ים על האפשרות לעגינה ולמקלחת בדרך צפונה. תודה גם לראובן זאק שכננו למרינה ובכלל לכל מי שעודד וייעץ. אמנון
 

d19511

New member
כמי שהשתתף בפעם הראשונה..

נהנתי מאוד וגם למדתי המון... כייף לראות ימאים וותיקים . "שאפו" למארגנים.
 

גל קדר

New member
כצופה באזור הרצליה,

היה יפה מאוד לראות ספינקרים ויאכטות שועטים דרומה.
 

בת ים

New member
גם אתם נראיתם נהדר../images/Emo45.gif

לצערינו לא הייתה מצלמה בקוקפיט לצילום הדדי. שמחה שלראות אותך שוב איתנו כאן
 
שיוט ערים 2004נתונים ותוצאות עממי

נתונים: בשיוט השנה השתתפו/נרשמו 59 ספינות + 3 סנוניות. מתוך 59 הסירות 11 היו בדגם ה-IRC 26 הפליגו בקבוצת התחרותיות 22 הפליגו בקבוצה העממית. תוצאות השיוט העממי: יום שבת - חיפה - תל אביב מקום 1 - אמרוד בפיקוד בני קריץ זמן חציה 18:50 מקום 2 - לינדה בפיקוד שבתאי לוי זמן חציה 19:14 מקום שלישי - מיקה בפיקוד פסקו אלכס זמן חציה 19:15 יום ראשון - תל אביב - אשקלון מקום 1 - יסמין בפיקוד אריק שטיינמיץ זמן חציה 15:00:01 מקום 2 - TANTRUM בפיקוד אמנון תדמור זמן חציה 15:00:45 מקום 3 - איקריה בפיקוד אלכס שטרמן זמן חציה 14:53:47
 

natyh

New member
כל הכבוד ליוחאי והמארגנים

ראיתי את המשט מהכרמל בירידה של פרויד היה מחזה מרהיב, כל הים מבת גלים עד חוף הכרמל צבוע במפרשים לבנים איזה יופי . נתי
 
למעלה