שיוט ערים-דיווחים

כל הכבוד למארגני שיוט הערים !!

שיוט הערים התקיים גם השנה כמיטב המסורת המפוארת ורבת השנים. עבודה רבה השקיעו מנהלי מועדון כרמל ובמיוחד יוחאי פלצור קצין התחרות עופרה סביר מנהלת מרינה ת"א והלל רשף מנהל מרינה אשקלון. השתתפות מרשימה של כארבעים ספינות, וארועים חברתיים נחמדים בהתחלה ובסוף. מן הראוי שמסורת רבת שנים זו תמשך גם בשנים הבאות !!
 
שייטים חדשים

בשיוט ערים האחרון נהנתי מכל רגע שהייתי על המים נהנתי מאוד לראות שייטים חדשים שמתיחסים אל הענף והשיוטים ברצינות הראויה ומגיעים להשגים זו דוגמא שלמשקיעים ולמתאמנים סיכוי להתראות בשיוט גל ואליפות ישראל ותצטרפו לשיוטים מהנים אלה
 

Alex33

New member
למי שבאו מה"דרום" זה היה ממושך..

למדי, שלושה ימים ולילות בסירה ( כולל הפלגה מאשדוד לחיפה),רחוק מהבית ומהאינטרנט..קצת כמו הפלגת חו"ל... אכן אירוע מרשים בכמות הסירות המשתתפות, בהכנות של המארגנים ( יוחאי ומנהלי המרינות),בקצאת מקומות עגינה גם במעגנות הצפופות ואירועים בערבים למשתתפים . ה "Grand Finale" היה אתמול במרינה אשקלון בסיום המשט, לאחר (חצי)יום של הפלגה נהדרת בתנאים מושלמים מתל-אביב לאשקלון, שחיפה אצלנו על היום הקודם. היום הראשון של המשט היה ארוך ,ממושך ומעט מתסכל עבור רבים , יום שהחל "נכון" בבוקר בגלסים מול רוח דרומית בדרך דרומה מחיפה והסתיים ללא רוח עם רדת החשיכה לאלה שלא הספיקו להגיע עד השקיעה.. התרשמתי מדברי ה"מקורבים" ( אבל זה לא נתון רשמי) שלמעלה מ 50 כלי שייט זינקו מחיפה דרומה, אבל כ 20 פסלו,הפסיקו את השיוט או/ו נכנסו למרינה הרצליה כשהרוח ירדה כמעט לחלוטין בסיומו של יום לפני שסיימו את המסלול. בכל זאת ניתן היה לראות במרחב בין הרצליה לתל אביב בחשכה שירדה מראה מעט הזוי של סירות עם ספינקר או ג'נקר המתקדמות בחושך ובדממה מוחלטת במהירות של קשר אחד או שניים ברוח ש"נעלמה" , משתדלות להמשיך ולסיים את המסלול...כל הכבוד להם. לאחר שני קטעים ארוכים אלה ( כולל ההפלגה מאשדוד צפונה על מנוע כל הדרך) החלטנו ב MICA שלמרות שנרשמנו ב"עממי", אנחנו לא נניע מנוע כלל ונעשה הכי טוב שאפשר על מפרשים בלבד בקטע האחרון מתל אביב לאשקלון. ובאמת, "עשינו" לא רע בכלל , עוקפים "גדולים וחזקים " מאיתנו ,עד שלבסוף הצטערנו שלא נרשמנו ל"תחרותי".. בסיום התחרות במרינה אשקלון, ההכנות וההשקעה של הילל מנהל המרינה וצוותו כולל מספר לא קטן של מתנדבים ניכרו בכל מקום. זה החל בגוררת שציפתה לבאים סמוך לקו הסיום והתיזה לגובה מיזרקות מים אדירות שנראו למרחקים ( שמה של הגוררת MICA ..
,) צוות קו סיום ערני שקיבל כל סירה בקשר לדיווח סיום,סירות רבות של צוות המרינה שחיכו וליוו כל סירה בנפרד מפתח המרינה למקומה במזח ועזרו לה להתקשר למזחים ( עם מים וחשמל כמובן). זה המשיך בערב מאורגן ומושקע היטב החל בטקס סיום וחלוקת הגביעים מכובד ,בדוכני בירה,יין ואוכל איכותיים ברמה ובכמות ,ובהמשך בערב בידור וריקודים. בMICA ובעוד כ 6-7 סירות יצאנו ב"פלוטילה" לילית צפונה "הביתה" עוד לפני סיום הערב כך שאני יכול רק לנחש שהערב המשיך והתפתח בצורה מוצלחת כפי שהתחיל.. לנו ב MICA היה זה ערב מוצלח במיוחד : החברה הטובה והחברים שפגשנו על המזחים ,ארוחת הערב המושקעת בקבינה , ארוחה מתובלת ביין הונגרי (??..כן..) עוקצני במיוחד שיזכר ( לטוב או לרע..) עוד ימים רבים ושגרם בהמשך ל"חלק מהצוות" לתגובות ספונטניות בלתי נשלטות
.. ו..גביע קטן ומבריק,!! מקום שלישי ב"עממי" של אחד הקטעים שחזר איתנו למרינה אשדוד ,ובתיה דואגת שאני לא אמלא אותו ב( עוד) יין, שהרי צריך להפליג חזור למרינה אשדוד בלילה ואחר-כך לפזר ברכב את אנשי הצוות לביתם... ..באמת אירוע מיוחד וגדול, ושוב
ליוחאי ולמארגנים בכל המרינות ולכל מי שטרחו לארגן ולהרים את האירוע הזה,ולא לשכוח שהכל גם בזכות מספרם הרב של הסירות והשייטים המצביעים כל שנה "ברגליים" בזכות משט רב משתתפים זה. אני מקווה שהמארגנים יפרסמו כאן את המספרים ואת התוצאות של משט זה ושנראה עוד תגובות וצילומים מהמשט.
 

בת ים

New member
היה ארוך וממושך, אבל כייפי../images/Emo6.gif

קצת כמו מסע של כלי תחבורה שונים. סירה,רכבת, אוטובוס... מצא את המשותף-כולם מופעלים ע"ד מנוע דיזל
מזל
גדול שאתמול היתה הפלגת מפרשים-נטו מופלאה מתל אביב לאשדוד. יופי של אירוע, כל הכבוד למרינה אשקלון על האירוח והביצוע המושלם וקבלת הפנים. ולכל המארגנים
בשנה הבאה מזמינים עוד
מהכיוון הנכון
. לצוות המתחלף שלנו בMICA, נהנתי מכל רגע במחיצתכם. כן, אפילו ברגעים הפחות מהנים. וקיבלנו גביע יששששששששששש! איך אלכס אומר, עוד גביע ונבנה לנו מדף מיוחד-כן ירבו.
לכולכם.
 

Alex33

New member
עקב תקלה טכנית אצלי, הוספת תמונות

מתעקבת בינתיים..
 

Alex33

New member
..ותמונות אחדות ב"טעם אישי" ...הפעם

לא ספינקרים מתנופפים ( הם "ברחו" מוקדם..) או מלחמות קו הזינוק ( גם אנחנו הינו באמצע)..רק כמה מראות ב"שוליים"... ..בוקר ערפילי באיזור חדרה, ארבות, עשן, מגדלי ברזל, הכל צבוע באפור כהה של ענני לחות כבדים בשעה מוקדמת זו של בוקר..
 

Alex33

New member
וכאשר השמש הצליחה סוף כל סוף...

להתרומם בין העננים ולהאיר בכתום מעורפל את הים למטה, צצה לה מזרחית לנו .."אלקיון" של זאק, שעשה גם הוא דרכו צפונה לחיפה.מראה מיוחד ויפה במרחבי הים הכתום והריק מכל כלי שייט אחרים.. צריך להגדיל את התמונה כדי להבחין בסירה..
 

בת ים

New member
סוף, סוף רואים שהיה קשה../images/Emo6.gif

אם אני לא טועה..זה היה הצלם והנהג
ולא צלמת.
 

Alex33

New member
ולמחרת מגלססים דרומה,זה כבר...

נראה "רציני יותר" נכון?? הסקיפר מצלם, הטרימר עסוק במפרשים והבנות .."למעלה"..וכולנו נהנים.. ובהקשר זה, מתגלגלת לי בראש אימרה קולעת למצב, שקצת עצוב להיזכר בה עתה , ממש לא קשורה לאירוע ובכל זאת אשתף אתכם.. .."מה רע..??" היה אומר ידידי דני רונקין, איש מיוחד ושייט ותיק שהלך לעולמו בחטף בין פיניקה לאנטליה ביום כיפור אחרון..... ..והוא היה מגלגל באיטיות את המילים ומחייך חיוך ילדותי רחב כאשר היה מכין לנו עוד "משהו קטן" ,לחברה הרעבים תמיד, בסירתו "אליקים" אותה בנה במו ידיו ,ושהיה לה המקרר -ומגוון תבלינים- גדול ללא שום יחס לסירתו הקטנה.. גם .."מה רע.??"מתגלגל נוסף,לאחר שהינו מתיישבים עם בירות ביד בקוקפיט באמצע הים או במרינה ביפו, שעות מופלאות של ים+שלווה+חברים שכולנו צריכים לדעת להנות מהן ולהוקיר אותן...כל עוד זה נמשך. יהי זיכרו ברוך..
...
 

Alex33

New member
סירות בהיכון בקו הזינוק בתל-אביב

אנחנו נצטרף כרגיל..בהמשך..
 

Alex33

New member
סירות המשט ממלאות את רציפי...

מרינה אשקלון והכל נעשה בסדר מופתי ובאווירה טובה.. "כן, כל כך נעים לראות מרינה מלאה.." על משקל השיר הותיק ( "לא כל כך נעים לראות גן סגור..")
 

Alex33

New member
טכס הסיום והרבה גביעים מבריקים...

בצד שמאל של השולחן על במת הכבוד ,מחכים לשייטים נלהבים. הילל מנהל המרינה נואם,ודאי גם הוא מרוצה- ועל כך הוא עמל לא מעט- מהערב המוצלח במרינה אשקלון כן ירבו המשטים והאירועים המוצלחים
....
 

Alex33

New member
ולאחר פניות רבות..

שלא כאן המקום למנות אותם..( אבל ניתן , על אצבעות יד אחת , ופחות..)לא יכלתי לעמוד בלחץ ( לקרוא בפיתוי) לצרף תמונת שקיעה מושלמת של היום הראשון, שקיעה עד האופק, עד קו המים.. טוב, כל אחד והחולשות שלו..
 
תוצאות שיוט ערים 2004 תחרותי

מצורף קובץ תוצאות שיוט ערים 2004 לספינות תחרותיות ו-IRC להתראות בשיוט ערים הבא סוכות 2005
 

yam12

New member
תודות ליוחאי ונמארגנים

כל הכבוד ליוחאי למארגנים ולכול מי שהשתתף נתראה שוב בשיוטים הבאים לשייט, תחרות והכי חשוב לאוירה ימית חג שמח לכולם ונפגש על המים
 
למעלה