סט דיסקיות לגיר בוואריה 44 2002 מנוע וולוו פנטה d2-55

סט דיסקיות לגיר בוואריה 44 2002 מנוע וולוו פנטה d2-55

איפה אני יכול להשיג סט דיסקיות לגיר בוואריה 44 2002 מנוע וולוו פנטה d2-55
 

gb228

Active member
חלקים למנוע וולוו

1 - [URL]http://keypart.com[/URL] - יש שם חיפוש לפי סוג המנוע, אבל אני לא בטוח שהם מחזיקים חלקים כאלו. הם מאוד ידידותיים כך שכדאי לכתוב להם אם לא מוצאים - אולי ישיגו או יפנו אותך למקום אלטרנטיבי.
2 - [URL]http://euromarineparts.com[/URL]- גם כאן ניתן לחפש לפי דגם המנוע. הבעיה עם האתר הזה היא שהם לא שולחים לארץ אבל אולי יש לך אפשרות לשלוח למישהו באירופה ומשם להעביר לארץ. בכל מקרה כדאי להכנס לאתר הזה כי יש שם שרטוטים של כל המנועים וניתן משם להוציא את המק"ט המדויק של וולוו ומשם לנסות להמשיך לחפש.
3 - באיביי יש סוחר יווני שהשם שלו שם הוא aftermarketmarineparts - ניתן לשלוח לו משם הודעה כדי לברר אם יש לו את החלק הספציפםי שאתה צריך (לפי המק"ט שמצאת באתר הקודם).
 

benamir1

New member
שלום ,

כנס לאתר השני , מצא את החלק ואת מס הקטלוגי שלו , עכשיו תוכל לפנות לכול אחד באירופה , אני פניתי בקפריסין לבחור בשם :
anthony nadav kiesari
והוא עזר לי [ החלק הגיע לארץ עם ספינה שחזרה מקפריסין ] מה שכן , אני גם מציע שתבדוק את המחיר "שם" וגם בארץ [ וולו פנטה ישראל ] יכול להיות מצב שיהיה יותר יקר בארץ ב 250 - 300 שח , אז שווה להזמין פה [ לדעתי ] בלי כאב ראש
 

avrunin1

New member
חלקים למנוע וולבו פנטה

שלום לך
ברשותי חלקים למנוע וולבו פנטה 55 שהוחף שבוע שעבר בוולבו 60 טורבו
המנוע וחלקיו במצב מצויין בין היתר יש לי אלטרנטור,סטרטר, משאבת הזרקה ,ברך וגיר,מדחף,מחלף חום,משאבת שמן,אינגקטורים חדשים,חלקי קלאץ,ראש,ועוד
יוסי אברונין :054-5353261
 
למעלה