פירגון לאנשי מקצוע הוגנים

  • פותח הנושא CYC10
  • פורסם בתאריך

CYC10

New member
פירגון לאנשי מקצוע הוגנים

סיפור עם פלוטר שעובד לסירוגין ולאחרונה הפסיק לחלוטין.
הפלוטר פורק ונמסר למתי שטרית ( ההוא מאירוע מציאת השייט שנפל) לצורך בדיקה ותיקון. מתי לאחר שפתח בדק וסקר , קבע, הפלוטר תקין אין מה לתקן, תבדקו את החיבורים בספינה. הפלוטר הורכב ונמצא שוב שאינו עובד, כל זאת לקראת הפלגה ללרנקה.
עם ההגעה ללרנקה, פנינו לסוכן המקומי של ריימרין, קוסטס דמינאו, הגיע לספינה עם פלוטר חלופי, בדק ותוך 3 דקות הראה לנו נתק על הקו. כאן אמר לנו, מכאן תמשיכו לבד. התנגד לקבל כל תשלום ולו בגין הביקור בספינה לצורך איתור התקלה. שני הטכנאים מתי וקוסטס הפגינו מקצועיות, הוגנות על אף שכל אחד מהם יכול היה להכניס את כל האלמנט.....
יישר כח הלוואי כולם יתנהגו כך.
מי שיירצה פרטים נוספים מוזמן לפנות בפרטיץ
 

Vitorz

New member
פרגון

כל הכבוד. אנחנו וקפריסין באותה הליגה!
 

JustSailing

New member
מפרגן ובהחלט

סיפור דומה קרה עם מד העומק, מתי בדק, עבד וקבע שהכל בסדר ולא לקח אגורה.
 
למעלה