ניהוג לאחור עם הגה טילר

יiאב ל

New member
ניהוג לאחור עם הגה טילר

למישהו יש נסיון עם מעצור/מגביל טילר בניהוג כזה? יכול לעזור?
 

gerson1

New member
נסה לפרט את הבעיה-אין הבדל מבחינת מדף ההגא, ודווקא ההיגוי

מדויק יותר
כלומר, אין סיבה לעצור, ובמידה והמהירות בשליטה ההפלגה נוחה יותר
http://www.bwsailing.com/bw/columns-blogs/when-your-steering-faills/

 

יiאב ל

New member
הבעיה היא שבניהוג רוורס,

במהירות קצת יותר מזחילה, הלחץ על הטילר בפניות גדול וקשה להחזיק אותו.
 

1שריל

New member
טילר

תידרש לסטופר/מעצור/מגביל שיעצור את ההגה בנקודות ימין שמאל . צריך לקחת בחשבון היכן לשים את המגביל (רצוי מחומר רך/גומי) קח בחשבון שתופרע יכולת המנברה ומן הסתם תוגבל גם בהפלגה לפנים/קדימה . למיקום חשיבות עקב הלחץ/כוח שיפעל הן מצד ההגה/צירים והן מצד גוף כלי השייט .
 

1שריל

New member
טילר

רק עכשיו קראתי את הודעתך השניה . הדבר המתבקש הוא אולי הגדלת המנוף אם ניתן/אפשר או שינוי בלוח ההגה מה שלא כל כך מקובל
 

zina71955

New member
הדבר המתבקש הוא:

- מהירות נכונה ביחס לרוח וכיוונה
- מיצוב ההגאי ביחס לידית ההגה
- תנועות מתונות ולא דרסטיות
אם הידית תוארך והנ"ל לא יתבצע כראוי הארכת הידית לא רק שלא תעזור אלא שהיא יכולה לגרום נזק. או, במילים אחרות, תימרון סירה תלוי ביחוד במיומנות האישית של המשתמש.
 
למעלה