המצבריה מראה 13.5 לפני עבודה, יורדת ל 10.5 במהלך העבודה, אבל חוזרת ל 12.5 אחרי מנוחה קצרה מאד. מרגיש לנו כאילו החרטומן עייף. האם לדעתכם המצבריה גמורה? היא מסוף 2013. תודה.
אבל לשימוש מושכל בחרטומן נראה לי שזה בסדר גמור - זרם גבוה לפרקי זמן קצרים.
צריך באמת להקפיד על שימוש לפרקי זמן קצרים שאחריהם יש טעינה (ולא כמו שראיתי פעם מישהו ביציאה ממרינה הרצליה משתמש בצורה כמעט רציפה עם החרטומן במקום בהגה).
אני גם לא יודע איך העסק מחובר אצלך למערכת הטעינה - אם מחובר רק לאלטרנטור אז צריך להקפיד שהמנוע יעבוד מספיק זמן אחרי השימוש וגם להקפיד לטעון מדי פעם כשהסירה לא בשימוש לאורך זמן כדי להתגבר על נושא הפריקה העצמית.
רוב החרטומנים שראיתי מסתפקים במצבר בודד כי משך ההפעלה קצר
והמנוע והטעינה פועלים במרץ ממילא.
בהמשך למה שנכתב כבר קודם ולפני שתזרוק את המצברים ממליץ להחליף עם מצבר תקין ולבדוק.
חרטומן יכול להיות "עייף" גם בגלל ברניקלס בתעלה שלו וגם ייתכן שמשהו מפריע לו להסתובב (כמו חוט-דייג/חבל/ניילון) ולכן הוא יצרוך זרם.
האם לשני הצדדים הוא "עייף"?
המצבר בן שנתיים וחצי - זה לא אופייני.
החלפנו אתמול את שני המצברים. אחד מהם אכן היה לא תקין בעליל - חם מאוד, מנופח, ונראה שהמשיך להתחמם עצמאית גם זמן רב לאחר שנותק והוצא החוצה.
המצבר השני נראה תקין.
הציעו לי לבדוק אם המטען מוגדר נכון לסוג המצבר, ואת זה אעשה בקרוב.