מעגן הקישון

danielia1

New member
שכן נחמד , האם רק לדריכל בינה והבנה?

האם אדם מהשורה עם השכלה ממוצעת לא יכול להבין? אצלך בבית, כשאתה מתקלח, המים ניקווים במטבח או בסלון? אני מניח שלא. אז אני מניח שהשרותים הם לטעמך. טוב.
 

מאיר ריבא

New member
פיניקה

לכל המשתשמים בפיניקה כדוגמה שגם שם בלילה לא נקי וכיוצ"ב. בילינו שם במסגרת הכריסטמס רגטה שלושה ימים ולילות. בנין השרותים היה מבריק כל הזמן. גם בלילה בכל שעה שהיא. הגענו לפיניקה בערב ועד שהגענו למקלחות השעה הייתה קרובה לחצות - המים היו חמים והמקלחות נקיות למופת.
 

zina71955

New member
אכן, מאיר ריבא צודק. הייתי בכמה מרינות בחיים

שלי. בפיניקה, קמר, בודרום, טורגוט ריס, קוס, לרוס ועוד ועוד, השירותים נקיים בכל שעות היממה. למען ההגינות, זה לא שייך רק לניהול המרינות אלא גם להתנהגות המשתמשים. בלרנקה לעומת זאת המצב משתנה, יש ישראלים בכמות גדולה או אין, ויסלחו לי שייטינו. מדוע צריך בלרנקה לתלות שלטים בעברית (בחלק מהמקרים אני כתבתי אותם לבקשת משרד המרינה) שהשייטים מתבקשים לשמור על הניקיון? בעברית, לא באנגלית ולא ביוונית. ובאשר לשירותים במעגן שביט. מנקים, נכון, פעם ביום. אך הבעיה של הניקיון המשתבש סמוך לאחר פעולת הניקוי נעוצה הן במשתמש והן באיכות הבניה. שיפוע המרצפות (אצל הבנים) הוא הפוך. צדק בזה דני. במקום שהשיפוע יהיה לכיון פיתחי הניקוז הוא מהם והלאה. אחרי שתיים שלוש מקלחות יש שם מקווה מים. מגבים - אין. בפיניקה לא צריך, בקישון - כן. באשר למים חמים. נדמה לי (תקנו אותי אם אני טועה) שחימום המים בקישון נעשה יל ידי בוילר חשמלי בלבד ואין דודים סולריים. בארץ שלנו.
 
קצת גאווה ישראלית בישראלים

נכון שצריך להעיר על התנהגות לא הולמת ועל מצב טעון שיפור כי רק כך נוכל לתקן אבל בכל זאת אם הגיעו ישראלים לפיניקה לשלושה ימים והשרותים היו נקיים אז לא הישראלים מלכלכים בקפריסין נהוג להשליך את הניר לפח ובישראל נהוג להשליך את הניר לאסלה ולכן היה כתוב בעברית נא להשליך את הניר לפח בחיפה רוצים לחסוך בחשמל ולכן אם מישהו רוצה להתקלח ידליק את מפסק המים החמים וימתין חצי שעה (ברור שעדיף חימום סולרי) אם באמת יש שיפוע הפוך ברור שיש לתקן (רק מי שעושה יכול לטעות) אבל בגלל זה להשמיץ? בקפריסין יש ליכלוך של בדלי סיגריות. האם זה בגלל יאכטונרים ישראלים מעשנים או בגלל מעשנים מקומיים? קשה לי להבין את מי שמתגאה שכתב בעברית לא ללכלך ולא אוהב להיות בחברת ישראלים ובכל זאת נמצא רוב הזמן בחברת ישראלים. את כל האנשים עשו באותה צורה יש המקפידים יותר יש המקפידים פחות יש הטועים יותר יש הטועים פחות אבל לא ניתן לחלק לפי ישראלים ולא ישראלים.
 

yamyam176

New member
די כבר בכיינים

אינני נוהג לכתוב בפורום אך הפעם באמת שאני מרגיש צורך. לדעתי יש כאן השתלחות מיותרת בצוות המעגן בקישון מכמה סיבות: העלאת המחירים לא תלוייה כלל במורדי וברונן . במקרה זה הם השליחים וזה לא יעזור לאף אחד ללכלך עליהם. גם המחיר אחרי העלאת המחירים הוא זול משמעותית למרינות אחרות בארץ. נכון שהמיים לא נקיים אבל כל השירותים למעט הספנה ניתנים בצורה מלאה וטובה במעגן בקישון . יש מקומות עגינה די נוחים , המקום מוגן לחלוטין וניתן לצאת ממנו בכל יום לים , יש חשמל , יש מיים , אין גניבות יותר מבמקום אחר ויש חנייה ובשפע ואפילו קרובה לסירה. פרמטר נוסף חשוב מאוד הוא הקרבה לבית , אני מוכן לשלם כסף כדי שהסירה תעגון ליד הבית . אין לי כוח לנסוע כל פעם להרצליה (במקרה הטוב אם יש מקום) כדי להחליף בורג בסירה או כדי סתם ללכת להעביר זמן עליה, הקרבה לבית שווה כסף ולפעמים גם הרבה!!. אם יש במעגן אנשים שעוגנים רק כי זה היה זול להם והם לא מהסביבה , אז שיועילו בטובם להפליג למקום אחר ולפנות את המקום לאנשי האיזור . המחיר עד היום היה מצחיק , בגלל צורת חישוב התעריפים יותר זול לעגון סירות מנוע קטנות ורעועות מאשר להוציאן מהמים ולגרור אותן פעם בשנה לים . לדעתי צריך בכלל ליקר את התעריף לסירות מנוע הקטנות שיכולות להגרר בקלות ע"י רכב . מקומן לא במעגן שבן כה מלא עד 0 מקום. בנוסף לכך אני לא מבין מה רוצים ממורדי ורונן , אני חושב שהם עושים עבודה טובה , תמיד יש למי לפנות במעגן והם מקשיבים ועוזרים היכן שיכולים , צריך לזכור שזה לא המעגן הפרטי שלהם והם לא כל יכולים , תזכרו שזה לא מרינה פרטית אלא מעגן של חנ"י ובהתאם לכך גם כל הבירוקרטיה והקושי בלקדם תהליכים. לגבי אלו שמקטרים על השירותים , ברוב הפעמים שנכנסתי הם נקיים ומסודרים , בכל זאת אלה לא שירותים בבית ולכן אין סיכוי שיהיו נקיים לחלוטין . תמיד צריך להקפיד לא לאפשר לאף אחד שאין לו סירה להכנס אליהם. אני יודע שיש מהלך בנידון כדי לעבור לפתרון אלטרנטיבי מהססמא שכולם כבר יודעים. לסיכום , אני מציע מכולם להרגע , המחיר החדש עדיין סביר השרות שניתן ע"י מורדי ורונן טוב, ומי שלא טוב לו ,מוזמן לקחת את רגליו , לעלות על סירתו , להתיר חבלים ולהפליג לשלום , אולי הוא ימצא מקום יותר טוב בשבילו.
 

מורדי29

New member
סתם מידע

לאלה ששכחו ולא ידעים, עד לפני שנה וקצת לא היו כלל שירותים ומקלחות לשייטים,קבלת היתרי הבניה מהעירייה וחיבור המבנה למערכת הביוב העירונית לקח כ4 וחצי שנים.עלות הבניה +האיבזור עלה 1.2 מליון ש"ח..השירותים והמקלחותמיועדים רק לשייטים ולנוחיותם לא לדייגים וגם לא לבאי פארק הקישון(זה לא היה קל בלשון המעטה למנוע שימוש מהדייגים ומבאי הפארק.. הקוד ניתן רק לשייטים באם הם לא היו מעברים את הקוד לה לא מורשים, אז בהחלט זה היה אחרת!!!!!!!. יש מנקה 6 ימים בשבוע 5 שעות ביום,(להוציא שבת המקלחות התאמות גם לחברי הנכים בעלי מוגבליות של נגישות על פי חוק..ביממה "צורכים" שם כ30 גלילי נייר טואלט. במהלך השנה האחרונה הוכנסו והושארו שם 50 מגבים "שנעלמו" פעמיים נעקרו ידיות של הדלתות, לא פעם נגנבו פחי אשפה ומקלחונים.ופעם נעקרה אסלה משירותי הנשים.עובד נקיון התפטר לאחר שפעמיים מצא את קירות החרסינה מרוחות בצואה!.....זה לא נעשה על ידי עובדי המעגן!!!! מי שמעונין מוזמן לראות את צילומי הנזקים במשרדי. צדק ים ים, בחודש פברואר כנראה יהיו כרטיסי- ציפ קרבה אישיים אני מצפה שגם המשתמשים המורשים ידעו קצת לשמור על הנקיון והציוד כי בסופו של דבר זה מיועד להם. מורדי
 

אבי 2203

New member
חבל מאוד שאלו התגובות

במקום להגיד בפשטות נבדוק את עצמנו, נדאג שציבור המשתמשים יוכל לנקות, נראה לכולם שביחד אפשר לייצר תרבות אחרת מנסים להגיד שזה מה יש ושאי אפשר אחרת, מכפישים מרינות אחרות מה בסך הכל אמרנו? שכדאי שכולנו נשמור יותר על הנקיון, שנתנהג לשירותים כאילו הם חלק מהסירות שלנו.
 

רון 198

New member
מה קרה ? הפלגתם בחסקה ?....

אפשר גם להתקלח בספינה,אם השרותים לא היו נקיים לשביעות רצונכם. גם לי קרה לא אחת שהגעתי להרצליה או ת"א בלילה והשרותים שם היו מתחת לכל ביקורת ,למרות ששם הכניסה היא באמצעות כרטיסים אישיים.
 

אבי 2203

New member
האמת ששנים הפלגנו בחסקה

אני חוזר ומדגיש שזה שבמרינות אחרות מלוכלך זה לא הופך את הלכלוך וההזנחה ללגיטימי, אני מציע לכל המגיבים לקרוא פעם נוספת את כל השרשור ושכל אחד יבדוק איפה הוא יכול לשפר את המצב! וזה שמגיבים במודגש עדיין לא הופך את המגיב לצודק
 
שאלה שלא ממש קשורה ל-00, או לענייני...

ה"עולם-התחתון". . מי אמור לחתום על הקלירנס במעגן השביט? הפקידה בלבד? ומה קורה כשהפקידה חולה או נעדרת מכל סיבה שהיא? אין חתימות וממתינים בסבלנות שתחזור? גם כשזה יכול להיות מספר ימים? . אודה לתשובה מסודרת ומוסמכת.
 
תתחיל להיות קצת חיובי

נראה לי שהשאלה נשאלת לא על ידי בעל יאכטה. כאשר ביקשתי קלירנס במעגן שביט קיבלתי אותו. אם רותי לא היתה רונן היה דואג לקלירנס ולאישור כניסה לנמל. אל תחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר במעגן. אם יהיה לך כלי שייט בקישון ותפנה למשרד תראה שניתן לפתור בעיות.
 
שאלה במקומה! חיובית מאוד....

שאמורה לשרת אותך לא פחות מאשר את האחרים. אתה צודק, אינני בעל יכטה. אז מה? אז מה הקשר? אינני מחפש בעיות, הבעיות קיימות, צריך להפסיק לטטא אותן מתחת לשטיח. . השאלה לא הופנת אליך, ולא מנומס לסתום לאחרים את הפה. את סידרת החינוך שלי עברתי בהצלחה יתרה ואינני זקוק לציונים מאיש. אני שמח ביותר בשבילך, על כך שאצלך הכל בסדר והעולם וורוד. . הפלגות (ועגינות) שמחות ובטוחות.
 

swfm

New member
אכן שיפור משמעותי יחסית למצב הקודם, אבל...

יש עדיין מה לשפר. הנושא נדון בפירוט באתר "נגישות ישראל" (בקישור למטה). הדף כולל תמונות וסקירה "היסטורית". בנושא המגבים וההצפה של השירותים - אכן יש בעיה של שיפועים הפוכים במקלחות הגברים. אם יש אחריות של הקבלן, צריך לתבוע ממנו לתקן את זה, כי יש להצפות כאלה גם השלכה בטיחותית עבור חלק מהמשתמשים. בנושא "כרטיס הצ'יפ" והקודים, חבל שגם כאן הולכים לפתרונות כמו אזעקות, גדרות, מחסומים, חומות וכו' במקומות שהיו פעם פתוחים. זה פתרון נוח (יחסית לאכיפה וחינוך), אך בדרך הזאת הבעיות רק יעצימו. לדעתי השירותים צריכים להיות זמינים גם לאורחים ורצוי שיתחזקו אותם ברמה גבוהה יותר מהמקומות שהוזכרו. אגב, אפשר גם בשבת (כפי שמנקים רחובות בתל-אביב, למשל). זה היום שבו חלק גדול מהיאכטונרים פעילים...
 
כל שכתבת נכון...

המסקנה מדבריך היא שאנחנו מדמינים, והטפטוף מלמעלה הוא בסך הכל גשם?
 
למעלה