מעגן הקישון

laluka1

New member
מעגן הקישון

ביום שישי האחרון הגענו בהפלגה ישירה מפיניקה לחיפה, מקפריסין פינטזנו על מקלחת חמה עם ההקשרות. הגענו בשעה תשע בערב לאחר ביקרות דרכונים, הלכנו להתקלח. גועל נפש כזה לא ראיתי מיימי, אפילו במחנה פליטים בעזה יותר מלבב. טינופת, מים קפואים והכל מוצף מים. בושה וכלימה אם זאת קבלת הפנים שמקבלים, אני לא רוצה לחשוב מה אומר יאכטונר תייר שמגיע למדינה.
 

tillerman

New member
יש מקלחות חדשות אולי הייתם במקלחת הדייגים

לפני שנה חנכו מבנה שרותים ומקלחות חדש לגמרי שנמצא קרוב למזחים באיזור החנייה הדרומית (חניית כורכר). אולי הלכתם למקלחות של הדייגים שנמצאות באיזור המחסנים /בתי מלאכה של הדייגים. הכניסה למקלחת היתה באמצעות סיסמא שקיבלנו מהמשרד.
 

H a i f a

New member
צר לי על הרושם שקיבלת

אנחנו עובדים כרגע על תודעת השירות. בעתיד, תביא מהביית את המשרתים שלך, כי לשלנו נגמרה הבטריה.
 

גל 212

New member
מצער לשמוע.

אני עוגנת במעגן ומעולם לא נתקלתי במה שאתה מתאר. מנסיוני המקום חדש מתוחזק נקי מאוד עם מים חמיםו כל הציוד הנלווה. בהתחשב שכפי שאתה טוען הגעתם בשישי בלילה יש רק להלין על חברינו שפשוט מטנפים ולא מנקים אחריהם ופוגעים בשייטים אחרים. אם כך המצב יתכן שהנהלת המעגן צריכה לשנות את אפשרות הכניסה למבנה ולהחליף מקודן לכרטיסים אישיים שלא ניתן להעברם לאחרים. למיטב ידיעתי השרותים והמחקלחות מיועדים רק לשייטים ובשום אופן לא לבאי הפארק הצמוד או לדייגים
 
יורשה לי לפקפק. ברוך הבא לפורום כמובן. אז ככה: באתם ביום שישי האחרון. נכנסתם בלי קוד למקלחת שאולי היא קרה ומלוכלכת אבל הדלת נסגרת בה היטב. אגב חבל שכל אלו שהתקלחו בה לפניכם לא השתמשו במגב. מה גם שבתשע בלילה בשום מרינה בעולם אין מנקה, גם בפיניקה, שממנה הגעתם, המצב בערב לא מזהיר. בוודאי דיווחתם בבוקר למשרדי המרינה. תמיד יהיו תהיות מדוע שלא תתקלחו בבית או אולי בספינה שיש בה עכשיו מים חמים. יש להניח שאתה קורא דומם בפורום, מזה שנים, ולא מצאת שום צורך לכתוב לפני כן ומעולם גם לא כתבת, אבל רצת היום להרשם כמשתמש חדש בתפוז והדבר הכי דחוף זה לכתוב על המקלחות של המעגן. למה שלא תספר על הדולפינים שפגשתם , על השקיעה המדהימה, הטונות שתפסתם בדרך, החברותא בהפלגה..... אם מצב "היאכטונר התייר" נוגע לליבך, עשה מעשה. שב וכתוב לרשויות על מצב ממשי לא דמיוני כלל: דמה בנפשך מה קורה כשהוא ("היאכטונר התייר") מגיע נגיד עם זוגתו, נגיד לת"א בשמונה בלילה - ממש ממש גרוע אפילו לא נעים. הוא בעצם הגיע שעה לפניכם אבל ממתין כל הלילה בים, ברוח, בקור, בגלים. או הרבה יותר מפחיד: בשלוש לפנות בוקר כששעה קודם לכן קפצה עליו "ספינת מלחמה ישראלית עם חיילים לבושים כמו חייזרים" (כך הם כותבים בפורומים בחו"ל אחרי טראומת הדבור בלילה(החייזרים אגב אלו הלוחמים עם אפוד וקסדה)) וגם כאן אף אחד לא נותן לו לגשת למרינה לפני שבקרית הגבולות ושאר החברה מתייצבים בבוקר או לא מתייצבים בבוקר ושולחים אותו במקרה הטוב להרצליה במקרה הרע לחיפה. מצטער, לא קניתי. לי זה נראה כסתם עוד השתלחות שתופסת טרמפ.
 
ועכשיו, יורשה לי לפקפק?....

אתה חושב שסתם ככה אנשים קמים בבוקר, מסמנים מטרה וחותרים למגע? . מה אנשים רוצים בסך-הכל? תרבות פנאי שקשורה לים, בדיוק כמוך! אם חלק מהנורמה היא לשלם כסף? אז מגיע לנו תמורה גם אם זה יעלה שקל אחד לשנה, ע"פ חוקים, תקנות וצווים שקיימים בארץ. אפשר להוסיף לכך גם נורמות לא כתובות! . מישהוא החליט לזעזע את המערכת בצורה קיצונית מידי. אותו אחד (לא משנה מי האדם או הגוף) לא יכול לצפות שהעיניין יעבור על סדר היום. גם זה סוג של נורמה. . לגבי כל ההשוואות שהבאת, ממש לא רלוונטי! אתה מנסה להצדיק אוולת אחת ע"י אוולת אחרת?! . אם חיפה ומעגן השביט מוגדר כנמל כניסה/יציאה היחיד בישראל שעובד 24/7/365, יתכבד המקום ויתן שירות בהתאם להגדרתו! ע"פ חוק/תקנה/צו. כל האמור גם לשרותי עגינה, הספנה/אספנה, סולמות בטיחות, שמירה, נקיון, סימון ושילוט...וכו'...
 

Gil Barzilay

New member
מילה טובה

ראוי לציין את ניקיון המקלחות והשירותים (לפחות בשעות פעילות צוות הניקיון), המים שלרוב חמים והיחס האדיב של הצוות. דווקא בנושא הזה - זהו שדרוג רציני ממקלחות הדייגים המעופשות ואפילו נוח יותר ממקלחת ביאכטה. גם במרינת פטייה המהוללת, נתקלנו במים קרים בלילה. ברור שאחרי הפלגה מתישה - זה יכול לעצבן, אבל קצת פרופורציה... לגבי הניקיון - הבעיה נעוצה באמות המידה הלא תרבותיות של אנשים מסויימים שמשתמשים במקלחות ושירותי המרינה לאחר שעות עבודת צוות הנקיון, מטנפים ואחריהם המבול. לא פעם הערתי לחבר'ה כאלו שלפחות יעבירו מגב - אבל לא מעניין אותם כלום. אולי כדאי להחליף את הקוד שאמור להיות בחזקת קהילת השייטים ולא כל דכפין.
 

אבי 2203

New member
המקלחות

גם אני הגעתי באותה הפלגה ועם אותם פנטזיות... וגם לי הכל התקלקל ברגע שפתחנו את הדלת עם קוד! שאותו קיבלנו מהמועדון שבו אנחנו חברים! בהפלגה הקודמת שהגענו לחיפה שאגב הוזכר כי הוא נמל הכניסה היחיד שרלוונטי למי שלא מפליג במנועית שרצה ב35 קשר ויכול לתכנן את השעה המדויקת שתתאים לשעות העבודה המקובלות, המקלחות היו נקיות ומזמינות ומכאן הגיעה הפנטזיה. הביקורת שלנו היא ביקורת בונה והיא פונה בעיקר לחברינו העוגנים בחיפה, תתנהגו למקלחת כאילו היא חלק מהסירה שלכם. לגבי ההפלגה היא היתה מדהימה אומנם דולפינים לא פגשנו אבל זריחות, שקיעות, נופים, חברותה.... אבי
 
יאכטונרים תיירים

לא צריך לחשוב מה אומרים יאכטונרים תיירים. גש לרציף הצף המערבי יש יאכטה עם זוג תיירים שהגיעו לישראל "רק בגלל הרוח" .שאל אותם על המעגן ועל ההנהלה. הם נמצאים למעלה מחודש ולפי מיטב ידיעתי עוד לא מתכוונים לעזוב. לא נקי ומוצף ברור שזה לא טוב אבל אין שירותי ניקיון בלילה גם בפיניקה . מים חמים- האם הדוד צריך לעבוד 24 שעות? .יכול להיות שזה בזבוז משאבים מקום להיקשר היה לך, בקורת דרכונים היתה לך ביום שישי בלילה אז יש גם דברים טובים בישראל בכלל ובחיפה בפרט.
 

אבי 2203

New member
הדברים הטובים

אין ספק שבחיפה יש דברים טובים ואפילו מאוד! היחס שקיבלנו ביום שישי בלילה מהשיטור הימי, מבטחון הנמל, ממשטרת הגבולות היה ברמה שבהרבה מקומות צריכים ללמוד ממנה!!! כל זה לא עומד בסתירה למה שנכתב על המקלחת והשרותים שאגב ההזנחה לא היתה של מס' שעות . לגבי השאלה למה לא להתקלח בבית כי לאחר כ50 שעות בים וכשלפנינו עוד כשבע שעות עד להרצליה בלילה, יש רצון טבעי להתפנק..
 

danielia1

New member
אתם צודקים. אני מניח שגם חלק מהשייטים לא

שומרים על הנקיון. כשבנו את המבנה, לא הקפידו על הפרדה ושיפועי ניקוז נכונים והתוצאה ברורה. חבל עם עוד קצת השקעה, המקום באמת היה יכול לתת נקודת אור למעגנה. החלונות נותרים פתוחים והתוצאה ברורה. חבל שזה כך.
 

1759

New member
דניאלה, אני רואה שאתה מאוד מתמצא

בכל מה שקשור למים( ים ומקלחות). חשבת אולי להיות אינסטלטור?
 

danielia1

New member
ממש לא הוגן מצידך לרדת לפסים אישיים.

הייתי שם חוויתי את אותה חוויה. אפילו מגב לאיסוף המים לא נמצא שם. יש שעות בהן המקום גם נקי ומצוחצח.
 

אלדד49

New member
אני מבין שאתה מהנדס בניין או אדריכל.

אני ראיתי שהשירותים והמקלחות מתוחזקים ונקיים כל הזמן.
 
למעלה