על המשמר | קניות און ליין - פרק 19

trilliane

Well-known member
מנהל
איכות המוצר. הם שינו לרעה את שיטת ההדפסה (הרגילה)

השירות דווקא לא רע, אם כי קצת מתיש כי הוא בהתכתבות, אין להם טלפון או צ'ט... הכול בדוא"ל
. יש לציין שאחרי שהתלוננתי (אף שעבר זמן) הם היו בסדר וזיכו אותי, אבל העובדה ששלחו מלכתחילה חולצות עם הדפסים באיכות ירודה היא המטרידה. לא ניסיתי שוב כי בשלב ההוא הם אמרו שהם כבר לא יכולים להדפיס את החולצות שהזמנתי ולכן רק זיכו, כך שאין לי מושג אם הם באמת השתפרו.
&nbsp
כמו כן מאז עוד הזמנתי מהם משהו אחר (לא חולצות) וההזמנה הוחזרה לשולח והם לא פנו אליי, גיליתי במקרה. הם טענו בתגובה שהיא לא חזרה אליהם ולכן הם לא ידעו. אחרי שפניתי שלחו לי מחדש, ואז גיליתי בעיה עם ההצהרה למכס; קניתי במבצע עם קופון הנחה שנשלח אליי אבל הם רצו להצהיר את המחיר לפני ההנחה אף שאני שילמתי מחיר נמוך יותר (מתחת ל-$75) והייתי צריכה להתחנן כדי שהם יצהירו את המחיר שאשכרה שילמתי על המוצרים (הם טענו שהם עושים לי טובה חד פעמית, בסדר, שיהיה; הוציאו לי ת'מיץ).
&nbsp
בסופו של דבר גם די התאכזבתי מהמוצרים שקיבלתי, הגזרה לא הייתה מוצלחת... בקיצור, לדעתי האישית עבר עליהם משהו רע בשנה האחרונה ואני לא מתכוונת להזמין מהם יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא זוכרת כמה עולה משלוח לישראל (משהו בין $10 ל-$20 סדר גודל)

תלוי מה וכמה מזמינים... זה כתוב שם באתר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
על המשמר | קניות און ליין - פרק 19

כאן 11 Published on Mar 12, 2018
תכנית אקטואליה חברתית-כלכלית בהגשת לינוי בר גפן. הפעם: קניות און ליין. ההמלצות המזויפות, החדירה לפרטיות, הטריקים שגורמים לכם לקנות יותר ממה שאתם רוצים וההתמכרות

למי שאין סבלנות לצפות בתוכנית במלואה, הקניות ברשת הן רק בחלקה הראשוון; שנית, אפשר לצפות במהירות גבוהה יותר (1.5 למשל) ולחסוך זמן
.

במסגרת התוכנית היה פאנל קצר לגבי דרישת הקמעונאים בישראל להשוואת תנאים, כלומר להוריד להם את המע"מ או להעלות אותו לצרכנים... (ביטול הפטור). בהקשר לזה התחברתי מאוד לדברים שאמר שאול אמסטרדמסקי [23:06] שדומים מאוד למה שכתבתי בפורום השכן באשר לבחינת רשות המיסים לבטל את הפטור ממע"מ וגם לדברים שכתבתי כאן השבוע.

אגב, זיהיתי מיד את החולצה שהוא לובש מ-Threadless (בעבר קניתי שם לא מעט, בשנה-שנתיים האחרונות הם אכזבו אותי והפסקתי להזמין מהם חולצות).

 
למעלה