שרשור לפורים- מה הדבר שאתן הכי אוהבים בקניות אונליין?

blondi2212

New member
שרשור לפורים- מה הדבר שאתן הכי אוהבים בקניות אונליין?

אני אתחיל- ההתרגשות לחכות כל פעם לחבילה בדואר, היום שכל המכתבים זה רק חשבונות ופרסומות.. זה אחד מהההנאות הגדולות שלי בהזמנה.
מה שלכן?
 

Liati95

New member
את המחיר....חחחח!


 

trilliane

Well-known member
מנהל
השליטה. היכולת לקנות את מה שאני רוצה ולא את מה שיש

כלומר הקנייה שלי מותאמת אליי ולא אני צריכה להתאים את עצמי למלאי. כשאני קונה במרשתת כל העולם פתוח בפניי, אני לא מוגבלת למלאי מקומי, לגחמות היבואנים וכו'. רוב הדברים שאני מזמינה מחו"ל הם דברים מיוחדים שפשוט קשה למצוא כאן, אם בכלל. גם אם יש, קשה לחפש...
&nbsp
אם אני רוצה לקנות, לדוגמה, צעיף בהדפס פסנתר, עניבה בצורת מטוס, עגילים בצורת בננה, שמלה בסגנון שנות ה..., בגד בצבע מסוים מאוד ועוד אני צריכה להמר שאולי יש באיזושהי חנות, ואיך בכלל אמצע אותה? זה כמו מחט בערמת שחת. במרשתת זו לא בעיה, כי בקניוני ענק כמו איביי, עלי-אקספרס, אטסי, אמזון (או פשוט בגוגל) אני כותבת מה אני רוצה ומקבלת תוצאות בהתאם, ללא תלות במקומו הפיזי של המוצר.
&nbsp
כמו כן בבגדים ובנעליים יש הרבה פחות בעיה של מידות בחו"ל (לא כולל סין. המידות שלהם זערוריות) לנשים שאינן קטנות במיוחד. אף שברחוב אני יכולה לראות אין ספור נשים במידה שלי ומעלה, בחנויות האופנה זה לא ממש בא לידי ביטוי. באופן קבוע יש תחושה שלא סופרים נשים שלא נראות כמו דוגמניות, ובחנויות למידות גדולות הבגדים משעממים (ויקרים).
&nbsp
גם מבחינת נעליים, בהיותי אישה לא נמוכה מידת הנעל הנורמלית לחלוטין שלי בקצה העליון של הסקלה בישראל ולא פעם היא נגמרת מהר / חסרה / לא מתאימה (כי ייצרו קטן מדי, אבל כבר אין לי לאן לעלות, לא מחזיקים את המידה מעל). היבואנים כאן פשוט לא מפנימים שכבר צמחו כאן דורות של נשים שנועלות מידות גדולות יותר. בשנה שעברה חיפשתי נעליים שחורות קלסיות לאירוע. הקדשתי לכך שעות; הסתובבתי בכל הקניון, נכנסתי לכל חנויות הנעליים ולמרות זאת לא מצאתי. ברוב החנויות לא הייתה המידה שלי (בדגמים שרציתי). בחנות אחת היה בצבע אחר ואמרו שיוכלו להזמין, אבל הנעל לחצה ולא הייתה נוחה (וכמובן, מידה מעל אין). רק בטבע נאות הייתה נעל מתאימה במידה המתאימה, אבל במחיר של ₪500...
אף שאני מעדיפה תמיד לקנות נעליים רק אחרי מדידה, נאלצתי להזמין מחו"ל. זה היה כבר אחרי האירוע (לא נורא, לאירוע הבא...) ואומנם לא מעור, אבל הן היו יפות, נוחות, לשמחתי התאימו היטב, ועלו פחות מחצי מחיר.
&nbsp
כמובן, לפעמים אני מגלה בישראל כל מיני מוצרים סיניים זולים שנמכרים סתם ביוקר ואז מעדיפה לחסוך את פערי התיווך; אבל זה לא המצב הנפוץ אצלי.
&nbsp
לסיכום: ההר בא אל מוחמד

&nbsp
נ.ב.
ההמתנה היא דווקא החלק המבאס וגם ההליכה לסניף הדואר לא מהנה אותי במיוחד. מהבחינה הזאת אני תמיד מעדיפה לגשת לחנות, לשלם ולקבל מיד את המוצר שבחרתי (רק שזה לא ממש אפשרי, כאמור).
 

mayaseo

New member
אפשר להזמין משלוח דרך חברות בלדרות ואז זה יותר מוצלח

למשל בעלי אקספרס שעובדים עם חברת מיילוג וזה מגיע עד הבית עם שליח
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אפשר הכול אם רק משלמים... אני לא עשויה מכסף, בלדרות זה יקררר

ולמען האמת לא כ"כ נוח. לו היה לי כסף מיותר לבזבז הייתי כבר משלמת על השירות של הדואר להביא את החבילות אליי.
 

mom at work

New member
התכוונת עד לחצר \ הרצפה ליד תיבת הדואר \ פח הזבל הסמוך

שיטת המשלוח שלהם לא מחייבת חתימת המקבל, לכן הם משאירים חבילות בחוץ. הרשת מוצפת בתלונות עליהם.
 

blondi2212

New member
טריליאן ממש אהבתי את תשובתך! השליטה באמת מדהימה, למרות >>

שישנם אתרים רבים בהם אני פשוט מחפשת "מה יש" בתחום מסוים וכך נחשפת לעולם של מוצרים שבכלל לא הכרתי (קרה לי המון פעמים באליאקספרס עם שפע המוצרים מהמזרח וגם באיביי כמובן).
בכל מקרה תשובה מעניינת ומעולה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"מה יש" בתחום מסוים זה בור בלי תחתית... רק אם אני משועממת

אחת מדובר בעבודה של שעות שלא לומר ימים (אלא אם מצמצמים). יש חנויות (אתרים) בסגנון מסוים שלפעמים אני עוברת בהן על ההיצע של מבצע וכיו"ב אבל לא בעלי אקספרס, שם זה כמו לתבוע באוקיאנוס. לפעמים אם מצאתי מוכר מעניין באיביי אני אבדוק מה הוא עוד מציע למכירה, בעיקר אם מדובר בנישה כמו תכשיטים או עבודות יד או דברים מיוחד כמו באטסי; אבל לרוב אני די ממוקדת מטרה. לפעמים נתקלת במוצרים מעניינים שלא חשבתי עליהם, אבל לרוב זה במקרה ולא כי עברתי על קטלוגים. זה מייגע...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סליחה על הטעויות; אחת >> אחרת; לתבוע >> לטבוע

 
למעלה