שאלה לגבי סיכויי קבלה כלליים

קבלת אזחות פורטוגלית

שלום,

מאות ישראלים כבר קיבלו אך לא דרך משרד אחד בלבד. יש מספר משרדי עוכי דין שמתמחים באזרחות פורטוגלית, רצוי לעבוד עם משרד עורכי דין בעל ניסיון מוכח באזרחויות אירופאיות, שיש בו נוטריון, ואשר עובד עם משרד מוביל בליסבון.
לא כל משרד עו"ד או מעכר שמפרסם שהוא עושה דרכונים פורטוגלים אכן יכול לספק את הסחורה.
 
שאלה לגבי סיכויי קבלה כלליים

היי
בדקתי קצת על הנושא והבנתי שמתוך אלפי בקשות של ישראלים, אושרו רק עשרות בודדות, ורוב הבקשות שאושרו היו בכלל מטורקיה.
אני לא רוצה לנהור ככ מהר לחברות עורכי דין כי נראה שיש להם אינטרס להציג את סיכויי האישור גבוהים בגלל העלות המטורפת של התהליך שהם מרוויחים ממנו. יש פה אדם או גוף אובייקטיבי שיכול באמת להגיד מה הסיכוי לקבל דרכון פורטוגלי לישראלי ממוצא מרוקאי/טוניסאי/סורי וכל שאר העדות שמשרדי עורכי הדין מציגים?
 
סיכויי הקבלה של אזרחות פורטוגלית

שלום,

התהליך לוקח זמן בגלל ריבוי המבקשים. אין מספרים מדוייקם וגם אף אחד לא יתן מספרים מדויקים בשל הרצון לשמור את התהליך בפרופיל נמוך בפורטוגל. לכולם יש אינטרס לא לפרסם מספרים אבל מאות כבר קיבלו.
 
לא חייבים עורך דין

יותר קל ממה שחושבים לקבל את אישור הקהילה היהודית והשאר זה בירוקרטיה וריצות.
קראתי בבלוג שהוצאת אישור מהקהילה זה החלק הפשוט בתהליך וזה ממש נכון. אותי אישרו תוך יום. זה דורש כתיבת מכתב באנגלית וחקר שורשים מסויים אבל לא יותר מידי כל עוד שם המשפחה שלך מופיע ברשימה
 
הוצאת אזרחות פורטוגלית

שלום,

במידה שרוצים שיהייה מישהו שידאג להגשת התיק ולמעקב אחריו, מומלץ לשכור שירותיו של משרד עו"ד שמתמחה בדרכונים, אחרת התיק לא יהייה במעקב ויפול בין הכיסאות עקב ריבוי הבקשות והעומס שיש לפקידים ברשויות בפורטוגל. ואז, כל הכספים שהושקעו בהגשת הבקשה יירדו לטימיון.
הילה
 
למעלה