חתונה אזרחית בגרמניה

toleran

New member
חתונה אזרחית בגרמניה

האם יש אפשרות להתחתן חתונה אזרחית בגרמניה?
מדובר באישה וגבר בעלי אזרחות ישראלית.
אם כן, עד כמה זה מסובך מבחינת כללים ומסמכים?
 

אספרסו2

New member
הרשויות בגרמניה

יידרשו אישורים שהוצאו על ידי הרבנות בישראל שהזוג רשאי להינשא לפי החוק הישראלי.
&nbsp
 

יעל22242

New member
חתונה אזרחית בגרמניה

נישואין אזרחיים בגרמניה אינם דבר טריוויאלי. למעשה, גרמנים רבים בוחרים להינשא מחוץ לגרמניה כיוון שהדבר מפשט את ההליך הבירוקרטי שעליהם לעבור. יחד עם זאת, התהליך בגרמניה הוא מאד מסודר וקפדני. במידה ומקפידים ללכת בדיוק בדרך שהגרמנים התוו, לרב לא נתקלים בקשיים לא צפויים מראש.
גרמניה, כרוב המדינות באירופה דורשת מסמך הנקרא נולה אוסטה. מסמך זה הוא מסמך אשר אמור להיות מופק על ידי מדינת ישראל ובו מוצהר כי למדינה אין התנגדות שהזוג המבקש להינשא – יתחתן. מדינת ישראל מסרבת להוציא את המסמך הזה וגם אם הייתה מוציאה לזוגות רבים הדבר לא היה מהווה פתרון כי המדינה כן מתנגדת לנישואיהם.
מרבית הזוגות הבוחרים להתחתן בגרמניה הם זוגות בהם אחד מבני הזוג הוא אזרח גרמני. הבירוקרטיה הנדרשת היא רבה, אולם בני זוג נשואים בגרמניה זוכים להטבות רבות אשר “ידועים בציבור” אינם זכאים להם. לדוגמה – הנחות הניתנות לשירותים שונים על ידי מקום העבודה של אחד מבני הזוג שניתנות לבן זוגו הנשוי אך לא לידוע בציבור.
חתונה בגרמניה אינה פשוטה ומהווה אופציה יקרה עבור זוג ישראלים החי בארץ. כיוון שיותר ויותר ישראלים מוצאים את עצמם מנהלים את חייהם בגרמניה, ולעתים גם נישאים לבני זוג גרמניים – זו יכולה להיות האופציה הסבירה עבורם.
חתונה אזרחית בגרמניה כל הפרטים כאן
 
למעלה