פגישה שניה - הוצאת בקשה לויזה

v3p89

New member
פגישה שניה - הוצאת בקשה לויזה

שלום לכולם,עברנו את הפגישה הראשונה שלנו בהצלחה וקיבלנו מכתב שמאפשר לאישתי להגיע לארץ. בפגישה נקבע לנו תור נוסף שאליו נגיע יחד עם אישתי לאחר הגעתה לארץ, התבקשנו להביא מספר הצהרות ולהחתים את העירייה על קיום חיים משותפים. עכשיו פה מתחיל הסיפור ואני מעוניין לדעת איך לטפל בו נכון. את התיק פתחתי עפ"י כתובת מגורים של ההורים שלי (באותו הזמן חוזה שכירות שלי בת"א עמד להסתיים ועוד לא ידענו איפה נלך לגור יחד) מאז מצאתי דירה נחמדה בבת ים שאליה עברנו לגור ממש עכשיו. כיצד נכון לפעול עכשיו? להעביר טיפול ללשכת בת ים? (יש כזאת בכלל?). יש אולי דרך להישאר בלשכה בה פתחנו את התיק (לא בבת ים)? במידה ולא, מה להגיד בפגישה השניה שתהיה לנו?(מצטערים הלכנו לעיר אחרת תעבירו תיק לשם :-\) תודה. נ.ב יש המלצות איפה כדאי ללכת ללמוד עברית במרכז?)
 

v3p89

New member
רעיונת

היי, יש למישהו רעיון איך לפעול נכון במקרה שלי?
 

Jkamm

New member
העתקת מגורים באמצע ההליך

ככלל, ההליך מטופל בסניף ששייך לאזור המגורים - סניף חולון מטפל בבת ים.
משאירים בסניף הקודם רק אם עברתם מחצית מההליך (ב-א'/5).
במקרה שלכם, כיוון שרק הגשת את הבקשה אין שום סיכוי שהטיפול יישאר בסניף הקודם - עליך להודיע על השינוי ולבקש שיעבירו את התיק לסניף החדש - בדרך כלל יחד עם התיק הם גם מבקשים שיקבעו לכם תור.
אם התור נקבע לכם לזמן הקרוב - כדי לא להפסיד זמן הייתי הולך לסניף הקודם ומנסה לבקש מהם שיאשרו את תחילת ההליך ורק אז שיעבירו את התיק.
אם הפקידה תהיה מספיק נחמדה היא תעשה את זה. במקרה הגרוע היא תשלח אתכם לסניף החדש - ושווה לנסות רק אם התור קבוע לזמן הקרוב.
יוני קם
 
למעלה