תם המסע

randyloo

New member
תם המסע

אחרי שש ורבע שנים, נפרדנו הבוקר סופית ממשרד הפנים לאחר קבלת אזרחות. כמובן שזו תזכורת לכל אלו שבאמצע התהליך לכך שיש באמת סוף. זה אפילו מרגש.
 

elicoz

New member
מזל טוב

אחרי שליווית את הפורום כל השנים כיף לשמוע שהגעתם לסיום.
בשעה טובה.
 

LA2015

New member
מזל טוב!אבן דרך משמעותית! - האם נתנו אזרחות בתום 4 שנות א5?

 

randyloo

New member
כמעט

אחרי 4 שנים בא5 בקשנו לאשר את סיום התהליך, לשמחתנו הפקידה הגדילה ראש לקראת תום השנה השלישית והאריכה לנו את הא5 לשנה וחודשיים כדי שימלאו 4 שנים. לאחר מכן, היה צריך לבקש מהגרמנים אישור על אזרחות כפולה ורק לאחר מכן לבקש ממשרד הפנים להתאזרח, אז הם בודקים את הבקשה ואחרי כשלושה חודשים מזמינים לקבלת האזרחות. יצא שהיינו כ 4.5 שנים עם א5 (ועוד מעל שנה וחצי עם ב1 - כי לא היינו נושאים בהתחלה).
 

Hadas23091976

New member
במזל טוב! ושאלה:))

קודם כל: מזל טוב!! דרך ארוכה ומפותלת אבל תמיד כיף לשמוע על זוגות שהצליחו וסיימו תהליך:)).
גם בעלי ואני אמורים לסיים תהליך, זימנו אותנו ל-13.08.17.
מה כלול בפגישה של קבלת האזרחות? האם בעלי צריך לשיר את ההמנון בעברית? צריך להביא משהו חוץ מתעודת הזהות ואולי עוד 2 תמונות פספורט בשביל דרכון ישראלי?

המון תודה ושיהיה אחלה סופ"ש!
הדס.
 

randyloo

New member
יש שני שלבים

שלב ראשון - סיום התהליך ובקשה למעמד קבע (התאזרחות או תושבות קבע). בפגישה הזו רק מוודאים שמולאו כל התנאים לסיום התהליך. אח"כ (שלב שני) מחכים כחודשיים שלושה לזימון להצהרת אמונים (אם מבקשים אזרחות). בפגישת הצהרת האמונים מבטלים את הא5 ומנפיקים תעודת זהות רגילה. בנוסף, הולכים למשרד מנהל הסניף, עומדים ליד הדגל, מסתכלים לביבי ורובי בעיניים (עדיף לרובי) ומצהירים אמונים. זהו. מקבלים תעודת התאזרחות ומחגים לדרכון ות.ז. בבית
 
למעלה