הסדרת מעמד לאשתי שכבר בארץ כתיירת

כפיר1241

New member
הסדרת מעמד לאשתי שכבר בארץ כתיירת

שלום לכולם, אני חדש פה בפורום, אני תושב ישראלי והתחתנתי עם אשתי הפיליפינית בשנה שעברה בפיליפינים, ומאז רשמתי אותה בשגרירות ישראל והצהרתי שהיא אשתי.

בעבר חיינו בפיליפינים, אך החודש הגענו לארץ ומכיוון שהיא פיליפינית היא הגיעה כתיירת ויש לנו כרטיס חזרה לפיליפינים עוד 3 חודשים.

לאחר שבועיים בארץ החלטנו שאנחנו רוצים להישאר בארץ, אך כשנכנסו לנתב״ג לקחו אותנו לחדר הצדדי לתשאול ושאלו אותי מה מטרת הביקור שלה, וציינתי שבאנו לחופשה בארץ ושנחזור לפיליפינים לחיות שם, אז הפקידה אמרה שהיא ״רשמה את זה״ וש״אתם לא יכולים לבקש להאריך את השהות של אשתי או לבקש הסדר מעמד״.

האם מה שנרשם על ידי הפקידה של רשות האוכלוסין בנתב״ג מופיע במחשב? חשבנו לנסות להאריך לה את השהות עוד חודשיים ולבקש פגישה להסדר מעמד עף על פי שזה לא לפי הנוהל האומר להזמין אותה מחו״ל, פשוט כי אחרי שנחתנו עברו שבועיים והבנו שאנחנו מעדיפים לחיות בארץ ולא בפיליפינים.

האם המקסימום במקרה הרע זה שייצא לנו זה שאני אצטרך להזמין אותה שוב לארץ, ואז הם יקבעו לה פגישה להסדרת מעמד, והיא תצטרך לצאת מהארץ ולחזור במיוחד לפגישת תחילת המעמד?

תודה,
כפיר
 

prizman

New member
האמת שקשה לדעת מה יהיה.

אחד הדברים שלמדתי בשנות שהותי בפורום הזה הור שלא בהכרח יש קשר בין מה שפקיד אחד אומר
למה שהפקיד השני עושה בפועל.
תתחילו מלנסות להאריך את השהות, יתכן וזה יסתדר, אם לא תעלו לדרג גבוה יותר.
קשה לדעת את סיכויי ההצלחה, אין שיטה ברורה אבל לנסות כדאי.
במקרה הגרוע היא תאלץ לנסוע לחו"ל אבל מומלץ שתנסה את האופציות האחרות קודם,
גם זמן שווה כסף אבל טיסה לפיליפינים זה סיפור ארוך. נסה לחסוך את זה ממנה.
 

meninblack4

New member
אכן פריזמן צודק

על הנייר, יש חוקים, יש נהלים והכל אמור להיות ברור. בפועל לפעמים הדברים מתגמשים בהתאם לסניף שבו תגישו את הבקשה וגם תלוי בפקיד.
תנסו, לא יכול להזיק. במקסימום היא תצטרך לחזור למדינה שלה ותצטרך להזמינה מחדש.
 

stkachov

New member
הכי חשוב להיות כנה

אפילו לי קצת קשה להאמין לסיפור שלך שהגעתם במטרה לבקר ולחזור לפיליפינים, ופתאום אחרי שבועיים "הופס" הבנתם שאתם רוצים לחיות בישראל. זה נשמע לא אמין. בטח גם "במקרה" יש לכם את כל המסמכים הנדרשים לפתיחת התיק מוכנים, למרות שהגעתם רק לביקור.
&nbsp
הכי טוב ללכת לפי הספר ולפי הנהלים. כאשר מתחילים את התהליך כבר מהתחלה בצורה עקומה, זה בטח להסתבכויות בעתיד.
&nbsp
&nbsp
בהצלחה בכל אופן.
 
למעלה