צעדים ראשונים להגעה לארץ...

סהר271

New member
צעדים ראשונים להגעה לארץ...

הי!
חדשה בפורום ואשמח לסיוע שלכם!
בן זוגי מגרמניה ואנחנו רוצים להתחיל את חיינו כאן , איך עושים את זה???

אשמח להמלצות לדברים ההכרחיים אותם יש לבדוק, סדר פעוולות מומלץ, אשרות שונות וכדו'. אני יודעת שלא מעט שאלות, אבל בדיוק היכן שאנחנו נמצאים כעת, די מבולבלים איך לעשות זאת, כך שאשמח לשמוע מאחרים שהיו שם!

בנוסף, המלצות לאולפן/מרכזים ללימוד עברית במידה ויש לכם.
תודה רבה!
 

meninblack4

New member
היי, בשעה טובה

האם אתם נשואים? אם לא אז מתכוונים להינשא?
בכל מקרה דברים בסיסיים: תעודת לידה, תעודת גירושין אם יש, תעודת נישואים אם יש, אישור על העדר רישום פלילי. הכל מתורגם לאנגלית וחתום עם אפוסטיל. הוכחות לקשר שלכם - תמונות, תדפיסי טלפונים, כרטיסי טיסה וכו׳...
את צריכה קודם כל לגשת למשרד הפנים במקום מגוריך ולהזמין אותו לישראל. מכיוון שלא רשמת מה הסטטוס שלכם אז אני לא יודע מה להמליץ לכם אבל בכל מקרה הכל מתחיל במשרד הפנים.
לגבי אולפן - תראי זה נורא אינדיווידואלי, אישתי הייתה באולפן גורדון שנחשב הכי יקר ובואי נגיד שזה לא עזר לה כמעט בכלום. באיזה אזור אתם תתגוררו?
 

סהר271

New member
הגעה ראשונית לארץ - הכיצד?

הי תודה רבה על המענה!
בשלב זה איננו נשואים. מאמינה כי יגיע בהמשך :) כרגע חושבים שיגיע לכאן על בסיס ויזת תייר ללימוד אולפן, להתנסות קצת בחיים המשותפים, מציאת עבודה ומשם נמשיך.
אנחנו תוהים איך הכי נכון לעשות את ההגעה הראשונית לארץ .
אני שומעת יותר ויותר את המושג להזמין אותו לארץ, מאשר שפשוט יגיע על ויזת תייר ל 3 חודשים. אשמח להבין יותר מה המשמעות של הנ"ל? מדוע עדיף? האם יכול בזמן זה לצאת מהארץ גם ל"קיפול" הדירה וכו במקום מגוריו?
אשמח לשמוע איך זוגות אחרים עשו את הצעדים הראשונים. תודה!
 

meninblack4

New member
תשובה

כל עוד הוא בויזת תייר, אסור לא לעבוד.
לכן פה היתרון של הזמנה. ברגע שאת מתחילה תהליך הזמנת בן זוג אז אחרי מספר חודשים יהיה לו אישור עבודה והוא יוכל להתחיל לעבוד. קחו בחשבון שלפחות מספר חודשים שנע בין 2-3 חודשים לפחות!! יהיה לו אסור לעבוד וגם לצאת מהארץ.
אם הוא ממדינה שאינה מצריכה ויזה לישראל אז הוא לא צריך הזמנה אלא הוא יוכל להגיע לפה כמו כל תייר רגיל.
 
למעלה