צריך עזרה עבור בת זוגתי האפריקאית

צריך עזרה עבור בת זוגתי האפריקאית

שלום לכולם, אתמול שיתפתי בפייסבוק את הפוסט הזה והוא בעצם מסכם את הסיפור שלי, זה הפוסט שממנו גם קיבלתי הפנייה לפורום פה ואני אשמח אם מישהו שמבין בעניינים האלה יקדיש חמש דקות לקריאת הפוסט ואז לכמה שאלות שיש לי בנוגע למה אפשר וצריך לעשות מפה.

אז הנה:

הידעתם שמשרד הפנים קובע את מי מותר לנו לאהוב?

שלום לכולם אני עומד לשפוך את ליבי פה קצת..

לפני כשנה וחצי התחלתי לצאת עם בחורה מאוד חמודה בשם הפי (Happy) בזמן שעבדתי בבוצואנה במכירות של קוסמטיקה מים המלח לבנות היפיפיות שחיות שם, התאהבתי במדינה והתאהבתי באישה המדהימה שהיא גם אשתי לעתיד ואנחנו אפילו מצפים לבן בעוד שבעה חודשים ואני אהיה אבא! :) :)
עוד לפני כחצי שנה עוד לפני שטסתי הגשתי בקשה לויזת תייר עבורה כדי שתבוא לבקר בארץ לתקופה בתום תקופת העבודה שלי שם. את הבקשה הגשתי דרך משרד הפנים בנתניה בלי לדעת שהוא נחשב לאחד הבעייתיים במדינה.

אחרי שהבקשה הראשונה שהגשתי סורבה והגשתי ערעור התנאי שהמשרד הציב לי על מנת להביא אותה לארץ לתקופה בת 30 יום הוא להפקיד 50,000 שקלים שאם היא תישאר יותר מתקופה זו הם הלכו לפח.. או לממשלה אם תרצו.. את התשובה הזאת קיבלתי לפני שלושה שבועות כמה שעות לפני הטיסה שלי בחזרה לארץ שאני עוד חיובי ומצפה לקבל תשובה של "אה זה חברה שלך? שתבוא.." אבל גיליתי שזה לא עובד ככה. ואני פשוט לא מצליח להבין את הזלזול והחוסר אכפתיות.

משרד ממשלתי בכל זאת שלוקח חלק כל כך קריטי בחיים של אנשים מתייחס בכזאת ציניות וחוסר חשק לאזרחים שלו זה פשוט מגעיל.. הדרישות האלה מוגזמות ולא פרופורציונליות ושמות אותי בהתמודדות קשה במיוחד בתקופה הזאת בחיים..

כרגע אני בן 25 אחרי סיבוב יחסית ארוך בעולם של שנתיים וחודש ואז עוד ארבעה חודשים באפריקה בשביל עבודה ואני מתחיל לימודים ביום ראשון, אין לי אפילו חצי מהסכום הזה או מאיפה לגייס אותו..

שהייתי שוב במשרד הפנים כדי לראות במה הם יכולים לעזור לי קיבלתי יחס מאוד לא "שירותי" בוא נגיד ושמעתי כל מיני משפטים כמו "ואם זה שאתה רוצה זה אומר שאתה גם תקבל?" "ומאיפה בכלל יהיה לך כסף לדאוג לה ולתינוק שלך אם אין לך אפילו את הכסף הזה?". חוץ מלהעליב אותי קצת מה שהיא הציע לי זה לבקש מחדש בקשה חדשה לויזת זוגיות אבל הבחירה הזאת אומרת לחכות חודשיים רק לקביעת תור, לחכות עוד משהו כמו חודש וחצי רק כדי לקבל תוצאות מהבקשה וגם לקוות שהתוצאות יהיו שונות ואף אחד לא מבטיח את זה.. וגם אז ההיריון יהיה מתקדם מידי והיא לא תוכל לטוס (אפשר לטוס עד חודש שישי למיטב ידיעתי) ובקיצור לסיים עם להעביר לי את המסר שוב של זה המצב אנחנו השולטים ואתה תתמודד עם מה שקיבלת אם זה מתאים לך או לא.
אני צריך עזרה של מישהו שיש לו לב ועניבה באותו זמן, האם משרד הפנים מעסיק אנשים עם לב?
אני מרגיש שדורכים לי על הזכויות (חופש בבחירת בת זוג למשל..) ואם זה רק ההתחלה במידה ואני ארצה גם להישאר לגדל את הילדים שלי פה אני כל כך מפחד ממה שיבוא עלי בהמשך, איך זה הגיוני שזה עובד ככה?
אני מתוסכל וכואב, אני לחוץ אני צריך עזרה בבקשה ממישהו..
דבר אחד טוב יצא לי מכל הסיפור הזה.. אני כותב עם דמעות בעניים ומבין כמה אני אוהב אותה Happy Bakang Makgaleg Makgale כבר מחכה לנשק אותך אפילו שאת גויה וזה לפני החתונה ;)

אני יודע שאני לא היחיד שנתקע בקושי הזה בחייו בבקשה תעשו שיתוף ואולי זה יגיע למישהו שיכול לעזור!!

תודה שקראתם, תודה רבה אם הגעתם עד לפה תודה רבה רבה רבה על השיתוף!!

אז קודם כל זה הפייסבוק שלי ואם תעשו שיתוף זה מאוד יעזור לי:
https://www.facebook.com/asaf.livne

ועכשיו אני אשמח לקבל קצת תשובות לשאלות:
1. הבנתי מכל הסיפור שבכל מקרה אצתרך להגיש עכשיו בקשה לויזת זוגיות, האם ובמידה ואצליח להביא אותה לארץ למשל אם אשלם את הפיקדון הזה שהם מבקשים עד לקביעת התור להגשת הבקשה של ויזת הזוגיות, האם הם מחויבים לתת לי הארכה לויזה? האם זה מסכן את הכסף שהפקדתי?
2. איזה מסמכים אצתרך להביא לבקשה הזאת, קראתי משהו אבל אני צריך הסבר ברור כדי שלא יהיו טעויות שם הבנתי שזה השלב הכי קריטי בתהליך, וחוץ מזה טיפים שימושיים שיוכלו לעזור לי בזה?3. האם בשביל להגיש את הבקשה של ויזת הזוגיות צריך להשתמש בעורך דין? מה ההבדל בין להגיש לבד ללהגיש עם עורך דין?
4. האם יש איזה דרך שאתם חושבים שאוכל להוריד או לבטל את סכום הערבות הזאת של 50,000?

תודה רבה!! =]

 
אתה רשאי להגיש ערר

על גובה הערבון, ברשות ההגירה, ובמידת הצורך להגיש עתירה לבית המשפט לענינים מינהליים. מאוד מומלץ להעזר בעו"ד כדי שהערר יוגש כראוי.
 
קרא את דעתי

גם אני רציתי להביא את אישתי בתחילה בתור תיירת . ליפני הנשואים

מישרד הפנים ביקש מימני 30 אלף ש"ח ערבות בנקאית .
ואני בעל נכסים בישראל , ומבוגר יושב טוב על פנסיה
ובכול זואת ביקש 30 אלף והבאתי .
ואתה בלי כלום . בלי שקל בבנק . צודקת הפקידה

ששאלה אותך . איך תחזיק אישה עם תינוק לכן צריך את הערבות הבנקאית

שהכול יזרום טוב . שלא תיפול על כתפי משלם המיסים . במידה שהכול לא יזרום . כמו שרציתה . בחורה יפה . מאחל לך הצלחה איתה . זו רק דעתי כמובן
 

stkachov

New member
המלצות

שלום אסף. כמה המלצות וטיפים:
&nbsp
1. התחלת לא בטוב. התהליך של הבאת בת זוג מחו"ל הוא ארוך ולפעמים מורכב, ונדרשת סבלנות רבה ויכולת "לשחק את המשחק" ולעמוד בדרישות והכללים הנהוגים. אתה כבר ב"חימום" בחרת לשבור את הכלים ולעשות שיימינג ברשת ללשכת נתניה. זו לא התחלה טובה. בהחלט יכול להיות שיסמנו אותך בנתניה כטראבל מייקר וזה ישפיע באופן שלילי על המשך התהליך. אם הפוסט שלך לא צבר עדיין הרבה שיתופים, אני ממליץ לך למחוק אותו. זה לא עניין לפייסבוק.
&nbsp
2. הדרישה לערבות בנקאית הינה דרישה לגיטימית. אתה לא חייב שיהיה לך את הכסף ביד. אתה יכול גם לקחת הלוואה מבנק אחר, ולאחר שהיא תעזוב את הארץ הערבות תשוחרר, ותחזיר את ההלוואה.
&nbsp
3. הדרך הנכונה כעת היא לפתוח בהליך של ויזת זוגיות כפי שאתה קורא לה. תעשה דברים באופן מסודר. ישנו נוהל מפורט ומסודר בו מופיעים כל שלבי התהליך, מה נדרש ממך להביא מבחינת מסמכים וכדומה.
&nbsp
4. לדעתי אם תגיש בקשה מסודרת ותוכיח את כנות הקשר שלכם ותספק את כל המסמכים הנדרשים, לא יהיה צורך בערבות. כמו כן, עומדת לך הזכות לבקש מהם להוריד את גובה הערבות אם בכל זאת יבקשו.
&nbsp
5. לא צריך עורך דין במצב כזה. מדובר בהליך סטנדרתי אותו עברו אלפי זוגות ללא צורך בעורך דין.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

randyloo

New member
כמה עיצות

1. שים את הרגש והקורבנות בצד. הם אינם מסייעים
2. מדובר בהליך בירוקרטי, לא קצר, המחייב אורך רוח והכרת התהליך לפרטיו
3. אין צורך בעו"ד אם לומדים את הנוהל ועובדים לפיו
4. אם כבר החלטת לקחת עורך דין דע כי יש רבים אשר נסיונם המקצועי בתחום אינו מספק ויש אחרים שיודעים את עבודתם.
5. אלפי זוגות כבר עברו את התהליך, חלקם עם בני זוג ממדינות "בעייתיות" כמו בת זוגתך. תהיו נחושים ומסודרים ותצליחו. אנחנו כאן אם ישנן שאלות.
 
למעלה