אילו שאלות שואלים בראיון של הליך חיים משותפים?

עידן2101

New member
אילו שאלות שואלים בראיון של הליך חיים משותפים?

האם חייב להציג חשבונות בנק משותפים, שכר דירה ותשלומים שונים? אם אין ברשותנו כאלו?
 
שואלים כדי לדעת אם אתם חיים יחד

יכולים לשאול כל אחד מכם שאלות זהות שאם אתם גרים יחד אתם צריכים לתת תשובה זהה.
 

1151986

New member
תשובה

את כל רשימת המסמכים מציגים בפגישה הראשונה, לפני הראיון. אם הרשימה מלאה ואין צורך להשלים מסמך כלשהו אז קובעים לכם תאריך לראיון. במעמד הראיון אין צורך להציג מסמכים, עוברים רק ראיון, כל אחד מבני הזוג בנפרד אחד אחרי השניה.
כל דבר שיעיד על ניהול אורח חיים משותף יוכל לסייע לכם. אין חובה לפתוח חשבון בנק משותף, אך זה יכול לסייע. רצוי ואף הכרחי לקחת את הטופס עם רשימת המסמכים הדרושים מהלשכה אליה אתם משוייכים, כיוון שבכל לישכה הנהלים טיפה שונים ואין אחידות בין הרשימות.
בגדול, את כל החשבונות מהשנה האחרונה (מים, חשמל, גז, טלפון, אינטרנט, כבלים, סלולרי וכ'ו), מכתב שלך המספר אודות הקשר ביניכם, מספר מכתבים מחברים ובני משפחה - רצוי מהצד הישראלי, המאשרים את כנות הקשר ביניכם, קבלות משותפות שלכם, חוזה שכירות, תמונות משותפות, תמונות פספורט שלכם, ביטוח בריאות שלה אם יש, תלושי שכר ..
בראיון שואלים שאלות מגוונות אודות בני הזוג. על החברים המשותפים, בני המשפחה, שעות חזרה ויציאה לעבודה, בילויים משותפים, מה עשיתם בחגים, בשבת האחרונה או מה אכלתם אתמול לארוחת ערב. השאלות יכולות להיות רבות ומגוונות והמטרה של הפקיד כמובן היא לבדוק את כנות הקשר.
 
למעלה