ויזת תייר

Denisius

New member
ויזת תייר

שלום רב.

במרץ של השנה הזמנתי בפעם הראשונה ידידה שלי מאוקראינה לבקר בארץ לתקופה של חודשיים. היא הייתה אמורה להיות פה בארץ לתקופה של חודשיים, אבל בנתבג עיכבו אותה לתשאול ורק לאחר 8 שעות של עצבים וכאב ראש הואיל בטובו המתשאל לתת לה ויזת ביקור אך רק לתקופה של חודש בהתחייבות שלי שהיא תצא בזמן. אגב, לא היה לה כרטיס טיסה חזור מודפס איתה(קניתי הלוך-חזור היא פשוט שכחה להדפיס) ולא היה גם הזמנה בכתב ממני.

קניתי לה כרטיס חזור חדש והיא יצאה בחזרה לאוקראינה ללא שום בעיות. עכשיו אני רוצה שוב להזמין אותה לביקור אצלי וקניתי לה כרטיס הלוך-חזור ליוני עד יולי לתקופה של 35 יום. הפעם יש לה גם הזמנה בכתב ממני שבה אני רשמתי שאני אשלם על כל השהות שלה פה בארץ וגם יהיה לה את הכרטיס טיסה מודפס כולל תצלום של התעודת זהות שלי.

מה הסיכויים ששוב יעשו לה בעיות בכניסה? מה הסיכויים לסירוב כניסה לארץ ומה אפשר לעשות במקרה כזה? יש משהו שאנחנו עוד יכולים לעשות כדי למזער את הסיכוי לבעיות?

אשמח לכל עזרה.
 

יאריס1

New member
מקווה שזה יעזור

במידה ואתה רוצה להזמין אותה By the book, אתה צריך ללכת למשרד הפנים ולמלא בקשה להזמנת תייר "טופס בקשה למתן אשרת כניסה אש1", הקאצ' פה הוא ( משתנה בין משרד פנים למשרד פנים ) שהתורים יכולים להיות מאוד ארוכים מהרגע שאתה ממלא טופס עד שאתה מגיש אותו במשרד הפנים. יכול לנוע בין שבוע ל3-4 חודשים של המתנה. ואחרי שהיא תקבל אישור היא תעבור ללא שום בעיה.
וכמובן אתה תמיד יכול להשכיר את שורותיו של עורך דין שמתעסק בתחום. אומנם היא תעבור חלק בשדה וללא הזמנה דרך משרד הפנים אך בדרך תיפרד מכמה אלפים.
 

Denisius

New member
היי יאריס

תודה על התגובה.

אז מה שאתה אומר זה שבלי עורך דין או טופס אש1 יסרבו לה כניסה בנתבג? כבר קניתי לה כרטיס ל1 ביוני ולצערי אני לא חושב שאספיק להגיש את הטופס בקשה בזמן.
 

יאריס1

New member
לא בהכרח

בתכלס היא יכולה להיכנס ללא בעיה במידה והיא אומרת שהיא באה סתם לטייל או לבקר משפחה או כל משהו תמים כזה.
הבעייתיות היא מתי שהיא אומרת שהיא באה להיפגש פה עם מישהו \ בן זוג כי אז מבחינתם עולה חשד שהיא רוצה להיכנס לארץ לטובת משהו מפוקפק או לשהות כאן בצורה לא חוקית.
אבל במידה ואתם מציינים שהכניסה לארץ היא זמנית ולא למטרות כלשהן מלבד מפגש חברי אז לא חושב שיעשו לכם בעיות, אבל תצטרכו להדגיש את העניין של החברתי בלבד מספר פעמים עד שהם ירדו מכם, יכול להיות שיבקשו ממך גם להשאיר ערבות אבל אני לא סגור על זה ב100%

בפעם הקודמת שהיא הגיעה לפה ציינתם בפני משטרת ההגירה שהיא באה לבקר אותך ספציפית או שיש ביניכם מערכת יחסים מרוחקת?
 

Denisius

New member
תגובה

בביקור הקודם היא סיפרה להם שהיא באה לבקר אותי כידיד וכששאלו אותה מה טיב מערכת היחסים בינינו היא הדגישה שאנחנו ידידים בלבד.
 

randyloo

New member
אם יש לה מכתב בעברית וכרטיס חזור

לא צריכה להיות סיבה שיעכבו אותה. תשאיר כמובן את מספר הטלפון שלך כדי שאם ירצו לברר שיוכלו להתקשר אליך. בנוסף, היא חייבת להיות מאד ברורה בהצהרה שמדובר בביקור בלבד ללא שום שיקול של השתקעות או עבודה. אם יתנו לה אשרה קצרה מדי תוכלו לגשת לסניף משרד הפנים כדי להאריך אותה יותר מאוחר.
 

elicoz

New member
לדעתי שווה לנסות

יש מקרים בהם אפשר לוותר על התור במשרד הפנים, מגיעים לקראת סיום קבלת הקהל וממתינים (ולפעמים ממתינים הרבה) אפילו במערכת ניהול התורים האחרונה שהתקינו להם יש תור ללא מוזמנים.
&nbsp
במקרים של הארכת הויזה גם לא צריך להזמין תור, תייר שנמצא בארץ לבדו ניגש למשרד הפנים ומאריך את הויזה שלו ללא שום קביעת תור של חודשים.
&nbsp
לכן אני חושב שאם זה דחוף, תכין את כל הניירת הדרושה, תתייצב בלשכה הקרובה ותבקש לקבל שירות ללא תור ולפעמים צריך לעמוד על זה.
&nbsp
 

Denisius

New member
היי אלי

כמה זמן לוקח מהרגע שאתה מגיש את המסמכים ועד שמקבלים תשובה?
 

elicoz

New member
רשמית

יש להם 45 יום לתת תשובה, לרוב זה קורה הרבה יותר מהר תלוי בלשכה.. לי לקח פחות משבוע.
 

יאריס1

New member
זה כבר לא לוקח שבוע

אתה רוב הסיכויים תקבל תשובה במקום, פעם זה היה לוקח זמן
ובמידה ואין שום בעיה או חוסרים בבקשה שלך
 
למעלה