ללמוד עברית ללא אנגלית

Namush1

New member
ללמוד עברית ללא אנגלית

היי לכולם, עבר קצת זמן מאז הופעתי האחרונה... עסוקים. וחמסה, חמסה הכל הולך כשורה. לשמחתי, חברה טובה החליטה לחזור לישראל עם בעלה הסיני וביתם היפיפיה. אומנם התינוקת תסתגל בעתיד, אבל הבעל שמאוד רוצה ללמוד עברית גם לא דובר אנגלית ולכן אולפן לא בא בחשבון. יש מי שהתנסה עם סיטואציה דומה? לימודים פרטיים? יש דוברי סינית באיזור חיפה שמלמדים עברית? אשמח לקבל רעיונות והמלצות בפרטי. תודה ושיהיה אחלה שבוע.
 

hongbao0

New member
לא צריך לדעת אנגלית כדי ללמוד באולפן.

כל מי שבא מרוסיה או צרפת והולך לאולפן יודע אנגלית?
ממש לא!
 

Namush1

New member
מצחיק שאלה הדוגמאות שנתת...

קודם כל אני שואלת מתוך ניסיון. בעלי צרפתי וכמו הרבה אחרים הוא מדבר אנגלית. בסבב הראשון הוא למד באולפן שרוב התלמידים היו דוברי רוסית, אבל המורה מלמדת באנגלית, לפחות בהתחלה. נכון שהמורה לא תמיד דוברת רוסית אבל ברגע שדוברי הרוסית לא מבינים, אחד התלמידים מתנדב ומסביר ברוסית. אז לסיכום אם אתה לא דובר רוסית או אנגלית יש לך בעיה. אם אתה צרפתי רוב הסיכויים שתבין קצת אנגלית ואם לא יש אפשרות לבחור מורה דובר צרפתית (תלוי איפה). HongBao אם אני לא טועה, זוגתך סינית. איך היא למדה עברית...? מדברת אנגלית?
 

stkachov

New member
אני לא מכיר שיטת לימוד כזאת

אני יודע שעברית באולפן מלמדים בעברית, ולא בשום שפה אחרת.
&nbsp
ואם בכל זאת רוצים תרגום, יש מימיקה, יש ציורים על הלוח, יש אמצעי עזר אחרים.
&nbsp
לא נראה לי שצריכה להיות בעיה מהבחינה הזו.
&nbsp
&nbsp
 

schlomitsmile

Member
מנהל
 

hongbao0

New member
נכון היא סינית

וכן, היא יודעת אנגלית (כי אחרת גם לנו היה קצת קשה לדבר, והסינית שלי לא ברמה מספיקה בשביל לנהל זוגיות). ועברית היא עדיין לומדת, עכשיו כבר באולפן ב'.
 
למעלה