וריקוצלה עם ספירת זרע תקינה. הלוספרם?

שוקו82

New member
וריקוצלה עם ספירת זרע תקינה. הלוספרם?

היי,
בבדיקת US אבחנו וריקוצלה בצד שמאל ומעט נוזלים בשק האשכים. מתקשים להשיג הריון במשך שנים ועברנו 2 טיפולי IVF. הסיבה בלתי מוסברת. העוברים לא מתפתחים לאחר ההפריה.

1. האם בדיקת הלוספרם יכולה לעזור? האם הבדיקה זמינה למבוטחי כללית מושלם זהב או רק באופן פרטי?

2. האם יש טעם בניתוח וריקוצלה אם ספירת הזרע תקינה?
 
טיפול אפשרי לאי פריון על רקע בלתי מוסבר

שלום.

אתחיל ברשותך, דווקא מהשאלה השניה - חשוב לדעת מה דרגת הוריקוצלה, כיוון שבדרגות הקלות, הניתוח בד"כ אינו מומלץ. כמו כן, חשוב להתייעץ עם רופא הפריון שלכם ועם רופא אנדרולוג האם לדעתם, הניתוח יסייע להצלחת הטיפולים. וחיוני שתדע כי ניתוח וריקוצלה ידרוש הפסקה של טיפולי פריון לתקופה של מס' חודשים.

עכשיו לשאלה הראשונה. בדיקת הלוספרם, כשמה היא - בדיקה. היא לא משפיעה במאומה על תוצאות הטיפול, כי בין אם היא תצא תקינה ובין אם לא - אתם עדיין צריכים טיפול IVF. במקרה שלכם, לטעמי, יש טעם בטיפול הבא שלכם להיעזר בשיטת המיון המורפולוגי של תאי הזרע (IMSI). בשיטה זו, תאי הזרע עוברים מיון תחת הגדלה גבוהה על פי מבנה הראש שלהם, המשקף את תקינות אריזת ה-DNA בתוכו. לביציות קל הרבה יותר "לעבוד" עם תאי זרע בעלי מבנה גרעין תקין, וכך, בעצם נבחרים אך ורק תאי הזרע בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לשלב את החומר הגנטי שלהם בזה של הביצית ובכל להוביל להתפתחות תקינה של העובר. אנו מבצעים טיפול זה במעבדת MFC בין היתר עבור מקרים בהם קיימת בעיה בלתי מוסברת בהתפתחות העוברים. אתה מוזמן ליצור קשר עם המעבדה למידע נוסף ב-03-6126120.

בהצלחה!
 
למעלה