בדיקת זרע לא תקינה

נועם 789

New member
בדיקת זרע לא תקינה

שלום ד"ר בעלי ביצע בדיקת זרע שחזרה לא תקינה בלשון המעטה, מצורף. שוחחנו עם כמה רופאים שכולם כמובן הפנו להפריה חוץ גופית עם מיקרומניפולציה אך לא היו אופטימיים מהנתונים. מפחדת שהצטרך לעבור לתרומת זרע שכן זו לא אופציה מבחינתנו. אודה למעט עידוד ... תודה!!!

 

נועם 789

New member
אוסיף נתונים

עבר ניתוח לאשך טמיר בגיל 11 - מאוחר מאוד. אורולוג אבחן וריקוצלה אך האולטרסאונד שלל זאת. האם יש דרך אולי לשפר את האיכות ?
 
בדיקת זרע לא תקינה

שלום, נועם.

צר לי, אך אכן, הנתונים לא מעודדים ומצביעים חד משמעית לכיוון הצורך במיקרומניפולציה. אך בטרם את שוקלת שימוש בזרע תורם, הרשי לי לשאול אותך - כשאת כותבת "זו לא אופציה", האם כוונתך ספציפית לביצוע מיקרומניפולציה או לתהליך הפריה חוץ גופית בכלל? כלומר, לו היה מדובר בהליך הפריה חוץ גופית שלא באמצעות מיקרומניפולציה, היית שוקלת זאת?
 

נועם 789

New member
תשובה

הי ד"ר
לא כ"כ הבנתי את שאלתך. אין לנו בעיה לביצוע מיקרומניפולציה כשמדובר בזרע של בעלי. אני לא שוקלת בכלל תורם זרע.
 
מיקרומניפולציה

אז אני מתנצל, אי ההבנה היא שלי. מהמשפט שלך הבנתי שמיקרומניפולציה היא לא אופציה. אם כך, את יכולה להיות רגועה - זרע תורם כלל לא נמצא על הפרק במקרה שלכם. שיהיה המון בהצלחה!
 
כדאי לבדוק

אין שום בעיה.
אגב, תבדקי מול הרופא המטפל שלך את הכדאיות שבביצוע מיון מורפולוגי של הזרע (IMSI) לפני השאיבה. זה לא בהכרח טיפול ברירת המחדל בהפריה הראשונה, אבל בהינתן מורפולוגיה ירודה בצורה קיצונית (שאני לא יודע אם זה המצב אצלכם), שווה נסיון.
בהצלחה!
 
למעלה