בעיה משפטית מול ועד הבית

OSh2705

New member
בעיה משפטית מול ועד הבית

1) אני רכשתי דירה ביוני האחרון, לפני חמישה חודשים. ועד הבית טוען שלדיירים הקודמים חוב של כמה אלפים בעוד הם (המוכרים) טוענים שאין להם חוב. האם החוב של המוכרים, במידה וקיים, עובר אלי על פי חוק? יש לציין כי המוכרים התחייבו בחוזה לסלק כל חוב שיצוץ מהתקופה שלפני המכירה. בנוסף למרות בקשות חוזרות שלי ושל המוכרים (לטענתם) ועד הבית מסרב להוציא דרישת תשלום מסודרת והסבר מפורט על החוב.
2) מהיום שעברתי ניסיתי לשלם מספר פעמים את דמי הועד על שנת 2019, חודשים יוני-דצמבר. התשובה החוזרת שאני מקבל מועד הבית היא, שהוא לא מוכן להוציא לי קבלה על שנת 2019 והכסף שאני אשלם יועבר לכיסוי החובות (שלטענתו קיימים) של הדיירים הקודמים. האם מותר לו לעשות זאת? האם מותר לועד הבית לא לקבל תשלום דמי ועד? האם הוא יכול להחליט בשבילי לטובת מה הולך התשלום ולמעשה בכך למנוע מדיירי המתחם את הכסף שצריך להיות בקופת הועד?
3) בחודש האחרון קרס צינור ניקוז משותף של שלושה שכנים במתחם, ועד הבית טוען שאין זו חובתו לשלם עבור התיקון. האם ברגע שצינור משמש מספר דיירים ומתחבר ישירות לניקוז הראשי הוא הופך לציבורי ומתוקף כך לאחריות הועד?
 
החוב עובר אליכם

החוב של דמי וועד הבית, חל על הדירה שקנית, זאת ללא קשר להתחייבות החוזית של הבעלים הקודמים.
יתכן שהבעלים הקודמים הפרו כלפיך חוזה, הטעו אותך וכיוב'. אך בשורה התחתונה, מי שחייב לשלם את דמי הוועד, זה הבעלים הנוכחי ( כלומר אתה ).
נראה לי שזכותו של הוועד להעדיף את כיסוי החוב על פני תשלומים עתידיים של הוועד.
&nbsp
אם אתה מרגיש מקופח, אתה יכול לתבוע את הבעלים הקודמים על הטעייה בחוזה, מרמה וכיוב'.
 
למעלה