לכלוך ברכוש המשותף

navjukh

New member
לכלוך ברכוש המשותף

שלום עו"ד שחל
גברת שמאכילה חתולים שמה אוכל גם על חומת הגדר שמסביב לבניין כתוצאה מכך התלכלכו העמודים בשמן. כיצד עלינו לפעול בנידון, האם להזמין הצעות מחיר לניקוי וצביעת עמודי חומת הגדר ולהגיש תביעה, או להזמין אנשי מקצוע, לבצע את הניקוי והצביעה, לשלם ולתבוע אותה על ההוצאה, עם הגברת אין מה לדבר, כל דיבור איתה גורר מהומת אלוהים ותלונות במשטרה. והאם התביעה במקרה כזה היא למפקחת או לתביעות קטנות.
תודה, משה





 
האכלת חתולים

אני לא רוצה לאכזב אותך אבל האמת היא שתביעה בענין אינה יעילה. כלומר אל תצפה לא ממפקח ולא משופט להושיע אתכם מהתופעה. צר לי אבל זו האמת. רק לחץ חברתי של כל בעלי הדירות יכול לשנות אולי את הענין.
 
האכלת חתולים

היי,
ראשית - על פי חוק ופסיקת בג"צ - האכלת חתולים מותרת ואף מבורכת ע"י בתי המשפט.
שנית - אין ספק, וגם כאן בית המשפט כבר אמר את דברו - יש לעשות זאת בלי להפריע לשכנים ובלי לגרום נזק או לכלוך מיותר.
מהתמונות אני לא רואה כזה נזק שמצדיק פתיחת מלחמה עם השכנה, כאילו.. זו "כולה" גדר, אפשר להיכנס לפרופורציות בעניין..
דבר אחרון שאגיד לך בעניין הוא שאתם צריכים להגיד תודה שיש לכם חתולים שם ליד הבניין, כי אם אין חתולים - יש נחשים, עכברים, חולדות, ועוד כל מני יצורים שלא היית רוצה לפגוש ליד הבית שלך.
אז במקום לחשוב איך להפסיק את התופעה, תחשבו במשותף איך לייעל אותה.
 

v1c2

New member


ולעו"ד שחל - לחץ חברתי? אנחנו טינאייג'רים בתיכון...?
וגם אם כן, מה בדיוק עניין לחץ חברתי במטרה להפסיק פעולה שהינה חוקית לחלוטין? אתה מנסה לרמוז שהשכנים צריכים להטריד אותה? כלומר, לפעול באופן לא חוקי?
תשובה לא מקצועית בעליל.
 

v1c2

New member
וכן, מותר לא לאהוב חתולים

מה שלא מותר זה להטריד אנשים שדואגים להם, באופן, כאמור, חוקי לחלוטין.
יש הרבה דברים שאנשים אחרים עושים והם לא מוצאים חן בעיני, ז הלא אומר שיש לי זכות להפסיק אותם. עו"ד אמור לדעת את הבסיס הזה.
 

alondr

New member
יש סייגים לגבי האכלה

החו אומר שמותר אוכל יבש ומים בלבד ובמקום שלא גורם מטרד לשאר השכנים… אם נשפך שמן וכו׳ זה אומר שהיא נותנת להם פחיות אוכל רטוב/טונה וכו׳ וזה אסור גם כי אוכל לא יבש מתקלקל ויוצר מפגע בריאותי -ריקבון/ריח וגם מייצר לכלוך ומשך חרקים וכו׳… אין שום סיבה שחזית בניין תראה כמו פח אשפה כי אותה גברת רוצה להאכיל חתולים… שתתכבד ותעשה זאת בהתאם לחוק בלי לגרום מטרד ואז כאמור לא יציקו ולא יריבו איתה
 
למעלה